- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Truste
---------- Toegevoegd om 02:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:01 ----------
Oh ff de 1500ste post claimen.
---------- Toegevoegd om 02:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:05 ----------
Fuuuu
---------- Toegevoegd om 02:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:05 ----------
Aaaah wtf ouwe
---------- Toegevoegd om 02:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:05 ----------
Aaaaaaaah **** it
!!!!
Mooi squat volume...maarre Tymen...niemand heeft gezegd dat je SLDL moest deadstoppen...een hoop mensen redden dat niet eens ivm korte hams..![]()
ik merkt wel veel meer stress op de onderrug, meer moeite recht houden.zeau mijn een-na-laatst sample naar binnen gegoten en ik kan nu al na 5 minuten niet meer typen.... -.-' srs
dus over 20 min maar eens gaan trainen he! helemaal gek!

Lol @ noxiproWerkt dus wel? Wil em nog altijd eens uitproberen maar ze hadden geen samples meer bij B&F
Lol @ die meidEn is dat zo'n app die je wekt als je in een lichte slaap ben? Had ik ook op mn iphone, heette sleep cycle. Chille app idd.

.lekker reppen op 80
Volg je al sinds jan, maar heb eigenlijk nooit mee gekregen waarom je bij gekke gerrit op bezoek ging, op welke pagina kan ik dit vinden ( pm mag ook)
En nice dat je je steeds beter gaat voelen![]()
Ziet er goed uit die training!
Mbt. tot je andere punten. Wil je vertellen wat de reden is dat je nu thuis zit?
Verder denk ik dat het inderdaad klopt dat de noxi + je goede gesprek met gekke gerrit je een dikke mentale boost gaf! Had je daarna geen terugslag in humeur? De extremiteit die jij ervaren hebt is wel te vergelijken met goede coke of speed.