XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.801
Als Karel, Kees, Eric en Theodorus nou 's opt*fen kunnen we hier weer ijzer-praten jwz.

Groeten Henk

Hallo Henk,

Goed idee!

Groetjes Marcel

ben je niet bang om veel massa te verliezen als je gaat cutten dan?
Zelf zit ik er ook over na te denken om wat % weg te cutten, maar ik vrees ook dat ik er dan weer uit zie als dat ik begon
Groetjes florian

Hallo Florian,

nah de bedoeling bij een goede cut is dat je zo min mogelijk verliest en daar ga ik natuurlijk ook voor :)

Groetjes, je oma

Vergeet niet dat cutten ook erg saai is, je bent moe, klote cardio, weinig eten, kracht verlies op en duur (?)

Maar je moet doen waar je zin in hebt, ik denk dat je beter gewoon nog massa kunt gaan pakken, strepen op je pecs is leuk, maar dan wel als je >75kg weegt ;)

En doe je het dan voor jezelf, of voor anderen?

kak ik stond net op de weegschaal. maar ik vertrouw die weegschaal voor geen meter. maar anyway wat hij aangaf is echt te treurig voor woorden. ik durf het hier niet eens te posten......

**** it ik ga weer t*ring had bulken! ik ga vandaag wel ff kijken of ik wat foto's kan schieten.

:roflol:

Wat woog je?

• #1.803
Posten!

Ik woog net 89kg, bijna 90kg! :)

Post bw kudt!

Mwah niet echt, denk dat als we beiden cutten er meer overblijft van mij dan van jouw

:trollface:

U_mad_bro.gif

• #1.809
ik ging eigenlijk alleen maar ff wegen om ff heel stoer te vertellen tegen twisters dat al bijna 75 kilo woog... nooooootttt

57kg ?

57.5kg?

• #1.813
bijna :)

tijmen
vergeet niet he:
zomervakantie 75kg of meer
anders gratis whey voor mij :trollface:

Goddammit! Ben meer gay dan ik dacht..vind dat fysiek een pagina terug best mooi..:(

Maar Tymen...ik zou eens 5000kcals gaan eten..iets minder schoon ook...je bf is laag genoeg! En het wordt eerder tijd voor wat massa dan wat droogte;)

• #1.817
tijmen
vergeet niet he:
zomervakantie 75kg of meer
anders gratis whey voor mij :trollface:

huh what?!

update pix komen eraan... ik vind ze slecht eruit zien :( kak

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

25su4qv.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

im6k4w.jpg

23gy1i1.jpg

2lb2x3a.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1z68f34.jpg

nja oordeel maar :(

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

Goddammit! Ben meer gay dan ik dacht..vind dat fysiek een pagina terug best mooi..:(

Maar Tymen...ik zou eens 5000kcals gaan eten..iets minder schoon ook...je bf is laag genoeg! En het wordt eerder tijd voor wat massa dan wat droogte;)

son, u homocoïtus?!

ja maar ik schijnbaar niet het ritme om het vast te houden. elke week eten maken, elke 2 uur eten... ik moet iets gaan verzinnen.

Je rug blijft je beste spiergroep>lees bdb

BF zit je echt nog safe, ik zou massa bouwen.

Jij had toch een gebroken poot ???

k zou ook gewoon gaan cleanbulken. Die bdb is wel bruut hoor!

Terug
Naar boven