Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

schijt.... nu had ik gisteren echt geen zin om lower te doen. dus ik wou hem vandaag komt. komt onverwachts me vriendin... kan ik weer niet trainen omdat ze anders gaat lopen zanikken :rolleyes:

Ik heb een oplossing:

Eerst een sessie squaten met haar op je rug voor je quads.

Daarna stiff legged deadlifts-lockouts terwijl zij voorover gebogen voor je staat :trollface: training?girlfriend?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.562
Ik heb een oplossing:

Eerst een sessie squaten met haar op je rug voor je quads.

Daarna stiff legged deadlifts-lockouts terwijl zij voorover gebogen voor je staat :trollface: training?girlfriend?

vriending weegt maar 55 kilo.... warm up sets hooguit...
nja dan vandaag maar squaten :)

Squatten dan !

• #1.564
ja ik ga zo dadelijk squatten :)

vanavond MMA training :D dus hopen dat we niet teveel cardio-gebeuren krijgen :rolleyes:

• #1.565
zeau squatten is nooit leuk maar toch ervoor gegaan :)

SQ (lowbar zoals altijd)
10*60
10*60

110*6
115*5
116*5
116*4
ik kan meer squaten, alleen heb ik gewoon een spotter nodig die me helemaal hyped =\

SLDL (touch'n'go)
10*60
10*60

6*110
4*110
6*110
4*110

Lying Barbell leg press -SS- Standing BB calf press
10*100

6*120---10*120
6*130---10*130
6*130---8*130
6*140---8*140
5*150

lekkaaahhh, van die legpress krijg ik echt een lekkere pomp in me quads :)

ik vind dat sinds ik dit schema volg de volgende punten echt goed zijn bij getrokken: traps, upper chest, upperlegs.

Nice.

Prima training toch!

Ben je dan bang om te failen op de squat of kan je jezelf er niet toe zetten?

Ziet er weer goed uit Tymen! Met welke oefeningen heb je je upperchest vooral aangepakt dan?

• #1.572
:roflol:

Goeie training brah, mooie series!

thanx bigbro

Prima training toch!

Ben je dan bang om te failen op de squat of kan je jezelf er niet toe zetten?

een beetje bang om te failen maar het meeste dat ik mij er niet kan toe zetten. ik vrees echt squats xD vind het ook geen fijne oefening.

Ziet er weer goed uit Tymen! Met welke oefeningen heb je je upperchest vooral aangepakt dan?

thanx :)
met incline banken. maar ik denk dat de "nieuwe" prikkel ervoor heeft gezorgd dat die wat meer ging groeien.

Je moet jezelf opfokken met squats, of je zus/ouders laten spotten (srs)

• #1.574
Je moet jezelf opfokken met squats, of je zus/ouders laten spotten (srs)

dat opgefokte verdwijnt na 2 pijnlijke reps meestal wel xD ik twijfel ook aan de fysieke mogelijkheden als ik mijn ouders of zus laat spotten xD

gisteren nog een veeg gehad van pa, hij vond het lelijk worden. lees: te groot.
dus helaas weinig steun vanuit het gezin. me moeder laat me lekker me gang gaan.

het contact tussen mij en pa loopt met de week stroever, terwijl ik nu ook wat tastbare progressie boek betreft mijn mentale toestand. het is een moeilijk gebeuren voor hem maarja stiekem hunker je naar erkenning van je dagelijkse prestaties... hij veranderd niet, dan ik maar. anders is het niet vol te houden. daarom ben ik mijn logvolgers ook zo dankbaar:)

waarom loopt het stroever als jij vooruit gaat?
En wat betekend SLDL ook alweer???

haha jij kan zo geen high kick geven! :D

@mhl92 stiffed legged dead lift

je bent nu bijna klaar met dat schema van jou of niet? binnenkort 1 RM?

Laatst bewerkt:
  • #1.577
waarom loopt het stroever als jij vooruit gaat?
En wat betekend SLDL ook alweer???

geen idee. pa is gok ik dan niet zo sterk in het uiten van zijn positieve gevoel voor/over mij.

Stiff legged Deadlift

haha jij kan zo geen high kick geven! :D

@mhl92 stiffed legged dead lift

je bent nu bijna klaar met dat schema van jou of niet? binnenkort 1 RM?

als ik een highkick ga proberen breek ik bij mijn enkels af. me quads voelen behoorlijk gesloopt.

schema heeft 12 weken brahhh. maar bij week vijf heb je je laagste reprange en week 6 is deload. daarna doe je het schema opnieuw alleen nu hou je rekening met je vorige prestaties.

als ik een highkick ga proberen breek ik bij mijn enkels af. me quads voelen behoorlijk gesloopt.

schema heeft 12 weken brahhh. maar bij week vijf heb je je laagste reprange en week 6 is deload. daarna doe je het schema opnieuw alleen nu hou je rekening met je vorige prestaties.

:roflol: ga je morgen ofzo nog trainen? mss dat ik wat tijd vrij kan maken... :D

Bots nice squats! Had er vandaag ook aardig moeten mee om mezelf er toe te zetten.

Opzich wel geinig hoe andere ouders naar deze sport kijken. Ben ondertussen 32kg aangekomen, en me ouders zeggen er vrij weinig over. Af en toe compliment.

Al mis ik 2 maaltijden, vragen ze of ik ziek ben omdat ik weinig eet. En als er eten in de koelkast staat zeggen ze altijd eten jij! Mag niet klagen, gewoon goed gesprek over dat het nog wel mee valt. Gewoon zeggen dat het altijd erger kan :D

Heb je goed voor elkaar Dennis, is meestal andersom ;)

Terug
Naar boven