- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Thanx!
nooh er was geen brood meer bij me GF, dus heb ik onderweg een half brood gekocht en pindakaas en 1 liter volle melk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanx!
nooh er was geen brood meer bij me GF, dus heb ik onderweg een half brood gekocht en pindakaas en 1 liter volle melk.

Dumpen die handel als ze nu al niet eens eten voor je hebt, hoe moet het later met haar in de keuken?
dus ik ff kip bakken de nasi warm maken, en schuiven maar, ik zag nog eieren staan, ik dacht om nom nom nom. dus nog 2 eitjes getikt, met schaal voor de kalk
....
pinda's, zalm, worstenbroodjes,enz enz enz 

ik eet ook warm op stage want ik moet tot 8 uur -.-' (iets van friet of pizza
)
ohg ja je kunt ook niet alles hebbenzo te horen ben je lekker op dreef! voeding is een stuk beter zo, op bepaalde puntjes na.

dat dus, maar dat zijn keuzes die je zelf maakt, sommige doen het op z'n tijd een frietje maar ik hou me hier niet mee bezig. zoals ik zei ziet het er goed uit! beter dan die koekjes chocolad enz. boterham(pindakaas) zijn tenminste kcal's waar je meer aan hebt.
dat dus, maar dat zijn keuzes die je zelf maakt, sommige doen het op z'n tijd een frietje maar ik hou me hier niet mee bezig. zoals ik zei ziet het er goed uit! beter dan die koekjes chocolad enz. boterham(pindakaas) zijn tenminste kcal's waar je meer aan hebt.

zoals ik net zei, op z'n tijd, maar ik eet dan ook altijd heel clean zoals je weet.moet toch wel op zijn tijd kunne. en zeker met zon lichaamstype als ik heb
maar als je echt heel hardcore strikt aan je voeding houd, dan is pizza of friet natuurlijk uit den boze!

zoals ik net zei, op z'n tijd, maar ik eet dan ook altijd heel clean zoals je weet.
je zult zeker op zo'n 3500-4500kcal's zitten als ik het zo bekijk,makkelijk.![]()
ik heb de 70 volgende week toch wel gehaald hoop ik 
moet toch wel op zijn tijd kunne. en zeker met zon lichaamstype als ik heb
maar als je echt heel hardcore strikt aan je voeding houd, dan is pizza of friet natuurlijk uit den boze!
pizza samen met je chica maken, jou helft met tonijn, haar helft met wat zij wilt
6% is toch redelijk diep, maar ja je gaat op vakantie, je moet shinennou ja goed voor de bulkik heb de 70 volgende week toch wel gehaald hoop ik
en dan door tot 75 en dan weer cutten voor de zomer tot 70 @6-10%

pizza samen met je chica maken, jou helft met tonijn, haar helft met wat zij wiltga ik ook binnekort doen

6% is toch redelijk diep, maar ja je gaat op vakantie, je moet shinen
*had zelf ook eerst k*t plannen; uitgesteld tot volgend jaar
zij mag jou 3tonijnblikjes! open draaien met de blikopener ghehe, mijn viendin wat gister weer aant zeuren of het eten blah blah, daarom eet ik liever thuis. en ja ze wou laatst pizza maken, ik doe wel mee op deze voorwaardenleuk idee. ga ik eens voorstellen. ik denk dat ik hem kan gaan maken want me chick is niet zo handig in de keuken
zeau weer even een rondje karma gestrooid![]()
zij mag jou 3tonijnblikjes! open draaien met de blikopener ghehe, mijn viendin wat gister weer aant zeuren of het eten blah blah, daarom eet ik liever thuis. en ja ze wou laatst pizza maken, ik doe wel mee op deze voorwaarden

dus nu zou die weer moeten groeien als DBB'ers vrijgevig zijn