MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Gaat goed Tymen! Blij dat je weer ''on track'' bent :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.743
Eukieneukie :hedbang:

Wel lekker schouders gepakt toch!

ja beetje door elkaar. nogal door elkaar

voor jou is het inmiddels ballen
ik zal je in het vervolg wel ff apart noemen :)

gast :roflol:

dank dennis :)

het had iets gestructureerder gekund en een klap zwaarder :)

Toch lekker schouders gepakt Tymen!:D!

nah het wou niet echt zo en zat in tijd nood. maar opzich was het wel ff lekker.

Nice! En is die clean and jerk niet erg belastend voor je voet, of snap ik iets niet :P?

er zijn 2 dingen die mijn voet nog zeer doen. teveel lopen!!! en rare bewegingen. het belasten van de goed eigenlijk best wel goed :)

Lijkt me een clean jerk, dus vanaf je schouders jerken toch?
Maar dan nog lijkt me het belastend voor je voet.

desalnietteplus goed getraind

eerste set helemaal clean en jerken per rep. daarna was het een keer cleanen en daarna jerken. ik vind cleanjerk een erg leuke oef :)

Gaat goed Tymen! Blij dat je weer ''on track'' bent :D

ja ben ik inmiddels alweer een tijdje, maar de laatste 2 weekjes gaat eten weer een beetje ruk > mooi weer/ druk

• #1.744
het is mooi weer. zo ff richting de waterkant. ff beetje een tan erop laten schijnen en ff lekker swemmuhh. echt sick, ik krijg altijd een pomp van hard zwemmen in mijn lats, borst en armen xD

ik krijg pomp van andere dingen:)

:d

• #1.747
ik pomp meestal....
gisteren was ik zo stoned dat ik amper nog coïtus kon hebben xD

:p

net ff wezen zwemmen, t*ring dat water is nog ****ing koud. maar was wel ff lekker. beetje kleur erbij en duitse chikkies gepimpt. die hebben nu vakantie en komen dus naar het dichtstbijzijnde water.....

Nice ja, alleen jammer dat er ook duitse mannen zijn. Dat is doorgaans toch echt het grootste schorriemorrie wat er bestaat.. :(

• #1.749
Nice ja, alleen jammer dat er ook duitse mannen zijn. Dat is doorgaans toch echt het grootste schorriemorrie wat er bestaat.. :(

duitsche chicks zijn meestal kapodt lelijk, en lopen zonder gein minimaal een of 2 jaar achter in de mode!!!!! en duitse mannen... daar over ga ik niet eens beginnen xD

weet iemand nog een super chill dubstep album?

• #1.750
hahah mijn tante ging net mijn armen weer haten xD godgodgod :roflol: ze vind ze veel te groot... 37-38 cm xD

vrouwen.... zitten alleen maar te neuluh dat we te groot worden...

duitsche chicks zijn meestal kapodt lelijk, en lopen zonder gein minimaal een of 2 jaar achter in de mode!!!!! en duitse mannen... daar over ga ik niet eens beginnen xD

weet iemand nog een super chill dubstep album?

De nieuwe EP "Come Again" van Dodge & Fuski man check it out. hard.

• #1.753
vrouwen.... zitten alleen maar te neuluh dat we te groot worden...

eigenlijk is mijn tante de enigste die erover zit te zeiken, maar dan ook constant. in het begin is het vervelend maar nu is het gewoon hilarisch :)

mijn oma die is cool, die vind het mooi :) ze is welliswaar zo dement als een deur maar dat doet er niet toe :D

De nieuwe EP "Come Again" van Dodge & Fuski man check it out. hard.

ik ga het eens even chekken, thanx brah :)

eigenlijk is mijn tante de enigste die erover zit te zeiken, maar dan ook constant. in het begin is het vervelend maar nu is het gewoon hilarisch :)

mijn oma die is cool, die vind het mooi :) ze is welliswaar zo dement als een deur maar dat doet er niet toe :D

ik ga het eens even chekken, thanx brah :)

I lol'd brah!:D

Ministry of Sound: The Sound of Dubstep 2 gewoon, maar die zul je vast al hebben.

En anders, alles van Mimosa en Rusko

• #1.756
Ministry of Sound: The Sound of Dubstep 2 gewoon, maar die zul je vast al hebben.

En anders, alles van Mimosa en Rusko

Rusko heeft een paar eckte goede nummers :)

morgen lekker chillen aan het water met een beetje dub :dope:

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

wtf..... ik moet vrijdag van mijn vriendin bij haar op de bank gaan zitten. terwijl al 2 vrienden me al wat hebben aangeboden om te doen. het moet niet gekker worden!

Rusko heeft een paar eckte goede nummers :)

morgen lekker chillen aan het water met een beetje dub :dope:

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

wtf..... ik moet vrijdag van mijn vriendin bij haar op de bank gaan zitten. terwijl al 2 vrienden me al wat hebben aangeboden om te doen. het moet niet gekker worden!

Mimosa - Kinetic, en dan moet je chillen, dat is 100% genieten.

• #1.758
ik was gisteren op die verjaardag van mn maatje. alleen we zijn allebij niet niet vies van een blow op zijn tijd. t*ring ik was zo stoned dat ik echt uren in bed spacerig heb liggen woelen ,niet chill.... en ik heb maar gefaked dat ik klaarkwam anders duurde het een eeuwigheid! doe ik btw bijna nooit :D

Blowen is anabool, zelfs zijn tante vind hem Arnold

Sinds ik blow maak ik de gains van me leven!

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

Wait, what.

Dat ik dit niet eens de 1ste keer door had.

Tymen is aan de AAS!

Hij heeft libido problemen!

:trollface:

• #1.760

ik heb eigenlijk geen idee wat er effecten zijn betreft opname van macro's en het herstel van je spieren.

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

Wait, what.

Dat ik dit niet eens de 1ste keer door had.

Tymen is aan de AAS!

Hij heeft libido problemen!

:trollface:

:roflol:

Terug
Naar boven