XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dumpen die handel als ze nu al niet eens eten voor je hebt, hoe moet het later met haar in de keuken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.064
Dumpen die handel als ze nu al niet eens eten voor je hebt, hoe moet het later met haar in de keuken?

we hadden s'avonds verjaardag van de vriend van der zus. maar ik was pas half 7 bij haar en moest toen nog eten. had ze voor mij kip gehaald :D dus ik ff kip bakken de nasi warm maken, en schuiven maar, ik zag nog eieren staan, ik dacht om nom nom nom. dus nog 2 eitjes getikt, met schaal voor de kalk :twitch:....

daarna daar op de verjaardag bunkeren :) pinda's, zalm, worstenbroodjes,enz enz enz :D

willen we s'morgens brood gaan smeren (12 stuk voor mij) is het brood zo goed als op... geen tijd om nog brood te ontdooien dus ik koop wel wat onderweg. dus ff vlot langs de coop en inslaan :)

melk is al op. iets van 100 gram pindakaas ook, 6 sneetjes en ben nu bezig met me andere 100 gram kip :D ik eet ook warm op stage want ik moet tot 8 uur -.-' (iets van friet of pizza :))

om ff terug te komen op je vraag: hoe moet het later dan in de keuken... niet best want ze kan netzo goed koken als een midget groot is.... ik kan veel beter koken, true story!

Bulk stage:rolleyes:

zo te horen ben je lekker op dreef! voeding is een stuk beter zo, op bepaalde puntjes na.

• #2.070
dat dus, maar dat zijn keuzes die je zelf maakt, sommige doen het op z'n tijd een frietje maar ik hou me hier niet mee bezig. zoals ik zei ziet het er goed uit! beter dan die koekjes chocolad enz. boterham(pindakaas) zijn tenminste kcal's waar je meer aan hebt.

moet toch wel op zijn tijd kunne. en zeker met zon lichaamstype als ik heb :rolleyes:

maar als je echt heel hardcore strikt aan je voeding houd, dan is pizza of friet natuurlijk uit den boze!

moet toch wel op zijn tijd kunne. en zeker met zon lichaamstype als ik heb :rolleyes:

maar als je echt heel hardcore strikt aan je voeding houd, dan is pizza of friet natuurlijk uit den boze!
zoals ik net zei, op z'n tijd, maar ik eet dan ook altijd heel clean zoals je weet.
je zult zeker op zo'n 3500-4500kcal's zitten als ik het zo bekijk,makkelijk.:D

• #2.072
zoals ik net zei, op z'n tijd, maar ik eet dan ook altijd heel clean zoals je weet.
je zult zeker op zo'n 3500-4500kcal's zitten als ik het zo bekijk,makkelijk.:D

nou ja goed voor de bulk:) ik heb de 70 volgende week toch wel gehaald hoop ik :)
en dan door tot 75 en dan weer cutten voor de zomer tot 70 @6-10%

als je toch moet kiezen, neem dan pizza

• Like
Waarderingen: KEUN
pizza samen met je chica maken, jou helft met tonijn, haar helft met wat zij wilt:thumbup: ga ik ook binnekort doen

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

nou ja goed voor de bulk:) ik heb de 70 volgende week toch wel gehaald hoop ik :)
en dan door tot 75 en dan weer cutten voor de zomer tot 70 @6-10%
6% is toch redelijk diep, maar ja je gaat op vakantie, je moet shinen:cool:
*had zelf ook eerst k*t plannen; uitgesteld tot volgend jaar

• #2.075

hahah was ik sowieso al van plan.. of anders kan ik zelfs nog ff de chinees bellen :)

pizza samen met je chica maken, jou helft met tonijn, haar helft met wat zij wilt:thumbup: ga ik ook binnekort doen

leuk idee. ga ik eens voorstellen. ik denk dat ik hem kan gaan maken want me chick is niet zo handig in de keuken :rolleyes:

zeau weer even een rondje karma gestrooid :)

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

6% is toch redelijk diep, maar ja je gaat op vakantie, je moet shinen:cool:
*had zelf ook eerst k*t plannen; uitgesteld tot volgend jaar

wellicht te diep. maar ik zie wel. idd ik ga op vakantie dus moet ik wel ripped erbij staan!

leuk idee. ga ik eens voorstellen. ik denk dat ik hem kan gaan maken want me chick is niet zo handig in de keuken :rolleyes:

zeau weer even een rondje karma gestrooid :)
zij mag jou 3tonijnblikjes! open draaien met de blikopener ghehe, mijn viendin wat gister weer aant zeuren of het eten blah blah, daarom eet ik liever thuis. en ja ze wou laatst pizza maken, ik doe wel mee op deze voorwaarden

kan nog geen k4rm4 teruggeven sorry

• #2.078
zij mag jou 3tonijnblikjes! open draaien met de blikopener ghehe, mijn viendin wat gister weer aant zeuren of het eten blah blah, daarom eet ik liever thuis. en ja ze wou laatst pizza maken, ik doe wel mee op deze voorwaarden

hahaha , die van mij heeft gewoon kip voor me gekocht :D

mijn vriendin zaagt eigenlijk vrij weinig over het eten, soms wel verbaasde blikken als ik om half 12 nog kwark en melk ga gieten :)
je moet er natuurlijk ook wel een voordeel uit halen he ;)

• #2.079
kan nog geen k4rm4 teruggeven sorry

tja ik had een beetje moeite met mijn achterblijvende groei van mijn E-d*ck dus ff goed rond gespoten met karma :) dus nu zou die weer moeten groeien als DBB'ers vrijgevig zijn :)

eddinne je houd nog wat tegoed van mij, kon nie geve nie:(

Hopelijk is me volgende update in me log karma waardig :thumbup:
Dat is die pas bij een 8x90kg front squat, dat je het even weet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven