Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kuiten is echt een ramp. ik vind dat me quads wel redelijk zijn bijgetrokken. alleen hams missen duidelijk op de side poses.BF zit je echt nog safe, ik zou massa bouwen.
Jij had toch een gebroken poot![]()
dat wist ik ook. alleen ik wou cutten tot bijna wedstrijd laagte..k zou ook gewoon gaan cleanbulken. Die bdb is wel bruut hoor!
ik ga wellicht gewoon bulken ik kan het hebben.Je rug, schouders, armen heb je prima definitie.
Maar 65kg is wel echt weinig, niet echt bijster veel.
Ik zou eens gaan bulken op 4000cal, je kan meer dan zat aan bf omhoog gaan zonder ook maar dik te worden.
ik zou ook even flink bulken en wat massa aanzetten, je gaat wss toch niet heel vet worden voor de zomer.
groet Roderick
Nou maak je niet druk Tymen, ziet er goed uit. Gewoon de motivatie weer vinden om te bulken, en gas d'r op. Denk dat wij qua fysiek aardig gelijk zijn. Heb ook net foto's in m'n logje gepost!

een kind kan de was doen.
Ik ga nu 10uur+ slapen>2x trainen>2uur langer slapen>dubbel zoveel gains![]()

lekkere training henk!
Ben je er nu al uit wat je gaat doen, cutten of nie?
Je hebt nog veel te weinig massa om zo diep te gaan. Je front delts zien er wel erg goed uit, biceps hebben een mooie vorm en die rug ziet er ook goed uit. Op de front pics leek er best veel wijdte te zitten maar die kwam bij de BDB weer niet tot zn recht.
Zoals al gezegd is, ga eens echt veel eten en je zult de kilo's eraan zien vliegen. En dan gewoon een keer /care voor je bodyfat.
ja echt kudt dat het niet wil lukken met die bdb
ik heb nog een lat spread maar die ben ik vergeten te uppen.Kende gij wel 13 uur slapen maar as ge nie eet komde gij nie ver jonguh!

ik moet wat meer alles eten wat er voor mijn neus komt.i know. thanx voor je complimentenja echt kudt dat het niet wil lukken met die bdb
ik heb nog een lat spread maar die ben ik vergeten te uppen.
ik krijg per dag niet de nodige kcal binnen. ik weet niet hoe ik schoon aan genoeg kcal kom, die makkelijk zijn. makkelijk in voorbereiding en makkelijk in meenemen en eten..
Waarom makkelijk? De makkelijke weg gaat je nergens brengen, in bodybuilding niet maar ook in real life niet. Put a little efford into it.
. Nou dat is het precies
.