AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik vind heel carnaval k*t. allemaal verkleden als een of andere idioot. je klem zuipen tot je niet weet wat voor of achter is.

ik ben niet overtuigt van creatine. en zeker nu dat ik het 2de jaar pas in ga vind ik het te vroeg voor plateaus

kan jij mij overtuigen van crea?
haha ja, ik doe alleen een bril op:cool:

mensen verwachten 'te'veel van creatine imo, ik ben bij mijn 1e creatine ''kuurtje'' 5 a 6kg bij gekomen samen met een goede voeding.
nu ben ik momenteel met me 2e bezig, hoeveel ik al bij aangekomen weet ik niet precies, niet zoveel 1 a 3kg, wel een stuk voller geworden (pot bijna leeg).

ik zeg gewoon doen:D + je breekt plateaus, ik momenteel niet echt maar dat komt door me schema.

Supp kuur, die dingen zullen je niks brengen behalve wat tussen je oren en iets als creatine voor wat vollere spieren.

Creatine is ook gewoon een basis supp, is niet iets waar je ineens uber mee gaat gainen, dat komt gewoon door je voeding. Dus als je vast zit gewoon meer eten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.103
haha ja, ik doe alleen een bril op:cool:

mensen verwachten 'te'veel van creatine imo, ik ben bij mijn 1e creatine ''kuurtje'' 5 a 6kg bij gekomen samen met een goede voeding.
nu ben ik momenteel met me 2e bezig, hoeveel ik al bij aangekomen weet ik niet precies, niet zoveel 1 a 3kg, wel een stuk voller geworden (pot bijna leeg).

ik zeg gewoon doen:D + je breekt plateaus, ik momenteel niet echt maar dat komt door me schema.

hoeveel vocht?

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Supp kuur, die dingen zullen je niks brengen behalve wat tussen je oren en iets als creatine voor wat vollere spieren.

Creatine is ook gewoon een basis supp, is niet iets waar je ineens uber mee gaat gainen, dat komt gewoon door je voeding. Dus als je vast zit gewoon meer eten.

laatst een discussie erover gehad met een fysio (zelf ook BB'er) maar hij zei tegen mij: je kunt het vergelijken met een test kuur, op het moment dat jij zon overdose aan test gaat nemen krimpen je ballen, waarom omdat ze niks meer hoeven te doen! je maakt zelf ook crea aan, en op het moment dat jij dus aan de crea gaat doet je pancreas,nieren en lever hetzelfde als je ballen. die maken het niet meer aan, en op het moment dat je ermee stopt kom je in een onmundige dip terecht! en het heeft veel tijd nodig om uit die dip te komen.

ik zal weer eens me log doorzoeken, er staan meerdere schema's die ik kan aanpassen naar mijn huidige situatie :D

laatst een discussie erover gehad met een fysio (zelf ook BB'er) maar hij zei tegen mij: je kunt het vergelijken met een test kuur, op het moment dat jij zon overdose aan test gaat nemen krimpen je ballen, waarom omdat ze niks meer hoeven te doen! je maakt zelf ook crea aan, en op het moment dat jij dus aan de crea gaat doet je pancreas,nieren en lever hetzelfde als je ballen. die maken het niet meer aan, en op het moment dat je ermee stopt kom je in een onmundige dip terecht! en het heeft veel tijd nodig om uit die dip te komen.

ik zal weer eens me log doorzoeken, er staan meerdere schema's die ik kan aanpassen naar mijn huidige situatie :D

Lol, had je verder ingeschat. Dit is namelijk allang achterhaald :p
Het heeft geen invloed op je eigen aanmaak.

Oh wacht ik zat fout, continu gebruik heeft geen bijwerkingen, maar ook geen meerwaarde, want je spieren kunnen de verhoogde creatinespiegel maar 2 maanden vast houden, daarna stopt het met zelf produceren.

Maar in ieder geval het gaan vergelijken met een AAS kuur slaat nergens op.

• #2.107
Oh wacht ik zat fout, continu gebruik heeft geen bijwerkingen, maar ook geen meerwaarde, want je spieren kunnen de verhoogde creatinespiegel maar 2 maanden vast houden, daarna stopt het met zelf produceren.

Maar in ieder geval het gaan vergelijken met een AAS kuur slaat nergens op.

daarom moet je ook cycles doen met creaaaa

het ging erom, dat als je ergens meer van neemt dan je lichaam gewent is dat je de productie van het lichaamseigen product sterk afzwakt

• #2.109

wat? dat je lichaamseigen productie sterk afneemt. ja ik vind dat wel kwalijk, daarom ben je bij aas ook min of meer verplicht om een na-kuur te doen.

tja en je gaat dan wel dingen aan je lichaam systeem veranderen. nu zal het op de lange termijn geen ernstige gevolgen hebben... bij crea dan he.

en daarbij heel veel jongens gebruiken het en hebben geen idee wat het doet en hoe ze het gebruiken moeten. en dat vind ik ergerlijk!

wat? dat je lichaamseigen productie sterk afneemt. ja ik vind dat wel kwalijk, daarom ben je bij aas ook min of meer verplicht om een na-kuur te doen.

tja en je gaat dan wel dingen aan je lichaam systeem veranderen. nu zal het op de lange termijn geen ernstige gevolgen hebben... bij crea dan he.

en daarbij heel veel jongens gebruiken het en hebben geen idee wat het doet en hoe ze het gebruiken moeten. en dat vind ik ergerlijk!

Ja, maar de vergelijking met AAS gaat niet echt op, want de creatine productie zal gewoon weer beginnen na je cycle.

• #2.111
Ja, maar de vergelijking met AAS gaat niet echt op, want de creatine productie zal gewoon weer beginnen na je cycle.

bij een c-kuur moet je crea ook weer ff opgang komen maar dat gaat veel vlotter dan bij AAS, want bij AAS zijn de gevolgen ook veel groter!

bij een c-kuur moet je crea ook weer ff opgang komen maar dat gaat veel vlotter dan bij AAS, want bij AAS zijn de gevolgen ook veel groter!

Heb echt werkelijk nog nooit gehoord dat iemand last had van opstartproblemen of hoe je het moet noemen na een creatine cycle.
Zou graag willen weten of dat dan wel voor komt.

Heb echt werkelijk nog nooit gehoord dat iemand last had van opstartproblemen of hoe je het moet noemen na een creatine cycle.
Zou graag willen weten of dat dan wel voor komt.

Ik vind het ook maar als broodje aap klinken.. Bij mij deed creatine trouwens helemaal niks.

http://pharmrev.aspetjournals.org/content/53/2/161.full

'Supplementation of Cr has been shown to reduce endogenous production in humans; however, normal rates return upon termination of supplementation (Walker, 1979). '

Productie neemt wel degelijk af bij creatinegebruik.
Want creatine zelf is dan wel geen hormonale stof, maar de synthese van creatine wordt o.a. reguleerd door hormonen, dus het lichaam probeert altijd weer een soort balans te bereiken.

En wbt. laadfase, lees dit maar:

Currently, manufacturer's instructions and athletes' use of Cr follows a dosing regimen of a “loading” phase of 20 g/day (4 × 5 g) for 5 days and a maintenance dose of 3 to 5 g/day. Investigators have found that intramuscular tCr levels increase from 17 to >20% with a dosing regimen of 20 to 30 g for 2 or more days (Harris et al., 1992; Greenhaff et al., 1994; Balsom et al., 1995;Febbraio et al., 1995; Gordon et al., 1995; Hultman et al., 1996). It has also been reported that up to 20% of this increase is due to PCr (Harris et al., 1992; Gordon et al., 1995; Casey et al., 1996; Hultman et al., 1996; Vandenberghe et al., 1997, 1999). However, there does appear to be an upper limit of intramuscular tCr content at ∼160 mmol kg−1 of DM (Harris et al., 1992; Casey et al., 1996). Similar intramuscular PCr levels from this dosing regiment can be accomplished by taking 3 g/day over 30 days (Hultman et al., 1996). After ∼2 days of loading, maximal accumulation of intramuscular Cr occurs and therefore amounts of >20 g/day are unnecessary (Terjung et al., 2000). The maximal accumulation of intramuscular tCr in humans is reflected in the progressive increase in urinary Cr with continuous Cr ingestion (Harris et al., 1992; Vandenberghe et al., 1997; Bermon et al., 1998; Maganaris and Maughan, 1998). Cr levels in humans can remain elevated for up to 1 month post-supplementation (Febbraio et al., 1995;Hultman et al., 1996).

Het onderzoek stelt dus dat er een klein voordeel zou zijn van een laadfase, zonder laadfase duurt het langer om het maximale Cr% nivo in spieren te behalen, dus voor maximaal effect kun je een laadfase gebruiken. Deze zou dan moeten bestaan uit een inname van 20gr over 4 porties verdeeld en dit 2 dagen lang. Daarna gewoon 3gr/dag tot het einde van de kuur.
Oh en dat verhaal dat creatine verlaagd zou zijn na een creatine-kuurtje klopt niet, creatine nivo's blijven nog verhoogd tot een maand na de kuur, productie is tijdens de kuur dus wel lager, maar het duurt lang voordat de extra ingenomen creatine na een kuurtje weer uit je lichaam verdwenen is, het na-effect is dus juist positief.

Enne wat betreft creatine cycling, je eigen creatineproductie is ondergeschikt aan het toegenomen nivo bij supplementatie, de lever produceert 1gr creatine per dag en deze gaat (lichtjes) omlaag bij inname van creatine.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kp=1gr/dag bij een gemiddeld persoon van 70kg (jij dus).

ik heb eigenlijk geen bf toename gehad bij mijn 1e creatine, alles was vvm.(crea-force capsule XXL)
bij deze (NOS-Ether) ben een stuk voller geworden imo, ik heb nog zo'n 1/4 deel in de pot zitten (poeder), ik dacht eigenlijk dat ik een stuk langer met de pot zou doen, maar ik ben er zo doorheen.

• #2.117
Thanx Mark! ik ga hem helemaal doorlezen :)

je gaat natuurlijk wel veel vocht vast houden in je c kuur dus ja na die kuur verlies je wel weer wat vocht (kilo's)

maar ik ga me lekker inlezen

ik heb ook nog getraint vanmorgen :orly:

Rackpull (los en diep, haast een sldl)
15*60
10*110
10*140 (buigen die bar, heerlijk :))

chin up
10*bw+10
6*bw+10 5*bw
10*bw

DB shrug
20*24
10*32
10*36
8*40

bent over side rais
10*12
10*12
8*16

row
10*40
10*50
8*60

en een beetje bicep rek en trek werk :)

69,4 FUUUUUU als ik morgen avond ga trainen en weeg, dan MOET ik 70 wegen :D

heb je over mijn post heen gelezen, ik heb geen vocht vast gehouden tijdens mijn c-kuurtjes er zijn ook verschillende soorten, soorten die wel vochthouden en soorten die beperkt vocht houden tot bijna niks. de NOS-Ether die ik nu heb is daar ook een van.

lekkere rackpulls/workout tym!

• #2.119
heb je over mijn post heen gelezen, ik heb geen vocht vast gehouden tijdens mijn c-kuurtjes er zijn ook verschillende soorten, soorten die wel vochthouden en soorten die beperkt vocht houden tot bijna niks. de NOS-Ether die ik nu heb is daar ook een van.

lekkere rackpulls/workout tym!

dat had ik niet helemaal meegekregen :D
ik heb mij tot nu toe nagenoeg niet geïnteresseerd in crea, dus vandaar dat mijn kennis beperkt is :)

thanx. ik moest iemand anders mn straps laten vast zetten :roflol:, met een hand kreeg ik mijn speciale rol methode niet voor elkaar :cool:
dan kon ik gewoon pronated grip doen :) en geen mix

w00t los rack pull?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven