Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.981
Panga is idd ook goed te doen, maar bedoel zaanse mayo is goede shit en lekker.

• #1.983
kan het zijn dat als je een week lang een goede voeding aanhoud en goed traint, dat je direct meer volume in het lichaam krijgt? want dat gevoel heb ik namelijk. ik kijk na een weekje hard er tegen aan in de spiegel en denk progressie te zien :rolleyes:

Kijk, zo mag ik het horen Tijm. Gebruik je rage voor je training, en een nette ook nog. Mooi zo. Kwarkie trots ;)

Zozo, 100 vagina's ehhh pagina's... nais bro... ook al aardig popi aan ut worden hierzo wahahaa ;)

• #1.985
Kijk, zo mag ik het horen Tijm. Gebruik je rage voor je training, en een nette ook nog. Mooi zo. Kwarkie trots ;)

Zozo, 100 vagina's ehhh pagina's... nais bro... ook al aardig popi aan ut worden hierzo wahahaa ;)

hahah valt wel mee. ik vind het ook prima zo. mensen die mij motiveren, adviseren enz.

ik heb gister rust gehouden, en omdat ik vandaag op een of andere vage manier spierpijn heb gekregen in me lats en schouders, houd ik vandaag en morgen ook nog rust, dan kan ik maandag er weer vol tegenaan :)

Zo is dat tijm. rust is belangrijk man. Maar knallen ook! Prettig weekend, beest in wording!

harde dips Tym! wat een k*t dag had jij..

hoe oud is je vriendin eigenlijk, aangezien je plannen over 2 jaar?

• #1.989
dank u. ja idd wat was echt een onmundige scheitdag :D

19... is nog maar een grove schatting hoor. maar ik zou er denk ik dan wel klaar voor zijn :rolleyes:

Haha dit log loopt enkele posts achter op critmonster's log nog ff doorspammen dan :)

• #1.992
zeau,

vandaag eerste stage dag gehad. half 7 kwam ik thuis. maarja

dadelijk ff wat vis rijst kwark enz enz kopen dan naar de gym en dan ff borst trainuhh

• #1.993
des ondanks ik echt te slecht had gegeten vandaag toch een degelijke training!

Iets incline DB pressen:
20*14
10*24
10*26
8*28
6*28 (ik zit in de lift qua kracht)

iets incline cable fly
10*22,5
10*25
10*25

Benchpress:
10*60
8*65
6*70 (w-w-w-tfok)

barpushdown:
10*60
8*70
8*65

chin up assist push down
10*60
10*70
10*70

kracht is echt sterk aan het toenemen. mn traps hebben ook echt ene inhaal slag gemaakt, schouders ook. nu nog op de weegschaal vorderingen!

Iets incline is 30°?

• #1.996
sjezus. stage van 9 tot 6.. dus echt pittige lange dagen. dat word dus ook veel eten meenemen :D

rugggg

deadliftss
10*bar
15*70
10*90 (vanaf nu: ik op de Step. dus dan ga ik dieper)
8*100
8*110

chin up
15*bw (quick & dirty)
10*bw
10*bw

DB shrugs (love my straps)
20*26
15*28
10*32
8*34
8*36

close grip pull down
10*70
10*80
8*85

Rows
10*40
10*50
8*60

nog n beetje gecurled. maar hoe langer ik op DBB zit, hoe minder interessant ik biceps ga vinden...

Je moet de biceps niet vergeten, dit blijft de belangrijkste spiergroep natuurlijk.

Strakke DL, zeker vanaf verhoging, meeste mensen hebben juist liever het gewicht op de verhoging ;)

Waarom ga je op die verhoging staan?
Dacht dat dit niet echt bevorderlijk is voor je rug, kan iemand hier meer over vertellen?

Da's aanpoten voor je Tijm. Nette training brada ;)

• #2.000
Je moet de biceps niet vergeten, dit blijft de belangrijkste spiergroep natuurlijk.

Strakke DL, zeker vanaf verhoging, meeste mensen hebben juist liever het gewicht op de verhoging ;)

nah bicep is voor echt iets van: ohja die moet ik nog ff doen. setjes hiervan 2 setjes daarvan en klaarrrrr

Waarom ga je op die verhoging staan?
Dacht dat dit niet echt bevorderlijk is voor je rug, kan iemand hier meer over vertellen?

als ik de 25 k schijven erop gooi dan ligt de bar zo hoog en vind ik de ROM te klein. ook de benen die juist ook shit moeten doen bij een goede DL doen te weinig omdat ik niet diep genoeg kan zakken.

nu op de verhoging ligt voor mij gezien de bar wat lager en dus een grotere rom waardoor de benen meer te doen krijgen en dus word hij ook een stuk zwaarder!

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

Da's aanpoten voor je Tijm. Nette training brada ;)

nja alleen op de chins vond ik het vies tegenvallen. ik had over de hele training last van psychische tegenvallers. dat het tussen de oren niet meer wil. normaal doe ik de chins weighted, maar deze keer niet. kan gebeuren volgende week 2x zo hard :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven