XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

slecht ritme > er zat weer een depressie aan het komen. maar die heb ik volgens mij weten voorkomen. dus heb ik weer een nieuwe tactiek... die wat minder druk op mijzelf legt :)
Ok ik ken je verder niet, maar heb je een bepaalde medische achtergrond dan?

''squats safed my ass'' orly? met je kleine strakke kontje (no homo)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.923
Jezus wat een training, wat een volume haha.
Je zal wel helemaal opgepompt zijn!

helemaal vol, geen druppel kon er nog bij :o

Ok ik ken je verder niet, maar heb je een bepaalde medische achtergrond dan?

daar ben ik nu mee bezig dat uit te zoeken. wat mij mankeert xD

''squats safed my ass'' orly? met je kleine strakke kontje (no homo)

beter squaten dan SLDL maken voor iemand die een zeepje laat vallen :trollface:

:roflol: tenzij bart op de grond ligt ineens
ik hou op nu (srs)

sowwy bart:sad:

ik vond hem zo kewl! ik zag hem in het billentopic, Hebbon!!!p

Say whut :eek: Link?

ooit op een dag, als we wat afspreken (no homo). dan gaan wij ook nog eens een keertje samen trainen.

Sowieso :) Kan je me meteen wat MMA-moves leren :cool:

Als je in Utrecht bent, kom maar trainen dan :lifter::lifter:

Hee Twisters, waar train jij dan in Utrecht?

Had je je pedopasje meegenomen:trollface:
Goeie workout voor de verandering :d

:roflol: +1

hey k*t! maakt niet uit wie of wat maar mijn kont is exit only en mijn snikkel zal nooit in poepgaatjes roeren! koekert:mad:

Wauw wat een statement :roflol::D

18 juni 2010;
mijn stats:
19 jaar
1,75m
70 kilo
10%

SQ: 120
DL: 150
BP: 90

• #1.931
:roflol: tenzij bart op de grond ligt ineens
ik hou op nu (srs)

got me there....

hey k*t! maakt niet uit wie of wat maar mijn kont is exit only en mijn snikkel zal nooit in poepgaatjes roeren! koekert:mad:

he sommige chick diggen anaal. die van mij is er niet zo fan van though...

accepted

that was a one time pass free card anders moet ik skinnie bellen:D

Skinny weet wel raad met knulletjes zoals koentje :trollface:

Say whut :eek: Link?

Sowieso :) Kan je me meteen wat MMA-moves leren :cool:

Hee Twisters, waar train jij dan in Utrecht?

:roflol: +1

Wauw wat een statement :roflol::D

[Link niet meer beschikbaar]
heul veul glutes. groot en klein, allemaal even fijn

niet haten het was allemaal erg gezellig en jullie zijn allemaal jelly! of niet bart!

18 juni 2010;
mijn stats:
19 jaar
1,75m
70 kilo
10%

SQ: 120
DL: 150
BP: 90

trolololololoooooolololol

t*ring ik vandaag iets van 55 km op de fiets erop zitten... ik ben net nog ff bij me gf geweest... lang verhaal komt in de volgende post.

Wtf, katabole hobby drbij ofzo?

ik zie nog geen verhaal :trollfacex:

Goed verhaal!

• #1.936
me gf had gebeld, dus ik bel terug. nou ze neemt op bla bla bla, ja me ouders vinden je dom bla bla iets in die trend. dus ik huh wtf. doe me je mutty maar eens. dus ik die aan de tel en vraag wat er aan de hand is. ja dat wist ik allemaal zelf wel. ik zeg nou maak me gek, vertel. ik kon aan het verhaal opmaken dat ze mijn verhaal zelf hadden ingevuld met alleen te weten dat ik een tijdje niet naar school ging en dat ik nu maar 1 dag in de week ging. bla bla mijn dochter dadelijk werken en jij met je luie reet op de bank, bla bla bla.

nou ik had echt iets van wtf... dus ik zei joh, zullen we het er eens met zn 4en over hebben. ja dat leek haar een heel goed plan. dus ik dacht **** it ik ga er gelijk heen. ik de fiets op.

nou daar aangegeven het enige wat ik nu kan is het verhaal vertellen en of jullie er wat mee doen of het accepteren laat ik helemaal aan jullie over. dus ik het hele verhaal doen.... en gelukkig ze pikten het op zonder discussies of whatever! ik dacht al, heb echt geen trek in mot met mijn schoonfamilie. dat kan ik er nu echt niet bij hebben.

achteraf denk ik nu. ik had het ze moeten vertellen ipv van wachten tot hun zoiets vragen. dat doen ze gewoon niet. ze zien iets en maken daar hun eigen verhaal van en nemen dat aan voor de waarheid. gelukkig is het nu allemaal weer goed :)

---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:47 ----------

ter***lijers!

:roflol:

Cool_Dog_Hey_Cool_story_bro41_RE_oh_crap_moments-s400x400-96811.jpg

Goed opgepakt bro.

• #1.939

thanx het Alpha gehalte was hoog genoeg om het op DBB te posten.

dit was ik nog te vergeten te vertellen. toen ze no wat commentaar wou geven op mij, heb ik der keihard op der bek geslagen en gezegd dat ze der bek moest houden, vuile stoep h**r :)

thanx. ik zat helemaal in de rats. 4 happen door mn keel gekregen na het telefoontje. ik dacht meen je niet. eerder al aan de stok met schoonzus en nu dit xD

Terug
Naar boven