AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Aardig wat melk en shakes zo te zien?

Zie avond eten + de tonijn als vast voedsel en dan houd het een beetje op, of heb ik dat verkeerd?

Daarnaast wel beetje eentonig :x

Ziet er zeker niet slecht uit, alleen de puntjes hierboven vallen mij op.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
Aardig wat melk en shakes zo te zien?

Zie avond eten + de tonijn als vast voedsel en dan houd het een beetje op, of heb ik dat verkeerd?

Daarnaast wel beetje eentonig :x

Ziet er zeker niet slecht uit, alleen de puntjes hierboven vallen mij op.

melk > chocomelk is op :mad:
2 shakes, een in de morgen om op te starten en een voor de nacht > kwark is op :mad:

oats zijn vat voedsel :D

wat zou jij er nog bij doen dan?

Rijst, pasta, boterhammen. Iets meer vast voedsel.

Hehe, ja vast voedsel maar je drinkt het toch?

jij laat zeker stank achter na zoveel melk en chocomelk

tymen hoest met mma?? al wedstrijd in de planning??

• #1.547
tymen hoest met mma?? al wedstrijd in de planning??

dikke schijt... laatst veel lessen uitgevallen of ik kon niet. gelukkig is donderdag wel weer gewoon les en op de zaterdagen wil ik nu ook gaan trainen :) maar de wedstrijd lijkt nog erg ver weg :(

keertje rijst ofzo is wel chill, doe ik sinds kort ook, rond 2 uur of om 4 uur :) Makkelijk te maken.. beetje kip erbij en hoppa:D

Je drinkt idd wel erg veel melk/chocomelk. Wellicht dat dat de oorzaak is van je darm problemen? Zou sowieso wat meer variëren.

Eensch met Dennis, weinig vast voedsel, implementeer wat rijst/pasta in je schema met kip/vis. Is makkelijk te bereiden, bots.

• #1.551
keertje rijst ofzo is wel chill, doe ik sinds kort ook, rond 2 uur of om 4 uur :) Makkelijk te maken.. beetje kip erbij en hoppa:D

Je drinkt idd wel erg veel melk/chocomelk. Wellicht dat dat de oorzaak is van je darm problemen? Zou sowieso wat meer variëren.

Eensch met Dennis, weinig vast voedsel, implementeer wat rijst/pasta in je schema met kip/vis. Is makkelijk te bereiden, bots.

ik haat koken en eet liever oats dan brood :P maar oke ik vervang de 100 gr oats voor iets van 2-3 sneeen brood.

normaal gesproken is mijn post wo rijst met vis of kip. maar dan moet ik koken.... eitjes vind wel makkelijk maar weet niet waar ik ze het beste kan eten.

10:00
brinta 60 gr
500 ml melk
300 ml chocomelk
30 gr whey

12:00
150 gr oats
250 ml melk
300 ml chocomelk

14:00
3 sneeen brood met kaas
300 ml ???

16:00
4 gekookte eitjes
300 ml ???

17:30
warm eten

21:00
100 gr rijst
100 gr kip/vis
400 ml choco
30 gr whey

23:00
450 gr kwark (beetje siroop)/40 gr night prot (400 ml melk)
30 gr pindas

zoiets dan?

quote gerust en pas hem aan ;)

Nee dan zou ik je oats erin houden als je het voor brood met kaas gaat vervangen. Doe dan brood met kip en wat nootjes ernaast ?

Maak er dan 3/4 eitjes van in een omelet met 2 sneeën brood! Snel en makkelijk ook.

Gewoon water drinken, melk hoeft niet zoveel joh.

Laatst bewerkt:
  • #1.553
Nee dan zou ik je oats erin houden als je het voor brood met kaas gaat vervangen. Doe dan brood met kip en wat nootjes ernaast ?

Maak er dan 3/4 eitjes van in een omelet met 2 sneeën brood! Snel en makkelijk ook.

Gewoon water drinken, melk hoeft niet zoveel joh.

ik heb wel veel kcal nodig om te gainen. en ik drink liever me kcals dan ik ze eet.

10:00
brinta 60 gr
500 ml melk
300 ml chocomelk
30 gr whey

12:00
150 gr oats
250 ml melk
300 ml water

14:00
2 sneeen brood met 3-4 eitjes gebakken
300 ml chocomelk

16:00
150 gr oats
200 ml melk
300 ml water

17:30
warm eten

21:00
100 gr rijst
100 gr kip/vis
400 ml choco
30 gr whey

23:00
450 gr kwark (beetje siroop)/40 gr night prot (400 ml melk)
30 gr pindas

zeau bedoel je?

Ik heb ook minder moeite met drinken idd.

Veel zuivel man! (zie al 2 ltr aan melk en choco).

melk> makkelijke prots, choco> makkelijke carbs

ja ik snap de redenen wel, maar dan nog vind ik dat je veel zuivel naar binnen gooit.

Deed ik vroeger ook maar heb daardoor wel een lichte vorm van lactoseintolerantie door ontwikkeld (of iets wat er op lijkt). Ik krijg enorm veel last als ik meer dan een liter melk naar binnen klok op een dag.

• #1.558
ja ik snap de redenen wel, maar dan nog vind ik dat je veel zuivel naar binnen gooit.

Deed ik vroeger ook maar heb daardoor wel een lichte vorm van lactoseintolerantie door ontwikkeld (of iets wat er op lijkt). Ik krijg enorm veel last als ik meer dan een liter melk naar binnen klok op een dag.

hhhm eens even in de gaten houden. want ik heb onlangs erg veel last gehad van winderigheid, en behoorlijk.
nu heb ik laatst een darmspoeling gedaan. sinds dien niet veel last meer van gehad. maar eens kijken of het terug komt als ik weer naar het oude niveau terug ga betreft zuivel nuttigen. als het terug komt heb ik waarschijnlijk ook lactoseintolerantie....
ik denk eerder dat het van de choco komt. ik had hier eerder nooit last van als ik gewoon veel melk dronk.

thanx voor de tip :)

Ziet er al beter uit inderdaad, tuurlijk kan het altijd beter.
Maar als je gaint, moet je door blijven gaan, als je niet gaint, veranderen, zo denk ik in elk geval.

• #1.560
schijt.... nu had ik gisteren echt geen zin om lower te doen. dus ik wou hem vandaag komt. komt onverwachts me vriendin... kan ik weer niet trainen omdat ze anders gaat lopen zanikken :rolleyes:

Terug
Naar boven