- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
niggu y?
is backtrollen nu ook al verboden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mooi dat ze het zo goed op pakten! Wel jammer dat ze in eerste instantie al hun (voor)oordeel klaar hadden..

me gf had gebeld, dus ik bel terug. nou ze neemt op bla bla bla, ja me ouders vinden je dom bla bla iets in die trend. dus ik huh wtf. doe me je mutty maar eens. dus ik die aan de tel en vraag wat er aan de hand is. ja dat wist ik allemaal zelf wel. ik zeg nou maak me gek, vertel. ik kon aan het verhaal opmaken dat ze mijn verhaal zelf hadden ingevuld met alleen te weten dat ik een tijdje niet naar school ging en dat ik nu maar 1 dag in de week ging. bla bla mijn dochter dadelijk werken en jij met je luie reet op de bank, bla bla bla.
nou ik had echt iets van wtf... dus ik zei joh, zullen we het er eens met zn 4en over hebben. ja dat leek haar een heel goed plan. dus ik dacht **** it ik ga er gelijk heen. ik de fiets op.
nou daar aangegeven het enige wat ik nu kan is het verhaal vertellen en of jullie er wat mee doen of het accepteren laat ik helemaal aan jullie over. dus ik het hele verhaal doen.... en gelukkig ze pikten het op zonder discussies of whatever! ik dacht al, heb echt geen trek in mot met mijn schoonfamilie. dat kan ik er nu echt niet bij hebben.
achteraf denk ik nu. ik had het ze moeten vertellen ipv van wachten tot hun zoiets vragen. dat doen ze gewoon niet. ze zien iets en maken daar hun eigen verhaal van en nemen dat aan voor de waarheid. gelukkig is het nu allemaal weer goed
---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:47 ----------
ter***lijers!
![]()
I feel your pain brahWat een gesprek, blij dat dat uit de lucht is dan. Je komt er wel tymen. Hoe gaat het eigenlijk met je voetje?
je vriendin kies je uit maar de schoonfamilie krijg je er gratis en voor niks bij :')

dus nee, ik was niet in Eindhoven. maare ken ik jou?voetje gaat goed, vandaar dat ik vandaag mijn ouder upper lower schema weer wilde oppakken![]()
.Ga je vandaag weer lower trainen? Doe wel voorzichtig, niet dat je dalijk weer verder van huis bent. Mooi ook dat je dat gezeur met je schoonfamilie ook gewoon goed hebt kunnen uitpraten.

thanx. ik zat helemaal in de rats. 4 happen door mn keel gekregen na het telefoontje. ik dacht meen je niet. eerder al aan de stok met schoonzus en nu dit xD

Happy ends are the best Tymen! Nu zelf er weer wat meer bovenop kruipen!![]()
alleen zo tussen neus en lippen door zei hij dat het karakter problemen zijn waar ik mee kamp en dat die heel iets zijn bij te schaven... klinkt als, forever ****ed up.
misschien bied mij dit iets meer structuur en gaat zo het trainen en eten weer wat beter