AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Veel beterschap en idd als je traint, veel zittend en liggend, been zo weinig mogelijk belasten he.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.603
laat flippen, voelen ze zich jong :)

Klote man, ik zou er wel echt voorzichtig mee doen als je toch ub gaat trainen want als je het te veel belast duurt het waarschijnlijk alleen maar langer:( Sterkte dr mee man.

Goddammit Tymen!! Het zit ook niet mee he Tymen!!

Beterschap in ieder geval...en train like a :sd:

• #1.607
laat flippen, voelen ze zich jong :)

:roflol:

Klote man, ik zou er wel echt voorzichtig mee doen als je toch ub gaat trainen want als je het te veel belast duurt het waarschijnlijk alleen maar langer:( Sterkte dr mee man.

ja ik zeg wel heel stoer dat ik alleen upper ga trainen, maar hoe ga ik mijn stangen laden dan xD. kan helemaal niet op mijn voet lopen xD. wat een faal zooi.

Goddammit Tymen!! Het zit ook niet mee he Tymen!!

Beterschap in ieder geval...en train like a :sd:

achja er zijn ergere dingen in het leven. het is ff lastig maarja als het goed is heb ik hier na een maand al niet zo veel last meer van :) het is nu vooral lastig wanneer je ff iets wil pakken of doen wat bijv maar 2 meter van je vandaag ligt. moet je weer hinkelen of de krukken pakken.

zodra ik mijn voet weer heel licht mag belasten ga ik alleen upper trainen en zodra ik mijn voer weer volledig mag belasten ga ik gewoon weer lower doen.

gelukkig vannacht zonder pijnstillers erg goed geslapen. een koude voet is echter wel erg vervelend....

nu kan ik je 4 weken in elkaar slaan :trollfacex:

oftewel als ik nu ga trainen, moet ik voor 2 laden? :fuux:

beterschap man:D Hopelijk kan je snel gewoon je ub trainen:)

• #1.612
nu kan ik je 4 weken in elkaar slaan :trollfacex:

oftewel als ik nu ga trainen, moet ik voor 2 laden? :fuux:

ik geef jou gewoon klappen met mijn krukken :trollface:

beterschap man:D Hopelijk kan je snel gewoon je ub trainen:)

helaas heeft het ziekenhuis vandaag nog niet gebeld met het heugelijke nieuws dat het wel meeviel en het gips er maandag af mag.... dus met een beetje geluk heb ik dadelijk echt 4 weken gips, FML!

Abbo.

Beter een gebroken voet dan een gebroken lul.

• #1.617
jawel, het is me net gelukt om te douchen zonder het gips nat te maken :)

wat een kak zeg.

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

oh en ik had maar een sok. dus ik ging opzoek naar de andere. maar na 10 tellen dacht ik, **** it een sok is al voldoende xD

Ah je zit precies ook met kapotte poten! Hier nog zo'n geval...
Laat me weten hoe jij het gaat aanpakken qua training (UB? Hoeveel keer/week? Welke oefeningen?).

Succes met het herstel makker!

Take a plastique bag.. Neem een rekker and doe het erom.
problem solved.

• #1.620
Ah je zit precies ook met kapotte poten! Hier nog zo'n geval...
Laat me weten hoe jij het gaat aanpakken qua training (UB? Hoeveel keer/week? Welke oefeningen?).

Succes met het herstel makker!

wat mankeert jou been/voet dan?

zodra ik weer ga trainen post ik dit hier natuurlijk uitgebreid :)

Take a plastique bag.. Neem een rekker and doe het erom.
problem solved.

ik vind dat maar onhandig :P

ik ben gewoon half in de douche kuip gaan zitten. zag er wel belachelijk uit ik heb mezelf dan ook maar uitgelachen :lol:
het werkte anyway. nu weer lekker fris. anders verwent me vriendin me dadelijk ook niet meer omdat ik zon lekker zweterige vadsige lul heb :')

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

net ff rondje karma gedaan maar is nu op, dus er zijn nog wat mensen die hier nog wat karma krijgen

Terug
Naar boven