XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Heb je goed voor elkaar Dennis, is meestal andersom ;)

Ik mag zeker niet klagen, ze betalen nog net niet me whey dat is dan wel weer beetje jammer :p

Denk dat het toch heeft te maken heeft met sport verleden van je ouders. Vaders heeft bijna 25 jaar vrij intensief basketbal gespeeld en betreft sport gelukkig niet iq loos. Dat scheelt al een hele hoop.

Kennis = 'macht' Als je alles kan uitleggen en verantwoorden wat je doet, kunnen ze er haast geen problemen mee hebben. Ze hebben wel paar keer gevraagd wat het is, als ik in een lege envelop pillen krijg. Dan begin ik met Cafeïne, en roepen ze allebei koffie, oke is goed.

Sturen ze winstrol tabs tegenwoordig ook op in enveloppen, ik krijg ze altijd p.e-mail:trollface:
En lelijk uit zien met +-70kg, zal niet door je gewicht komen tymen maar door je hoofd hihi

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.584
:roflol: ga je morgen ofzo nog trainen? mss dat ik wat tijd vrij kan maken... :D

ppff nou ik denk het niet. waarom lees je verderop in deze post wel :)

Bots nice squats! Had er vandaag ook aardig moeten mee om mezelf er toe te zetten.

Opzich wel geinig hoe andere ouders naar deze sport kijken. Ben ondertussen 32kg aangekomen, en me ouders zeggen er vrij weinig over. Af en toe compliment.

Al mis ik 2 maaltijden, vragen ze of ik ziek ben omdat ik weinig eet. En als er eten in de koelkast staat zeggen ze altijd eten jij! Mag niet klagen, gewoon goed gesprek over dat het nog wel mee valt. Gewoon zeggen dat het altijd erger kan :D

thanx bro. bij deadlifts heb ik dit ook wel een beetje maar nog lang niet zo erg als squats.

dat af en toe een compliment is ook wel wat ik wil. maar het is eerder zo af en toe weer wat te zeiken dat ik te groot word. wat ik overigens echte onzin vind. ik ben nog niet eens groter dan buffe fitness model bij wijze van spreken.

over het eten hebben ze niet zo heel veel te klagen, hooguit dat het te eentonig is. alleen dan zijn te vergeten dat ik gevarieerder eet dan hun omdat ik natuurlijk ook veel meer eet. hun eten 3 gevarieerde maaltijden ik ook. de rest wat minder dan.

gisteren er over nagedacht. wellicht dat ik niet mijn motivatie te veel daar uit moet gaan putten maar eerder uit de dingen die wel realistisch zijn. DBB bijv.

Heb je goed voor elkaar Dennis, is meestal andersom ;)

Ik mag zeker niet klagen, ze betalen nog net niet me whey dat is dan wel weer beetje jammer :p

Denk dat het toch heeft te maken heeft met sport verleden van je ouders. Vaders heeft bijna 25 jaar vrij intensief basketbal gespeeld en betreft sport gelukkig niet iq loos. Dat scheelt al een hele hoop.

Kennis = 'macht' Als je alles kan uitleggen en verantwoorden wat je doet, kunnen ze er haast geen problemen mee hebben. Ze hebben wel paar keer gevraagd wat het is, als ik in een lege envelop pillen krijg. Dan begin ik met Cafeïne, en roepen ze allebei koffie, oke is goed.

die dennis mag niet klagen zie ik al ;)

Sturen ze winstrol tabs tegenwoordig ook op in enveloppen, ik krijg ze altijd p.e-mail:trollface:
En lelijk uit zien met +-70kg, zal niet door je gewicht komen tymen maar door je hoofd hihi

hoe raar het ook klinkt... er zit wel een kern van waarheid in :roflol:
ik heb gewoon een smal hoofd, en dan is de verhouding er wat sneller uit dan als je een blokhoofd hebt ;)

nu het grote nieuws.....

ik loop op krukken heuuhhjjjj
gisteren tijdens mijn kickbox/mma les trapte ik tijdens het sparren tegen iemand zijn knie met de wreef van de voet. en hard =\ en is mijn voet zwaar gekneusd of misschien zelfs gebroken :)

nou ik was gelijk klaar met trainen. ik kon er niet op lopen noch staan. gelijk gekoeld en optijd het bed in met 2 paracetamol. maar vanmorgen moest ik pissen in moest gewoon hinkelend naar de wc :roflol:

voorlopig dus sowieso geen lower. en upper moet ik nog ff kijken. hopelijk dat ik vandaag nog bij de dok terecht kan, ff laten checken.

Verkapt ik kan niet squatten en deadliften excuus

:trollface:

Balen kerel, beter valt 't mee!

Kak nieuws Tymen, ik ben nu zelf al 3 weken LB-loos vanwege die knie, maar het ziet er al naar uit dat ik volgende week, of iets later weer kan beginnen met squatten!

Hopelijk is het niet te erg man.

• #1.589
Balen kerel, beter valt 't mee!

Kak nieuws Tymen, ik ben nu zelf al 3 weken LB-loos vanwege die knie, maar het ziet er al naar uit dat ik volgende week, of iets later weer kan beginnen met squatten!

Hopelijk is het niet te erg man.

dat is zeker KAK! het is ook nog extra balen omdat ik maandag weer naar school wilde gaan. maar dat is 1,5 uur reizen. fiets, trein, lopen. word waarschijnlijk ook niks, k*tzooi.

ik doe wel ff updaten als ik van de dokter terug kom.

Nou lekker weer, ben je mooi ff klaar mee. Kan je net als mij een tijd alleen ub trainen...

Sterkte brah

Geen goed nieuws hier. Sterkte man.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

klote nieuws zeg.. Hopelijk herstel je snel!

• #1.594
Nou lekker weer, ben je mooi ff klaar mee. Kan je net als mij een tijd alleen ub trainen...

Sterkte brah

Geen goed nieuws hier. Sterkte man.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

klote nieuws zeg.. Hopelijk herstel je snel!

je bent zelf een kneus :trollface:

nja beterschap bolle!, kom je morgen nog wel naar mike hinkellen?

K.A.K.

ik ben net een uurtje terug van het ziekenhuis. de dokter kon niet opmaken of hij gebroken was dus mocht ik naar het ziekenhuis voor foto's. en ja hoor op naar het ziekenhuis. afdeling röntgen was al gesloten dus dan maar door krukken naar spoed. daar ff moete wachten nou de foto's waren gemaakt en de dokter kwam mij het heugelijke nieuws brengen dat ik het gips in mag voor de komende maand wat een feest. KAK. nu een week gewoon gips en vanaf volgende week loopgips voor 3 weken...

......

Sterkte ermee!

Klote man!! Sterkte ermee iig

Zou iig zoveel mogelijk zittend/liggend doen!

****ed en idd alles op bench. Je moet jezelf toch bezig houden he..

Terug
Naar boven