MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Idd, tijd voor good times brah!

Wat een aardige vent die Gekke Gerrit. Maar hoe omschreef die je "probleem" dan..? En karakter is heel makkelijk te veranderen, zolang je het maar (wederom :P) wil. Daarnaast is het belangrijk een soort van zelfreflectie te ontwikkelen. Dat je weet wat je hebt gedaan en gezegd en dat dat dus wel eens op mensen anders kan overkomen dan dat jij denkt.

Wat een aardige vent die Gekke Gerrit. Maar hoe omschreef die je "probleem" dan..? En karakter is heel makkelijk te veranderen, zolang je het maar (wederom :P) wil. Daarnaast is het belangrijk een soort van zelfreflectie te ontwikkelen. Dat je weet wat je hebt gedaan en gezegd en dat dat dus wel eens op mensen anders kan overkomen dan dat jij denkt.

Dat zei jij ja.

drphil1.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.965

zeker zeker.... ik heb een shitload op probs :') kan maar enkele omschrijven.

hij zei echt nadrukkelijk dat karakter eigenschappen hooguit zijn bij te schaven maar zeer zeker niet te veranderen zijn.

nah ik word bewuster wat de effecten van mij op anderen mensen zijn. en wat dus de tegenreactie kan worden. dus vaker doen alsof ik dom ben :) en niet mijn gelijk op visie aan iemand proberen op te dringen.

maar toen ik die shit poste zat ik in een dip. had er echt geen zin meer in. wist niet eens meer waarom ik uberhaupt nog naar gekke gerrit zou gaan. en nu denk ik. **** that shit [Afbeelding niet meer beschikbaar]
gewoon lekker doorgaan, get the ****ing max out of myself!

gewoon weer iets geleerd en slim gebruiken.

Mwoa ik denk dat je een karakter hebt, maar hoe je doet is zeker te veranderen. Het hoeft niet makkelijk te zijn.. Maarja beter dat je weer up bent :D!

Klote Tymen! Get your shit together bro en ga weer lekker genieten!

ik snap egt geen hol van al dit gezeik, no offense brah..

hoop binnenkort weer wat trainingen te zien in je ups

kus

Dit beetje hierboven, volgens mij heb je meer downs dan ups.

Zo moeilijk is trainen niet, verstand op nul en gaaaaaaan!

Maar mss ben ik daar te nuchter voor. Of te simpel dat kan ook.

• #1.973
kewl dat mijn log niet verwaarloost word, desondanks ik dat zelf doe...

Say whut :D Was gewoon dikke roidrage dus.

Das fijn :thumbs:

:roflol:

Klote Tymen! Get your shit together bro en ga weer lekker genieten!

trying hard to....

ik snap egt geen hol van al dit gezeik, no offense brah..

hoop binnenkort weer wat trainingen te zien in je ups

kus

Dit beetje hierboven, volgens mij heb je meer downs dan ups.

Zo moeilijk is trainen niet, verstand op nul en gaaaaaaan!

Maar mss ben ik daar te nuchter voor. Of te simpel dat kan ook.

ik neem het jullie niet kwalijk. ik snap nu ook langzaam mijzelf steeds beter. en daar kan ik steeds beter op in spelen :) maar helemaal snap ik mijzelf ook helaas niet :(

het is moeilijk in iemand zijn hoofd te kijken =\

kijk dan gewoon niet en ga trainen

:trollface:

Het zal niet mogelijk zijn om ons te verplaatsen in jou, maar volgens mij maak jij het heel zwaar voor jezelf bro. Het is fokt op dat je issues hebt, maar het is wat anders om er de hele dag mee bezig te zijn..

• #1.976
Het zal niet mogelijk zijn om ons te verplaatsen in jou, maar volgens mij maak jij het heel zwaar voor jezelf bro. Het is fokt op dat je issues hebt, maar het is wat anders om er de hele dag mee bezig te zijn..

dat is mijn issue... het maakt bij heel veel dingen niet uit of ik links of rechts ga. hoe dan ook, het is niet/nooit goed (genoeg).

alles wat ik nu in het dagelijks leven doe kost mij erg veel energie/moeite.

ik moet gewoon weer somehow in die flow komen waar ik 2 jaar geleden in zat. BB beheerste mijn leven niet. ik at gewoon 8 keer op een dag. ik trainde gewoon 3-5 keer per week. koste me allemaal weinig/geen moeite. deed gewoon me ding.

ff ter vergelijking om het misschien iets makkelijker te maken hoe het in mijn hoofd gaat.
eerst was het: oh het is 1 uur ff eten.
nu: het is 1 uur, moet eigenlijk eten maar ben ergens mee bezig, ff afmaken. > half 2: k*t nu MOET ik eten, want anders kom ik niet uit met mijn andere maaltijden (kcals)!!!

Goede training

ff ter vergelijking om het misschien iets makkelijker te maken hoe het in mijn hoofd gaat.
eerst was het: oh het is 1 uur ff eten.
nu: het is 1 uur, moet eigenlijk eten maar ben ergens mee bezig, ff afmaken. > half 2: k*t nu MOET ik eten, want anders kom ik niet uit met mijn andere maaltijden (kcals)!!!

hellupie!!! mammie wat moet ik doen, eten of niet.

ik zet elke avond 3 bakkies klaar en een wheyshake als ik moet werken, daarna begin ik pas aan me kwark.

"failing to prepare, is preparing to fail."

Is nie om op te scheppen, maar is maar een voorbeeld hoe je dat soort psychologische situaties kan voorkomen ;) ook minder cortisol!

owja als je te laat bent met een maaltijd in de bulk. gwoon opvreten wanner je kan ;)

• #1.980
hellupie!!! mammie wat moet ik doen, eten of niet.

ik zet elke avond 3 bakkies klaar en een wheyshake als ik moet werken, daarna begin ik pas aan me kwark.

"failing to prepare, is preparing to fail."

Is nie om op te scheppen, maar is maar een voorbeeld hoe je dat soort psychologische situaties kan voorkomen ;) ook minder cortisol!

owja als je te laat bent met een maaltijd in de bulk. gwoon opvreten wanner je kan ;)

zo ben jij en zo doe jij dat...
helaas ben ik jou niet :sad:
wat ik beschreef btw is gewoon een van mijn autistische trekken.
en nee het is geen excuus. maar het maakt dingen wel moeilijker dan ze voor andere zijn.

indeed. mooi motto :)

Terug
Naar boven