MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Bulken man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.822
Je rug blijft je beste spiergroep>lees bdb

i know :) kuiten is echt een ramp. ik vind dat me quads wel redelijk zijn bijgetrokken. alleen hams missen duidelijk op de side poses.

BF zit je echt nog safe, ik zou massa bouwen.

Jij had toch een gebroken poot ???

bf was al laag zat :D dat wist ik ook. alleen ik wou cutten tot bijna wedstrijd laagte..
nee gelukkig toch niet. een halve week later belde ze. nee toch niet gebroken, dus gips mag eraf. dus ik volgende dag naar het ziekenhuis en het gips eraf. vanaf maandag ga ik weer lower erbij pakken.

k zou ook gewoon gaan cleanbulken. Die bdb is wel bruut hoor!

thanx mhl :D ik ga wellicht gewoon bulken ik kan het hebben.

komt voor elkaar

anyway dit is 65 kilo bw....... 65 kilo, ik geloof die weegschaal voor geen meter.

• #1.823
bank
2*10*55

7*75
6*75
6*75
4+2*75 (2 spot)

high cable crossover
10*20
10*20
8*20
10*15
10*15

incline DB press
10*22,5
10*25
8*25
825

nog een beetje incline flies, oma flies en een keertje dips geprobeerd

Groetjes Herbert.

Je rug, schouders, armen heb je prima definitie.

Maar 65kg is wel echt weinig, niet echt bijster veel.

Ik zou eens gaan bulken op 4000cal, je kan meer dan zat aan bf omhoog gaan zonder ook maar dik te worden.

Ben trots op je Herbert.

ik zou ook even flink bulken en wat massa aanzetten, je gaat wss toch niet heel vet worden voor de zomer.
groet Roderick

Nou maak je niet druk Tymen, ziet er goed uit. Gewoon de motivatie weer vinden om te bulken, en gas d'r op. Denk dat wij qua fysiek aardig gelijk zijn. Heb ook net foto's in m'n logje gepost!

• #1.828
Je rug, schouders, armen heb je prima definitie.

Maar 65kg is wel echt weinig, niet echt bijster veel.

Ik zou eens gaan bulken op 4000cal, je kan meer dan zat aan bf omhoog gaan zonder ook maar dik te worden.

thanx upper ziet er nog wel redelijk uit. wijdte in de rug kan wat beter en pecs iets groter.
het onderstel, daar moet ik echt werk van maken...

he thanx voor de tip met brinta whey melk shake. na de training 400 ml melk met 2 scoops brinta en een scoop whey. ideaal!

groetjes, Petrus

ik zou ook even flink bulken en wat massa aanzetten, je gaat wss toch niet heel vet worden voor de zomer.
groet Roderick

ja ik ga weer iets verzinnen om het eten wat makkelijker te maken en het trainen van het onderstel leuker!

Nou maak je niet druk Tymen, ziet er goed uit. Gewoon de motivatie weer vinden om te bulken, en gas d'r op. Denk dat wij qua fysiek aardig gelijk zijn. Heb ook net foto's in m'n logje gepost!

het kan beter :)
je staat een klap droger dan mij vriend.

een kind kan de was doen.
Ik ga nu 10uur+ slapen>2x trainen>2uur langer slapen>dubbel zoveel gains:trollface:

lekkere training henk!

Ben je er nu al uit wat je gaat doen, cutten of nie?

• #1.831
een kind kan de was doen.
Ik ga nu 10uur+ slapen>2x trainen>2uur langer slapen>dubbel zoveel gains:trollface:

ik heb 13 uur geslapen

:trollface:

lekkere training henk!

Ben je er nu al uit wat je gaat doen, cutten of nie?

thanx bart... wait wut.

door bulken... 65 kilo is om te huilen.

afgelopen dag proberen kcal hoog te houden.... misschien eens proberen wat maaltijden is meer kcal te geven. maar wel schoon houden! high kcal/carb geeft al veel meer volume in de spieren.

Je hebt nog veel te weinig massa om zo diep te gaan. Je front delts zien er wel erg goed uit, biceps hebben een mooie vorm en die rug ziet er ook goed uit. Op de front pics leek er best veel wijdte te zitten maar die kwam bij de BDB weer niet tot zn recht.

Zoals al gezegd is, ga eens echt veel eten en je zult de kilo's eraan zien vliegen. En dan gewoon een keer /care voor je bodyfat.

Kende gij wel 13 uur slapen maar as ge nie eet komde gij nie ver jonguh!

fotos zijn zeker niet slecht hoor en idd vreten he :)

• #1.835
Je hebt nog veel te weinig massa om zo diep te gaan. Je front delts zien er wel erg goed uit, biceps hebben een mooie vorm en die rug ziet er ook goed uit. Op de front pics leek er best veel wijdte te zitten maar die kwam bij de BDB weer niet tot zn recht.

Zoals al gezegd is, ga eens echt veel eten en je zult de kilo's eraan zien vliegen. En dan gewoon een keer /care voor je bodyfat.

i know. thanx voor je complimenten :) ja echt kudt dat het niet wil lukken met die bdb :( ik heb nog een lat spread maar die ben ik vergeten te uppen.

ik krijg per dag niet de nodige kcal binnen. ik weet niet hoe ik schoon aan genoeg kcal kom, die makkelijk zijn. makkelijk in voorbereiding en makkelijk in meenemen en eten.

Kende gij wel 13 uur slapen maar as ge nie eet komde gij nie ver jonguh!

true dat :sad:

fotos zijn zeker niet slecht hoor en idd vreten he :)

dankje horn...

tijd om te eten :P ik moet wat meer alles eten wat er voor mijn neus komt.

i know. thanx voor je complimenten :) ja echt kudt dat het niet wil lukken met die bdb :( ik heb nog een lat spread maar die ben ik vergeten te uppen.

ik krijg per dag niet de nodige kcal binnen. ik weet niet hoe ik schoon aan genoeg kcal kom, die makkelijk zijn. makkelijk in voorbereiding en makkelijk in meenemen en eten..

Waarom makkelijk? De makkelijke weg gaat je nergens brengen, in bodybuilding niet maar ook in real life niet. Put a little efford into it.

Dit hierboven,

Vreten kudt!

Waarom makkelijk? De makkelijke weg gaat je nergens brengen, in bodybuilding niet maar ook in real life niet. Put a little efford into it.

Daarnaast hoeft het in jouw geval ook niet schoon te zijn.

En zoals Roth ook zegt, makkelijk is 't niet. Laatst zei iemand hier of ergens anders op internet mbt het eten en bb; 'dat is geen hobby, maar een lifetime job.' oid :P. Nou dat is het precies :).

pff kijk hoe droog je bent wilt je droger worden wtf man ga bulken had ik jouw bf maar zat ik nu te vreten

Terug
Naar boven