XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Na avond stappen zo'n training, foei foei. Ik kan niks meer na een dag stappen... hele dag alleen maar liggen.

respect

Nice nice! :D En die bulgarian split squats zijn pijnlijk hehe.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.443
Na avond stappen zo'n training, foei foei. Ik kan niks meer na een dag stappen... hele dag alleen maar liggen.

respect

redelijk subtiel gehouden dus was wel redelijk fris vanmiddag :) lag om 6 uur op bed :rolleyes:

Nice nice! :D En die bulgarian split squats zijn pijnlijk hehe.

heb ze nu nog niet zo heel erg heavy gedaan omdat dit de eerst keer is. maar deze ga ik zeker vaker doen! lunges blijven het ergste :o

en ik heb sinds vanmiddag ook pijn in mijn blaas heuuhj. met een beetje blaasontsteking.....

Misschien komt het door die darmspoeling? Straks maar een blaasspoeling doen :P!

• #1.445
Misschien komt het door die darmspoeling? Straks maar een blaasspoeling doen :P!

moet niet gekker worden hier. als ik zit heb ik er overigens geen last van... ik trouwens zeggen dat ik pas plots mijn training er last van kreeg ??? misschien wat anders? plassen gaat trouwens ook prima al moet ik wel meer dan normaal.

Vieze praatjes hier!:mad: Maar er word tussendoor ook nog gewicht verplaatst! And that's the good 'shit'!:D

Anyway..gaan deadliften met deadstop tymen! Voelt echt beter!:D

• #1.447
Vieze praatjes hier!:mad: Maar er word tussendoor ook nog gewicht verplaatst! And that's the good 'shit'!:D

Anyway..gaan deadliften met deadstop tymen! Voelt echt beter!:D

thanx brah
jajaaaaa volgende week met deadstops.

t*ring ik heb spierpijn in me reet joh xD
de pijn in mijn blaas is btw weer wegh, gelukkig maar :)

vanaaf denk ik upper en bed-cardio :)

thanx brah
jajaaaaa volgende week met deadstops.

t*ring ik heb spierpijn in me reet joh xD
de pijn in mijn blaas is btw weer wegh, gelukkig maar :)

vanaaf denk ik upper en bed-cardio :)

Kijk uit voor je zenuwen in je reet... no shit:D

btw, zit slotje op log van BigMc... wtf and why??? We waren net op dreef:roflol:

• #1.451
K*t :P

Deadstop for the win!

Bulgarian split squats zijn echt de bom nu ik ze zo bekijk.
Chill nummer trouwens!

• #1.460
Deadstop for the win!

Bulgarian split squats zijn echt de bom nu ik ze zo bekijk.
Chill nummer trouwens!

rep ik uberhaupt een keer op de 120 :roflol: gaat ze haten omdat ik geen deadstop doe :roflol:
oke okeeeee ik ga de volgende keer met deadstops doen.

die bulgaarse squats zijn echt tof. ook erg goed voor je balans > core. ik zou ze wel met DB's doen. sterker nog ik heb ze met maar een enkele DB gedaan :)

:roflol:

Tymen brah, oordopjes dude, echt die shit werkt.

echt ****ed. ruk geslapen.... normaal snurkt ze niet, maar ze is nu alweer verkouden. 2 weken geleden was ze ook al verkouden =\

vandaag moet ik weer upper doen :) ik drop in de reps maar ga hoger in werksets. 6-8 x 4. nog lager en moet weer schijven bij gaan kopen :D

heb nu
4*20
4*10
10*5
4*2,5
4*1,25
4*0,5
_______+
+- 190

Terug
Naar boven