AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

no abs no glory :d

lekker eieren eten :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.843
hehe ik mag eindelijk eens op dbb van mn vriendin..... shiiiittttt!!!

Waarom makkelijk? De makkelijke weg gaat je nergens brengen, in bodybuilding niet maar ook in real life niet. Put a little efford into it.

je begrijpt me verkeerd. ik weet van mijzelf dat als ik eerst een uur in de keuken moet staan om een meal klaar te maken dat ik dat niet zo snel doe dan als ik het binnen 10 min klaar heb. hetzelfde geld voor gebruiksgemak. iets wat ik makkelijk mee kan nemen en bijv. op school makkelijk kan eten neem ik dat veel sneller mee en eet ik het dus consequenter.

en als dat ook nog voor mij werkt dan is het toch goed.

anyway het is duidelijk dat mijn lichaam niet veel kan met veel vloeibaar :( dus meer vast :)

Daarnaast hoeft het in jouw geval ook niet schoon te zijn.

En zoals Roth ook zegt, makkelijk is 't niet. Laatst zei iemand hier of ergens anders op internet mbt het eten en bb; 'dat is geen hobby, maar een lifetime job.' oid :P. Nou dat is het precies :).

makkelijk nee, maar je kunt het wel zo makkelijk mogelijk maken. zolang het werkt.

er word veel te veel vast geklamt aan 'normale' gebruiken ipv dat iemand gewoon kijkt wat voor diegene werkt. nou ik ben er nu achter dat vloeibaar niet werkt xD

:roflol: ik kan wel stoppen maar na een paar weken kruipt het bloed toch weer waar het niet kan gaan :) naar het ijzer dus.

:hedbang:

pff kijk hoe droog je bent wilt je droger worden wtf man ga bulken had ik jouw bf maar zat ik nu te vreten

droog staan vind ik echt mooi. mooie vormen en lijnen, heerlijk!
maar anyway 65 is gewoon weg te weinig!

no buffness no glory

ja dat is inderdaad een goed idee :)

nou dadelijk verjaardag van de oma van mn vriendin.... heujj
beetje laag op alcohol. en heul veul eten xD

je begrijpt me verkeerd. ik weet van mijzelf dat als ik eerst een uur in de keuken moet staan om een meal klaar te maken dat ik dat niet zo snel doe dan als ik het binnen 10 min klaar heb. hetzelfde geld voor gebruiksgemak. iets wat ik makkelijk mee kan nemen en bijv. op school makkelijk kan eten neem ik dat veel sneller mee en eet ik het dus consequenter.

Beetje onzin dit, je zal nergens voor een uur in de keuken staan. Rijst, kip en vis kan je gewoon klaarmaken voor een hele week. 2 min in de magnetron en je kan eten. Tonijn haal je uit een blikje, rijst in de magnetron en klaar. Eieren doe je 10 minuten koken (of 5-6min bakken, maar wel meer vetten), ga je ondertussen schijten of w/e je moet doen, rijst opwarmen en klaar. Noem het maar op.

Als je op school geen ei kunt eten, pak je een extra bak kwark voor in de middag. Elke maaltijd is easy te maken.

Beetje onzin dit, je zal nergens voor een uur in de keuken staan. Rijst, kip en vis kan je gewoon klaarmaken voor een hele week. 2 min in de magnetron en je kan eten. Tonijn haal je uit een blikje, rijst in de magnetron en klaar. Eieren doe je 10 minuten koken (of 5-6min bakken, maar wel meer vetten), ga je ondertussen schijten of w/e je moet doen, rijst opwarmen en klaar. Noem het maar op.

Als je op school geen ei kunt eten, pak je een extra bak kwark voor in de middag. Elke maaltijd is easy te maken.

Ik denk dat Tijmen eerder met een mentale drempel zit..

Als ik jou was Tijmen, zou ik het gewoon een week of twee proberen. Koken voor de hele week etc. Dan merk je vanzelf dat het helemaal niet zo lang duurt en dat het makkelijk vol te houden is!

Brah, zit je onder de plak?

• #1.847

Ik denk dat Tijmen eerder met een mentale drempel zit..

Als ik jou was Tijmen, zou ik het gewoon een week of twee proberen. Koken voor de hele week etc. Dan merk je vanzelf dat het helemaal niet zo lang duurt en dat het makkelijk vol te houden is!

dat...

yep brah..... :sad: anders krijg ik geen coïtus, ook niet echt wat.

ik ben atm echt helemaal gaar. een hangover van hier tot gunder xD

• #1.849

nah, ben weer beetje in een dip aan het zakken.

gisteren nacht weer shit mee gemaakt die ik absoluut niet mee heb willen maken. shit die je weer eens aan het denken zet. fockt op G....
eten gaat bar slecht de laatste dagen. trainen zit er ook bijna niet in.

ik denk dat ik weer een tijdje moet de-loaden, fysiek en mentaal. wel kudt want het ging allemaal wel weer de goede kant op. nja het is zoals het is.

dat klinkt niet best bro!

Dit filmpje kwam ik laatst tegen, duurt wel lang maar wel vrij goed voor mijn motivatie
http://vimeo.com/19304556

Kop op he man. Trek je op aan het feit dat je lekker bezig was. Een dip heeft iedereen wel eens. Als je dat kort kunt houden kom je er zeker sterker uit.

Dipje brah, kom je wel weer uit! Hoort er bij.

En een vriendin moet je kneden wanneer je ze net hebt! Anders ontspoort de situatie volledig en heb je nooit meer wat te vertellen.

Ze moeten verstaan dat je iets wil bereiken in je leven , misschien ga je niet voor wedstrijden later maar dan mag je toch nog altijd iets hebben om naar toe te leven ?
Een leven zonder uitdagingen is maar saai, laat je niet zakken :)

Gewoon met je vriendin andere dingen doen, des te leuker het weer is op dbb voor je als ze weg is ;)
Zo doe ik het althans, ze komt toch voor jou begrijp dat.

Gewoon met je vriendin andere dingen doen, des te leuker het weer is op dbb voor je als ze weg is ;)
+1..behalve als je samenwoont natuurlij...dan moet even dbb'en zeker kunnen!

• #1.858
Dipje brah, kom je wel weer uit! Hoort er bij.

En een vriendin moet je kneden wanneer je ze net hebt! Anders ontspoort de situatie volledig en heb je nooit meer wat te vertellen.

ja dar gaan we voor!

en daar ben jij nu nog volop mee bezig?! :P
liefde komt van 2 kanten. dus er zal vanuit 2 kanten toegegeven moeten worden, anders word het niks.

Ze moeten verstaan dat je iets wil bereiken in je leven , misschien ga je niet voor wedstrijden later maar dan mag je toch nog altijd iets hebben om naar toe te leven ?
Een leven zonder uitdagingen is maar saai, laat je niet zakken :)

ik denk dat jullie mij verkeerd begrijpen. mijn dip komt niet door mijn vriendin.

van het weekend een beetje nare shit meegemaakt. ik ga niet helemaal in detail treden. maar schijnbaar heb ik moeite met levelen binnen een discussie. ik creëer onbewust een verschil, want ik ben verbaal sterker dan sommige mensen. ik duw mensen een beetje in een hoekje waardoor ze nare dingen gaan doen... dat is dan ook wat gebeurde. het zet je weer aan het denken. opnieuw. en op het moment dat ik weer veel ga denken, slecht eten en laat naar bed en laat op sta. dan is er stront aan de knikker.

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

+1..behalve als je samenwoont natuurlij...dan moet even dbb'en zeker kunnen!

dan zie je elkaar ook veel meer.

Is maar waar je, je druk om maakt. Denk gewoon fack it, ik ga nu trainen en goed eten.

Terug
Naar boven