Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Hee Tijmen, reageer eens op mn pb kudt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.862
Blijkt maar weer dat het niet voor iedereen even makkelijk is. Zoals sommigen hier posten, "denk gewoon fack it" of iets in die trend, dat gaat niet op voor Tymen.

Je zit op dit moment niet lekker in je vel. En dat betekent voor jou wat anders dan voor de meeste mensen hier op dit forum.
Belangrijk om te onthouden is denk ik; jij bent de enige die het daadwerkelijk kan oplossen! Je kan hulp vragen aan iedereen, deze gebruiken, maar je zult het zelf moeten aanpakken.
Geen idee of ik nu de spuit11 uit hang trouwens.. Succes iig, en for any questions hoor ik 't wel..

Haha klinkt heavy. Ik hou nog steeds wel van je hoor :) No homo.

• #1.865
Blijkt maar weer dat het niet voor iedereen even makkelijk is. Zoals sommigen hier posten, "denk gewoon fack it" of iets in die trend, dat gaat niet op voor Tymen.

Je zit op dit moment niet lekker in je vel. En dat betekent voor jou wat anders dan voor de meeste mensen hier op dit forum.
Belangrijk om te onthouden is denk ik; jij bent de enige die het daadwerkelijk kan oplossen! Je kan hulp vragen aan iedereen, deze gebruiken, maar je zult het zelf moeten aanpakken.
Geen idee of ik nu de spuit11 uit hang trouwens.. Succes iig, en for any questions hoor ik 't wel..

studeer je iets in de psychologie? :roflol:

nee het is wel waar. ik kan heel goed out the box denken. alles relativeren. normaal is voor iedereen anders. om mij uberhaupt een beetje te kunnen begrijpen moet je alles wat voor jou normaal is los laten.

ik zit constant te worstelen met wat ik nu daad werkelijk kan. en wanneer ga ik mijzelf weer voorbij en wanneer ben ik nou ene slappe zak. dat is wat ik moet gaan ontdekken.

Haha klinkt heavy. Ik hou nog steeds wel van je hoor :) No homo.

er zijn ergere dingen in het leven.

ik ook van jou (no homo)

Spuit11

Gr, Jan

Studeer helemaal niets :P. Maar ben wel 's vaker nuttig geweest voor mensen op deze manier. Heb er wel aanleg voor ofzo :).

Word er nog getraint ofzeuw, anders unsub:trollface:

• #1.869
Studeer helemaal niets :P. Maar ben wel 's vaker nuttig geweest voor mensen op deze manier. Heb er wel aanleg voor ofzo :).

blijkt ;)

Word er nog getraint ofzeuw, anders unsub:trollface:

vandaag maar weer ns aan de slag.

gistern nacht weer liggen piekeren in bed. maar wel tot een mooie conclusie gekomen.
ik moet gewoon weer verder gaan waar ik gebleven was. fall down, get up, and keep walking. waarschijnlijk ga ik weer vallen, maar dan sta ik weer op en ga weer verder. welke keuze heb ik anders?! ik zal nooit iets bereiken als ik op de grond blijf liggen en zielig doe van, aw wil iemand me helpen opstaan. **** it en elke keer dat ik weer verder loop dan de vorige keer is een ****ing overwinning. en als ik een keer wat minder ver loop dan is het next time better!

dingen die je echt wilt bereiken, kan je bereiken. maar op een manier, doorlopen.

ik bepaal mijn eigen realiteit. net zo als alle anderen doen. en ipv van de realiteit van anderen in te vullen moet ik bezig zijn met mijn eigen realiteit en **** die anderen. dan vinden ze me maar dom, raar of watdanook. care, dat is hun tekortkoming dat ze hun realiteit zo verkracht is. niet meer mijn probleem. als ze daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in een ander persoon dan weten ze wel beter en zien ze wel wie ik daadwerkelijk ben.

dat is dus het besluit wat ik gisteren heb genomen. of eerder iets wat nu pas echt tot me doordrong.

dus over 1,5 uur staat min volgende maaltijd klaar!

that's the ****ing spirit bro!

YEAH BRAH , STAND UP & GO!

Lees mijn onderschrift !

wou je ook nog een keer met een ecto trainen? Voel je je al wat buffer:D

Ik weet het nietmeer ..

Volledige tekst :
Life is tough, that’s a given. When you stand up, you’re gonna be shoved back down. When you’re down, you’re gonna be stepped on. My advice to you doesn’t come with a lot of bells and whistles. It’s no secret: you’ll fall down, you stumble, you get pushed, you land square on your face. And every time that happens, you get back on your feet. You get up just as fast as you can, no matter how many times you need to do it. Remember this: success has been and continues to be defined as getting up one more time than you’ve been knocked down.

If experience has taught me anything, it’s that nothing is free and living ain’t easy. Life is hard, real hard, incredibly hard. You fail more often than you win, nobody is handing you anything. It’s up to you to puff up your chest, stretch your neck and overcome all that is difficult – the nasty, the mean, the unfair. If you want more than what you have now, prove it! If you want to beat the very best out there that is, get out there and earn it! Once you decide that, you’ll know where it is you want to be. Then you won’t stop pushing forward until you get there! That’s how winners are made.

At the end of the day, success is what we all want. We all want to win, and the race will be won. There is no question about that. So c’mon, get out on top, run faster, dream bigger, live better than you ever have before. This is in you. You can do this. Do it for yourself. Prove it to yourself.

• #1.875
heb jij volgende week ook meivakantie?

• #1.877
Ik weet het nietmeer ..

Volledige tekst :
Life is tough, that’s a given. When you stand up, you’re gonna be shoved back down. When you’re down, you’re gonna be stepped on. My advice to you doesn’t come with a lot of bells and whistles. It’s no secret: you’ll fall down, you stumble, you get pushed, you land square on your face. And every time that happens, you get back on your feet. You get up just as fast as you can, no matter how many times you need to do it. Remember this: success has been and continues to be defined as getting up one more time than you’ve been knocked down.

If experience has taught me anything, it’s that nothing is free and living ain’t easy. Life is hard, real hard, incredibly hard. You fail more often than you win, nobody is handing you anything. It’s up to you to puff up your chest, stretch your neck and overcome all that is difficult – the nasty, the mean, the unfair. If you want more than what you have now, prove it! If you want to beat the very best out there that is, get out there and earn it! Once you decide that, you’ll know where it is you want to be. Then you won’t stop pushing forward until you get there! That’s how winners are made.

At the end of the day, success is what we all want. We all want to win, and the race will be won. There is no question about that. So c’mon, get out on top, run faster, dream bigger, live better than you ever have before. This is in you. You can do this. Do it for yourself. Prove it to yourself.

http://www.youtube.com/watch?v=HJUOTF0DGgM

GEVONDEN!!!!one1!!1eleven!

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

heb jij volgende week ook meivakantie?

ik heb altijd vakantie :)
:jk: ik ga op het moment nog maar een dag in de week naar school.
noem maar :)

Ik heb het uit een bodybuilding motivation video gehaald met andere stem etc .. Echt gruwelijk :)

Out there someone is waking up earlier than you
someone is training harder than you..
& while you are making excuses , hes out there .. ready..
WHAT ARE YOU WAITING FOR ?

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Ik vind hem maar niet ..

Terug
Naar boven