- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) wil. Daarnaast is het belangrijk een soort van zelfreflectie te ontwikkelen. Dat je weet wat je hebt gedaan en gezegd en dat dat dus wel eens op mensen anders kan overkomen dan dat jij denkt.Wat een aardige vent die Gekke Gerrit. Maar hoe omschreef die je "probleem" dan..? En karakter is heel makkelijk te veranderen, zolang je het maar (wederom) wil. Daarnaast is het belangrijk een soort van zelfreflectie te ontwikkelen. Dat je weet wat je hebt gedaan en gezegd en dat dat dus wel eens op mensen anders kan overkomen dan dat jij denkt.

Wat een aardige vent die Gekke Gerrit. Maar hoe omschreef die je "probleem" dan..? En karakter is heel makkelijk te veranderen, zolang je het maar (wederom) wil. Daarnaast is het belangrijk een soort van zelfreflectie te ontwikkelen. Dat je weet wat je hebt gedaan en gezegd en dat dat dus wel eens op mensen anders kan overkomen dan dat jij denkt.
en niet mijn gelijk op visie aan iemand proberen op te dringen.
Was gewoon dikke roidrage dus.
Klote Tymen! Get your shit together bro en ga weer lekker genieten!
ik snap egt geen hol van al dit gezeik, no offense brah..
hoop binnenkort weer wat trainingen te zien in je ups
kus
Dit beetje hierboven, volgens mij heb je meer downs dan ups.
Zo moeilijk is trainen niet, verstand op nul en gaaaaaaan!
Maar mss ben ik daar te nuchter voor. Of te simpel dat kan ook.
maar helemaal snap ik mijzelf ook helaas niet 
Het zal niet mogelijk zijn om ons te verplaatsen in jou, maar volgens mij maak jij het heel zwaar voor jezelf bro. Het is fokt op dat je issues hebt, maar het is wat anders om er de hele dag mee bezig te zijn..
ff ter vergelijking om het misschien iets makkelijker te maken hoe het in mijn hoofd gaat.
eerst was het: oh het is 1 uur ff eten.
nu: het is 1 uur, moet eigenlijk eten maar ben ergens mee bezig, ff afmaken. > half 2: k*t nu MOET ik eten, want anders kom ik niet uit met mijn andere maaltijden (kcals)!!!
ook minder cortisol!
Nice one Ezra!
hellupie!!! mammie wat moet ik doen, eten of niet.
ik zet elke avond 3 bakkies klaar en een wheyshake als ik moet werken, daarna begin ik pas aan me kwark.
"failing to prepare, is preparing to fail."
Is nie om op te scheppen, maar is maar een voorbeeld hoe je dat soort psychologische situaties kan voorkomenook minder cortisol!
owja als je te laat bent met een maaltijd in de bulk. gwoon opvreten wanner je kan![]()