MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.041
ik voel me helemaal gebroken. kapottttt

chin up
10*bw+10
10*bw+10
8*bw+7,5
10*bw

DB shrugs
15*32
10*36
8*40
20*26 p0mp

T-bar (in the corner)
15*30 (ex bar)
10*40 (ex bar)
10*50 (ex bar)

wide grip row
10*50
10*40

bicep curl
10*20
10*25
8*30

preacher DB curl
10*10

en wat slinger werk
12*10

weltruste (geen kwark kunnen kopen :mad:!)

Laatst bewerkt:
y0w dat is een rare training bro :roflol:!
Wel hard gewerkt!

gewoon morgen extra eten ''balans dag'' hahah ;)

lol @ bicep curl

• #2.044
y0w dat is een rare training bro :roflol:!
Wel hard gewerkt!

gewoon morgen extra eten ''balans dag'' hahah ;)

er zit enig sinds wel logica in..... somewere....
dat wel. hahah echt heerlijk om voor de spiegel te chinnen, dan zie je de laatste paar reps je kop helemaal paars worden en op te zwellen, aders over je kop. heerlijk xD

morgen gewoon ff goed inkopen of ff me mutty inkopen laten doen :)

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

ik gok dat je doelt op de niet echt indrukwekkende gewichten...

ik geef je helemaal gelijk. maar gelukkig ben ik geen pl'er, stm, gh enz enz, maar bodybuilder. en mijn armen zijn visueel (naar mijn mening) een van de sterkste punten

dus skeit aan mijn weak biceps :)

check je notatie, ik bedoel niet de gewichten die boeien me totaal niet bij een curl

• #2.046
  • #2.047
pfff vanmorgen eerst naar de tandarts (ik haat tandartsen), geen gaatjes :D wel terug komen voor een vulling die los zat en stukje tand aanplakken dat afgebroken was....

daarna naar stage, lekker niks gedaan, de winkel lekker eerder afsluiten, dus ik mooi om 10 voor 6 op de trein naar huis, 5 min zou ik moeten wachten op mijn bus. kom ik daar aan, wachten wachten rijd er geen bus :fuu: 30 min later zou er ook een bus rijden, reed ook niet :fuu::fuu:... dus ik was alsnog om kwart voor acht thuis. ff eten zitten en goan!

Clean and Press
20*20
10*40
8*50
6*60

Zercher Squat
10*40 (niet lekker)

Full squat
8*80
8*80
10*60

calf presses (op de legpress)
20*100
15*125
10*175 (niet zuiver volgens mij)

ik had echt geen zin meer, ik kon het echt niet meer opbrengen om door te gaan!!!

bw:69,4 :D:D:D goes up!

ik ga nu ff lekker in bad liggen, kwark eten... en slapen maar :)

Nette chin ups kerel!

Korte training vandaag :P

• #2.049
Nette chin ups kerel!

Korte training vandaag :P

rug is altijd mijn favo geweest:)

ja vandaag zat alles tegen en dan heb ik een pesthumeur. ook omdat ik gewoon maaltijden miste:mad: dus ging niet lekker:sad:

morgen kan ik niet trainen (verjaardag) overmorgen kan ik niet trainen (stage tot 20:00, 1 uur reistijd, gym 21:00 dicht :S. zaterdag morgen werken, smiddags gym dicht... zondag eindelijk uitslapen. maandag weer trainen:D

rug is altijd mijn favo geweest:)

ja vandaag zat alles tegen en dan heb ik een pesthumeur. ook omdat ik gewoon maaltijden miste:mad: dus ging niet lekker:sad:

morgen kan ik niet trainen (verjaardag) overmorgen kan ik niet trainen (stage tot 20:00, 1 uur reistijd, gym 21:00 dicht :S. zaterdag morgen werken, smiddags gym dicht... zondag eindelijk uitslapen. maandag weer trainen:D

Is imo niet zo erg toch? Gewoon goed eten , proberen veel te slapen , lekker herstellen :D.

• #2.051
Is imo niet zo erg toch? Gewoon goed eten , proberen veel te slapen , lekker herstellen :D.

but it sux! nu heb ik verplicht 3 dagen achter elkaar moeten trainen :mad: dat breekt mij op en dan trek ik geen 3de dag... om fatsoenlijk te trainen!

dadelijk ff wat kwark en melk naar binnen slingeren :) en slapen maar!

but it sux! nu heb ik verplicht 3 dagen achter elkaar moeten trainen :mad: dat breekt mij op en dan trek ik geen 3de dag... om fatsoenlijk te trainen!

dadelijk ff wat kwark en melk naar binnen slingeren :) en slapen maar!

Niet zo slecht imo , 3 dagen hard trainen , 3 dagen hard rusten :D

Hmmm melk , ik ga er ook nog wat gaan zaufen :P

Brute chins idd dat doen er niet veel hier na.
Enne clean&press hehe wat is dat nou weer voor een oefening, nog wel op benendag :p
Is dat een soort push press dan? Want de gewichten zijn flink hoog.

+1 het lijkt me wel niet zo dat je die BB zo neer kunt kwakken in je gym:roflol:
-1 voor de commerciele gym's

lekkere workouts tym, 70kg is in de buurt!

• #2.057
+1 het lijkt me wel niet zo dat je die BB zo neer kunt kwakken in je gym:roflol:
-1 voor de commerciele gym's

lekkere workouts tym, 70kg is in de buurt!

een keer geprobeerd > geen succes je konden 5 blokken verderop nog de BB horen en voelen neer komen :rolleyes::D
(er ligt alleen een 5 mm dik rubber matje :))
-100 voor gezondheidscentrums! eerst geen spiegels, geen Squatrek, geen hemdjes, teveel superdudes, geen hardcore gehalte, geen verstand van BB, gewoon k*tt. maar er is niks anders :(

een keer geprobeerd > geen succes je konden 5 blokken verderop nog de BB horen en voelen neer komen :rolleyes::D
(er ligt alleen een 5 mm dik rubber matje :))
-100 voor gezondheidscentrums! eerst geen spiegels, geen Squatrek, geen hemdjes, teveel superdudes, geen hardcore gehalte, geen verstand van BB, gewoon k*tt. maar er is niks anders :(
haha!

+1, ik leef met je mee, ik denk ik blijf nog een jaar of twee in mijn gym, ik heb sinds kort een e-mail adres weten te hosselen van het hoofdkantoor van onze sportschool (basic-fit) redelijk commercieel, wel goeie apparatuur, -punt, 26kg db's, geen squat-rek, voor de rest echt super voor een prikkie van 16,95 p.maand.
en heb via via vernomen dat op andere locaties van die organisatie wel een squatrek hebben en 35-40 db's, what's the deal???
(tot nu toe is het nog acceptabel..)

• #2.059
haha!

+1, ik leef met je mee, ik denk ik blijf nog een jaar of twee in mijn gym, ik heb sinds kort een e-mail adres weten te hosselen van het hoofdkantoor van onze sportschool (basic-fit) redelijk commercieel, wel goeie apparatuur, -punt, 26kg db's, geen squat-rek, voor de rest echt super voor een prikkie van 16,95 p.maand.
en heb via via vernomen dat op andere locaties van die organisatie wel een squatrek hebben en 35-40 db's, what's the deal???
(tot nu toe is het nog acceptabel..)

wij hebben een DB rek die gaat tot 40 k :D
wel een smithmachine en toch wel redelijk wat apparatuur :)
maar ik betaal volgens mij 30/40 euro per maand :mad:

Volgende keer beter Tijm. Toch geweest! Toppie.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven