- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom makkelijk? De makkelijke weg gaat je nergens brengen, in bodybuilding niet maar ook in real life niet. Put a little efford into it.
dus meer vast 
Daarnaast hoeft het in jouw geval ook niet schoon te zijn.
En zoals Roth ook zegt, makkelijk is 't niet. Laatst zei iemand hier of ergens anders op internet mbt het eten en bb; 'dat is geen hobby, maar een lifetime job.' oid. Nou dat is het precies
.
http://www.youtube.com/watch?v=yjs_K76NUBc&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=dV0m7RMVsro&feature=player_embedded
Als dit je niks doet, kan je beter gaan dammen.
ik kan wel stoppen maar na een paar weken kruipt het bloed toch weer waar het niet kan gaan
naar het ijzer dus.
pff kijk hoe droog je bent wilt je droger worden wtf man ga bulken had ik jouw bf maar zat ik nu te vreten

je begrijpt me verkeerd. ik weet van mijzelf dat als ik eerst een uur in de keuken moet staan om een meal klaar te maken dat ik dat niet zo snel doe dan als ik het binnen 10 min klaar heb. hetzelfde geld voor gebruiksgemak. iets wat ik makkelijk mee kan nemen en bijv. op school makkelijk kan eten neem ik dat veel sneller mee en eet ik het dus consequenter.
Beetje onzin dit, je zal nergens voor een uur in de keuken staan. Rijst, kip en vis kan je gewoon klaarmaken voor een hele week. 2 min in de magnetron en je kan eten. Tonijn haal je uit een blikje, rijst in de magnetron en klaar. Eieren doe je 10 minuten koken (of 5-6min bakken, maar wel meer vetten), ga je ondertussen schijten of w/e je moet doen, rijst opwarmen en klaar. Noem het maar op.
Als je op school geen ei kunt eten, pak je een extra bak kwark voor in de middag. Elke maaltijd is easy te maken.
Beetje onzin dit, je zal nergens voor een uur in de keuken staan. Rijst, kip en vis kan je gewoon klaarmaken voor een hele week. 2 min in de magnetron en je kan eten. Tonijn haal je uit een blikje, rijst in de magnetron en klaar. Eieren doe je 10 minuten koken (of 5-6min bakken, maar wel meer vetten), ga je ondertussen schijten of w/e je moet doen, rijst opwarmen en klaar. Noem het maar op.
Als je op school geen ei kunt eten, pak je een extra bak kwark voor in de middag. Elke maaltijd is easy te maken.
Ik denk dat Tijmen eerder met een mentale drempel zit..
Als ik jou was Tijmen, zou ik het gewoon een week of twee proberen. Koken voor de hele week etc. Dan merk je vanzelf dat het helemaal niet zo lang duurt en dat het makkelijk vol te houden is!
anders krijg ik geen coïtus, ook niet echt wat.hehe ik mag eindelijk eens op dbb van mn vriendin..... shiiiittttt!!!

+1..behalve als je samenwoont natuurlij...dan moet even dbb'en zeker kunnen!Gewoon met je vriendin andere dingen doen, des te leuker het weer is op dbb voor je als ze weg is
Zo doe ik het althans, ze komt toch voor jou begrijp dat.
Dipje brah, kom je wel weer uit! Hoort er bij.
En een vriendin moet je kneden wanneer je ze net hebt! Anders ontspoort de situatie volledig en heb je nooit meer wat te vertellen.

Ze moeten verstaan dat je iets wil bereiken in je leven , misschien ga je niet voor wedstrijden later maar dan mag je toch nog altijd iets hebben om naar toe te leven ?
Een leven zonder uitdagingen is maar saai, laat je niet zakken![]()
Gewoon met je vriendin andere dingen doen, des te leuker het weer is op dbb voor je als ze weg is
Zo doe ik het althans, ze komt toch voor jou begrijp dat.
+1..behalve als je samenwoont natuurlij...dan moet even dbb'en zeker kunnen!
Is maar waar je, je druk om maakt. Denk gewoon fack it, ik ga nu trainen en goed eten.