MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Tieufs!!

sodejuuu, tis weer laat geworden hiero zie ik:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.503

dat was zeker een goed plan. heerlijk geslapen en eindelijk dankzij mijn nieuwe android app ook heerlijk wakker geworden. die shit werkt echt ongelofelijk!

Truste :P

---------- Toegevoegd om 02:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:01 ----------

Oh ff de 1500ste post claimen.

---------- Toegevoegd om 02:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:05 ----------

Fuuuu

---------- Toegevoegd om 02:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:05 ----------

Aaaah wtf ouwe

---------- Toegevoegd om 02:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:05 ----------

Aaaaaaaah **** it

:') u failed brah

:roflol: !!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sodejuuu, tis weer laat geworden hiero zie ik:)

ja wat een halvegaren hier he! ik was al bijna bang dat mijn topic ook zo ontspoord was als die van McM

nu ff ontbijten en vanavond MMA :D

Mooi squat volume...maarre Tymen...niemand heeft gezegd dat je SLDL moest deadstoppen...een hoop mensen redden dat niet eens ivm korte hams..;)

• #1.505
Mooi squat volume...maarre Tymen...niemand heeft gezegd dat je SLDL moest deadstoppen...een hoop mensen redden dat niet eens ivm korte hams..;)

ik lock natuurlijk niet mijn knieen ;) ik merkt wel veel meer stress op de onderrug, meer moeite recht houden.

• #1.506
zo... ff updaten. helaas had ik vrijdag, zaterdag en zondag geen tijd om te trainen :grumble:

maar vandaag heb ik weer een upper training met weer een reprange drop. :)

Wat is die app voor android?

Chilleeeeend! Even proberen :)

En nu trainen jij

• #1.511
zeau mijn een-na-laatst sample naar binnen gegoten en ik kan nu al na 5 minuten niet meer typen.... -.-' srs

dus over 20 min maar eens gaan trainen he! helemaal gek!

• #1.513
Lol @ noxipro :D Werkt dus wel? Wil em nog altijd eens uitproberen maar ze hadden geen samples meer bij B&F :(

Lol @ die meid :roflol: En is dat zo'n app die je wekt als je in een lichte slaap ben? Had ik ook op mn iphone, heette sleep cycle. Chille app idd.

• #1.516

ik zeg niet dat het een echt effect is van de noxi. ik snap ook wel dat dat een placebo is.

Lol @ noxipro :D Werkt dus wel? Wil em nog altijd eens uitproberen maar ze hadden geen samples meer bij B&F :(

Lol @ die meid :roflol: En is dat zo'n app die je wekt als je in een lichte slaap ben? Had ik ook op mn iphone, heette sleep cycle. Chille app idd.

voor mij werkt het wel goed.

zeau nu gaat er een hele lange post komen :)

1. ik wil even benadrukken dat ik heel veel waardering heb voor mijn trouwe en wat minder trouwe log volgers.
DBB is voor mij een plek waar ik lekker mijn verhaal kan weg tikken. waardering kan krijgen voor de moeite en energie die ik stop in deze sport. niet iedereen begrijpt deze sport. ook de andere dingen die niet heel veel te maken hebben met deze sport kan ik hier kwijt.

ik heb hier veel kennis opgedaan en nieuwe contacten/vrienden gemaakt wat natuurlijk erg leuk is.

2. vandaag weer bij gekke gerrit (nickname vd psycholoog). vandaag voorgesteld dat ik wil weer naar school wil. beginnen met 1 dag in de week van 8 tot 1. dan wil ik nog voor de zomervakantie mijn niveau 3 afronden.
daarnaast wil ik ook een keer in de week naar een dagbehandeling gaan. gewoon de dagelijkse probleempjes tackelen. en wat meer praktische tips. wat verhalen horen van lotgenoten.
binnenkort krijg ik een psychologisch onderzoek en iq test. ik voor mij ook wat fijner. dan heb ik op papier wat ik kan en niet zo goed kan.

3. vandaag een hele goede maar rare training achter de rug. ik weet niet op de noxipro er mee speelt maar het was een emotionele training. ik heb dit ooit wel eens eerder gehad. ik had het gevoel dat ik na elke set wel kon huilen van geluk :S heel vreemd. gewoon echt gevoel dat je de hele wereld aankunt en dat je alles kan. ik heb het gevoel dat dit wel samen hangt met de sessie van vandaag met gekke gerrit. ben gewoon ook wel trots op het feit dat ik nu eindelijk de energie weer heb om weer het "normale" leven in te stappen. ook gaat het erg goed tussen mij en mijn vriendin nar ruim 2,5 jaar.

4. de training :D:D:D

bank (eindelijk reppen op de 80, ****ing heerlijk)
10*55
8*65

7*80
4*82,5
6*80
80*4
77,5*5

BOR
10*20
10*20

6*80
6*85
4*85
5*80
5*80

sitting BB schoulder press
10*20
10*20

4*60
6*55
3*60
4*55
4*55,2

BB shrug
10*100
10*120
8*140
6*140
4*140
4*140

tricep pushdown
10*20
10*20

6*40
4*42,5
4*42,5
5*40

BB curl
10*20

6*40
6*40
5*40
4*40

.......

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

ohw. ik heb ook zin om een keertje samen met een DBB buddy samen te trainen, lijkt me erg leuk. veel spijt dat ik niet naar de xxl meet ben geweest :(
of als iemand wilt weten hoe deze homegymmer traint ben je ook welkom :)

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

en ik heb nu een enorme crash van de noxipro

Laatst bewerkt:
lekker reppen op 80:D
Volg je al sinds jan, maar heb eigenlijk nooit mee gekregen waarom je bij gekke gerrit op bezoek ging, op welke pagina kan ik dit vinden ( pm mag ook)
En nice dat je je steeds beter gaat voelen :D

Ziet er goed uit die training!

Mbt. tot je andere punten. Wil je vertellen wat de reden is dat je nu thuis zit?
Verder denk ik dat het inderdaad klopt dat de noxi + je goede gesprek met gekke gerrit je een dikke mentale boost gaf! Had je daarna geen terugslag in humeur? De extremiteit die jij ervaren hebt is wel te vergelijken met goede coke of speed :P.

16a5tuo.jpg.gif

:trollface:

Brute bench man, netjes!

• #1.520
lekker reppen op 80:D
Volg je al sinds jan, maar heb eigenlijk nooit mee gekregen waarom je bij gekke gerrit op bezoek ging, op welke pagina kan ik dit vinden ( pm mag ook)
En nice dat je je steeds beter gaat voelen :D

Ziet er goed uit die training!

Mbt. tot je andere punten. Wil je vertellen wat de reden is dat je nu thuis zit?
Verder denk ik dat het inderdaad klopt dat de noxi + je goede gesprek met gekke gerrit je een dikke mentale boost gaf! Had je daarna geen terugslag in humeur? De extremiteit die jij ervaren hebt is wel te vergelijken met goede coke of speed :P.

jullie posts komen redelijk overeen dus ik antwoord ff in een quote ;)

hoe ik bij gekke gerrit terecht kwam... ik typ de shit wel weer gewoon wel weer ff uit :P

ik zat al jaren met het probleem dat ik moeizaam naar school ging, en nog veel meer dingen in het dagelijks leven liepen allemaal erg moeizaam. een beetje door mijn ouders en schoon richting maatschappelijkwerk geweest zelfs nog naar psycholoog maar dat bood geen uitkomst/volgens de psycholoog was er niks aan de hand, de eikel. dus ik klootte maar een beetje aan voor een paar jaar. totdat ik in september zelf de neus ervan vol had. dus ik stapte nu zelf naar een psycholoog toe. bij gg net. en ik dacht, ff paar maandjes en dan is alles fixed. NOT! dat was een vieze tegenvaller en raakte depressief. het ging allemaal ff helemaal niet meer. sinds januari zit ik thuis tot rust te komen. en dat ben ik nu weer. dus tijd om deze shit weer aan te pakken :)

dat was het kort en bondig :)

Terug
Naar boven