Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.781
never!!!!! zo ecto ben ik ook weer niet......

toch...

Groetjes,

flip

Wat zal het schelen?

Mss 3 of 4kg?

Dit is hij op 65kg btw.
152htp2.jpg

Ach wat jij wilt, als je wilt cutten wens ik je succes!

Maar bovenstaande fysiek is gewoon :gay:

Tymen,

Ripped zijn oogt uit de kleren altijd bigger mate! Das de shit voor de zomer!

Nu sta je toch ook al aardig ripped? Aleja, naar mijn normen dan :D

Ik laat jou de keuze, maar ik zou gewoon nog kilo's pakken, want volgens mij ga je er met volle moed aan beginnen, maar na een tijdje ga je het beu worden, want je zal erg strikt moeten eten. Iedere dag opnieuw. Zuivel zal er sowieso uit moeten. Denk er toch nog maar eens over na :D

Je moet gewoon doen waar je je het lekkerst bij voelt. Ik zou gaan cutten, gewoon een maandje, vrij groot kcal deficient zodat je gelijk al resultaat ziet. Is wel leuk om daar een beetje ervaring mee op te doen en je lichaam echt met de dag te zien veranderen(bij wijze van). Zo extreem strict hoef je ook niet te eten hoor, zuivel mag er best in, zolang je maar onder je onderhoud zit.

jongens.... ik wil misschien naar de 4%-6% gaan cutten voor de fun..... wat denken jullie? ook wel een keer leuk om echt diep te cutten. eens kijken ik dat kan en heb btw 0,0 ervaring met cutten.

Fun? Lijkt me echt een hel!

Mijn gedachte zijn gewoon bulken.

:roflol:

Maar ik denk dat je het op dit moment eerder ****ed up vind dat je niet snel genoeg groeit..
Ben je niet eerder op zoek naar een nieuwe impuls? Dus voeding wijzigen, supps, trainingsstijl oid.

Denk dat istimewa hier de spijker op zn kop slaat.

quote van zyzz op formspring , zo true

Abs on a skinny guy is like a fat b*ch with big tits- it doesn't count

Nuff said

Anders gewoon ff een maand hardcore cutten en daarna met frisse moet weer cleanbulken :) De dag dat jij vet bent breekt toch nooit aan.

Groetjes, Piet

• #1.787
Wat zal het schelen?

Mss 3 of 4kg?

Dit is hij op 65kg btw.
152htp2.jpg

Ach wat jij wilt, als je wilt cutten wens ik je succes!

Maar bovenstaande fysiek is gewoon :gay:

ik ben toch wel iets buffer als die f**got..... thanx voor je input though. ik ga er nog ff over denken ;)

Tymen,

Ripped zijn oogt uit de kleren altijd bigger mate! Das de shit voor de zomer!

nja de lijnen zijn wat scherper en dat vind ik echt gaaf hoor :) alleen de volheid word wat minder.

Nu sta je toch ook al aardig ripped? Aleja, naar mijn normen dan :D

Ik laat jou de keuze, maar ik zou gewoon nog kilo's pakken, want volgens mij ga je er met volle moed aan beginnen, maar na een tijdje ga je het beu worden, want je zal erg strikt moeten eten. Iedere dag opnieuw. Zuivel zal er sowieso uit moeten. Denk er toch nog maar eens over na :D

haha ik sta altijd al vrij droog, abs altijd zichtbaar gehad.

ja maar hoe lang cut je nou? om diep te gaan een maandje of 2 hooguit 3! dan hebben we hoogzomer ook weer gehad en dan gewoon weer kilo's pakken.

en het is ook leuk dat het wat nieuws is en ja waarschijnlijk word het zwaarder als dat bulken maar het brengt wel wat. en als het flopt of och niet helemaal is wat ik wil dan ga ik toch gewoon weer (clean) bulken :)

Je moet gewoon doen waar je je het lekkerst bij voelt. Ik zou gaan cutten, gewoon een maandje, vrij groot kcal deficient zodat je gelijk al resultaat ziet. Is wel leuk om daar een beetje ervaring mee op te doen en je lichaam echt met de dag te zien veranderen(bij wijze van). Zo extreem strict hoef je ook niet te eten hoor, zuivel mag er best in, zolang je maar onder je onderhoud zit.

ik ga er zeker nog even over nadenken en een plan proberen uit te stippelen.

thanx voor alle tips heren!

joaaa! ga naar de 6% lijk ik weer buffer

:trollfacex:

OT: gij moet doen wat gij eiges wilt jungske :D

• #1.789
Fun? Lijkt me echt een hel!

Denk dat istimewa hier de spijker op zn kop slaat.

Anders gewoon ff een maand hardcore cutten en daarna met frisse moet weer cleanbulken :) De dag dat jij vet bent breekt toch nooit aan.

Groetjes, Piet

in een zekere zin is het niet leuk. maar 6-8 ker per dag jezelf volstoppen met eten is ook niet leuk... althans vind ik niet leuk :D

istimewa sloeg hier idd een spijker op zijn kop, ik ben inderdaad opzoek naar iets nieuws! en aangezien ik nog nooit eerder gecut heb en ze zomer in de aantocht is. leek mij dit toch wel een goed moment om dit eens te proberen.

ik denk dat het zoiets gaat worden.

ik ben betreft cutten echt een leek. dus ik kan jullie kennis en ervaring echt goed gebruiken :)

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

joaaa! ga naar de 6% lijk ik weer buffer

:trollfacex:

OT: gij moet doen wat gij eiges wilt jungske :D

face it stam, zelfs op 6% ben ik nog buffer dan jou

Tymba..niet doen dat cutten, er worden windstoten verwacht deze zomer.:D
J/k brah, gewoon lekker doorbulken man, je hebt al een tjik dus wattefak wou je gaan lopen binken met je blokjes dan?;)

• #1.793
lees de stickies

Groet, Peter

Hallo logje van Tymen,

WTF?

Groet, Karel

Als Karel, Kees, Eric en Theodorus nou 's opt*fen kunnen we hier weer ijzer-praten jwz.

Groeten Henk

ben je niet bang om veel massa te verliezen als je gaat cutten dan?
Zelf zit ik er ook over na te denken om wat % weg te cutten, maar ik vrees ook dat ik er dan weer uit zie als dat ik begon
Groetjes florian

Vergeet niet dat cutten ook erg saai is, je bent moe, klote cardio, weinig eten, kracht verlies op en duur (?)

Maar je moet doen waar je zin in hebt, ik denk dat je beter gewoon nog massa kunt gaan pakken, strepen op je pecs is leuk, maar dan wel als je >75kg weegt ;)

En doe je het dan voor jezelf, of voor anderen?

Terug
Naar boven