- Waardering
- 1.623
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aardig wat melk en shakes zo te zien?
Zie avond eten + de tonijn als vast voedsel en dan houd het een beetje op, of heb ik dat verkeerd?
Daarnaast wel beetje eentonig
Ziet er zeker niet slecht uit, alleen de puntjes hierboven vallen mij op.

jij laat zeker stank achter na zoveel melk en chocomelk
tymen hoest met mma?? al wedstrijd in de planning??
maar de wedstrijd lijkt nog erg ver weg 
keertje rijst ofzo is wel chill, doe ik sinds kort ook, rond 2 uur of om 4 uurMakkelijk te maken.. beetje kip erbij en hoppa
![]()
Je drinkt idd wel erg veel melk/chocomelk. Wellicht dat dat de oorzaak is van je darm problemen? Zou sowieso wat meer variëren.
Eensch met Dennis, weinig vast voedsel, implementeer wat rijst/pasta in je schema met kip/vis. Is makkelijk te bereiden, bots.
maar oke ik vervang de 100 gr oats voor iets van 2-3 sneeen brood.

Nee dan zou ik je oats erin houden als je het voor brood met kaas gaat vervangen. Doe dan brood met kip en wat nootjes ernaast ?
Maak er dan 3/4 eitjes van in een omelet met 2 sneeën brood! Snel en makkelijk ook.
Gewoon water drinken, melk hoeft niet zoveel joh.
ja ik snap de redenen wel, maar dan nog vind ik dat je veel zuivel naar binnen gooit.
Deed ik vroeger ook maar heb daardoor wel een lichte vorm van lactoseintolerantie door ontwikkeld (of iets wat er op lijkt). Ik krijg enorm veel last als ik meer dan een liter melk naar binnen klok op een dag.