XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
als ik de 25 k schijven erop gooi dan ligt de bar zo hoog en vind ik de ROM te klein. ook de benen die juist ook shit moeten doen bij een goede DL doen te weinig omdat ik niet diep genoeg kan zakken.

nu op de verhoging ligt voor mij gezien de bar wat lager en dus een grotere rom waardoor de benen meer te doen krijgen en dus word hij ook een stuk zwaarder!

Dan gebruik je toch 20kg schijven?
Vanaf een verhoging lijkt me nou niet echt chill, voeg dan ergens een SLDL toe.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.002
Dan gebruik je toch 20kg schijven?
Vanaf een verhoging lijkt me nou niet echt chill, voeg dan ergens een SLDL toe.

die zijn 1 a 2 cm kleiner (minder breed). tja en allemaal 10'ers eraan hangen word ook zon gesleep = \

nou het was wel buffelen natuurlijk maar heb verder nergens last van gehad :)
sldl doe ik alleen voor de hams :). dan is hij wel diep genoeg.

thanx voor de suggesties :)

nja alleen op de chins vond ik het vies tegenvallen. ik had over de hele training last van psychische tegenvallers. dat het tussen de oren niet meer wil. normaal doe ik de chins weighted, maar deze keer niet. kan gebeuren volgende week 2x zo hard :D

Zo is dat, vlammen met die zooi! Kan niet altijd gaan zoals je wil eh. Komt goed gappie ;)

Ik zou toch even zoeken of het niet echt een blessuregevoelige oefening is,
dacht echt zoiets gelezen te hebben en het voegt naar mijn mening weinig toe.

• #2.005
  • #2.006
zooo na enige tijd afwazig te zijn in mijn eigen log ben ik er weer :)

vanmiddag word het Borst- Tricep :D

• #2.007
zeau ff lekekr getrained :)

15 graden incline DB press
10*28
8*28
10*28 (met spotter, niet veel gespot)
10*28 (met spotter, wat meer gespot)

30 graden incline cable fly
10*20
10*20
8*22,5
10*25 (quick & heavy

banken
10*50
10*50
6*60
18*50 (ik wou de 20 halen maar vanaf 15 of 16 moest er al gespot worden. en bij 17 viel alle kracht al weg 18 was echt waardeloos en 19 gaf ik het op.

bar pushdown
10*50
10*60
5*70

close grip BP (in de smith)
10*bar
10*30
10*35 vollll

genoeg volume voor vandaag, nu ff chocomelk kopen en panga filet. dan ff koken (rijst en vis)....

amen!

Laatst bewerkt:
Waarom precies 28 reps met db press?

@up: rekenen blijft lastig

mooi volume hoor!

10reps met 28kg lijkt het mij, lekker getraint Tym, drink je choco maar, je hebt het verdient!

• #2.013
Waarom precies 28 reps met db press?

dat was een kleine notatie fail :D goed opgemerkt!

mooi volume hoor!

nou noteren zou ik zeggen dat lastiger is :P
Thanx!

10reps met 28kg lijkt het mij, lekker getraint Tym, drink je choco maar, je hebt het verdient!

juist dat ja! jij bent zo slim man dat je dat als enigste ziet hahahah :P
ja echt wtf ik heb nog nooit zoveel reps gemaakt met de 28'ers daar heb ik ook iemand laten spotten of de techniek niet gewoon enorm hard zuigt van mij. maar ze leken allemaal clean!

eerst ff halve liter volle melk met 40 gr dextrose daarna vis gebakken (tilapia ofzo) niet te vreten maar oke. daarvan 310 gr naar binnen gegoten en toen nog 0,2 l volle choco :D

heeft toch niets met rekenen te maken jonguh!

Lekker getraind Tymen :thumbup: zo zien we het graag hehe

haha idd lekker fail van mij :roflol:
dankje ik hoop dat ik deze week weer zon hardcore anabole periode heb! dat ik lekker mn voeding hoog kan houden en hard kan trainen.

dat is wel grappig. mn vriendin viel het ineens op dat me traps een flinke groei spurt hadden gemaakt binnen een week of 2-3. en ik kan me herinneren dat ik toen me straps binnen kreeg, mn voeding echt goed was en dat ik me super fit voelde! dat geeft zon kick om daar goed op te letten!

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

of rekenen, of lezen

28kg ziet hij aan voor 28 reps, dus lezen

38 reps ziet hij aan voor 28 reps, dus rekenen.

of ik was er gewoon even niet goed bij toen ik iets noteerde....

Lekker getraind maar waarom CGBP in de smith ?

mooi volume hoor!

of rekenen, of lezen

28kg ziet hij aan voor 28 reps, dus lezen

38 reps ziet hij aan voor 28 reps, dus rekenen.

Ik snapte het heus wel hoor, ik probeerde op die manier hem er alleen op te wijzen dat hij het bij die oefening omgekeerd had gezet.

• #2.016
Lekker getraind maar waarom CGBP in de smith ?

dankje :)
omdat ik er langs liep en het mij een impuls gaf > CGBP SMITH NU! :D

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Ik snapte het heus wel hoor, ik probeerde op die manier hem er alleen op te wijzen dat hij het bij die oefening omgekeerd had gezet.

ik denk dat we dat nu allemaal wel snappen :roflol:

Waarom 15 en 30°? Ik hoor steeds vaker lage hoeken voor borst..zijn daar nieuwe theorien over ofzo?

Wel goed getraind hoor Tymen!:D

• #2.020
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven