Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nou, kom er maar in Tijm...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.822

RWWWAAAAAARRRWWWWW

komtie:

3 min warm lopen

SKWAT
10*60
7*100
5*100 (geen MMC)
6*100
7*100
10*80 hoog tempo
> vrijwel alles spotless (behalve de 5de rep van de 2de set) **** Yhea

er was nog iemand aan het skwatten in de smith (die niet vast is gezet op een plastic vloer). mijn training maar wou net beginnen met losse squat set. en ineens horen wel heel snel de smith zakken en neer knallen ik kijk naast me, zit die gast er helemaal onder gevouwen er onder :eek: echt nasty. wat was er gebeurt: de smith was naar achteren geschoven. de 2de keer in 2 weken. nog ene goede reden om weg te gaan bij die gym :mad:

leg ext.
10*70 (knieen naar buiten)
10*70 (knieen naar binnen)
10*70 (recht)
10*60 (boven in vast houden 1 sec, negatief 4 set.

leg curl
3*10*70

nu als een pinguin naar de legpress lopen voor,

toe presses
15*3*150

single calf raises
2*15*bw+25 (burn baby burn)

en toen nog wat side raises:
3*10*10

en DB shoulder presses
10*18
8,5*20
8,5*22

ik ga nu douchen, eten en slapen :)

was het hele apparaat omgekiept?
nette skwats tymen!

Wut!?!?!

Ik had die manager echt helemaal verbouwd als mij zoiets zou overkomen!

MAr damn gappie, dikke wheel training man! Je bent echt goed bezig de mAtste tijd!

Komt ie eh: :bow:

• #2.826
Wut!?!?!

Ik had die manager echt helemaal verbouwd als mij zoiets zou overkomen!

MAr damn gappie, dikke wheel training man! Je bent echt goed bezig de mAtste tijd!

Komt ie eh: :bow:

ja echt waardeloos, is al een stuk of 4 mensen overkomen. eentje was ook gelijk klaar met zijn training.

ik ga toch nooit squatten in de smith. dat is voor mietjesss :P. nee, sinds ik los squat vind ik smithsquats ook helemaal niet fijn.

ik ga nu de komende tijd lekker reps proberen te maken op de 100 :) kan ik de 4*8*100 ga ik weer verhogen :D

jaaahaaa sinds deze week ben ik weer in me element, ik heb er weer zin in. heb nog steeds geen tijd gehad om rijst te koken en vis te bakken maar oke.

vandaag rust :) (tijd om te koken)

(ik zag btw op de fitness seller topic dat de bestelling er gewoon 2 maanden over deed om aan te komen bij iemand :eek: i was not amused. ik ga geen 2 maanden op een bestelling wachten die hun beloven binnen 7 dagen te kunnen leveren. als ze niet binnen 7 dagen vanaf nu kunnen leveren ga ik de bestelling cancelen en ergens anders bestellen die wel hun woord na kunnen komen:mad:)

Hmm, fitnesseller klinkt mij niet echt meer als een betrouwbare leverancier! Informeer dasn op z'n minst over de status...

goed bezig !! en nu voorbij die 100 :)

• #2.830

kan altijd beter :)
maar thanx maat:D

Hmm, fitnesseller klinkt mij niet echt meer als een betrouwbare leverancier! Informeer dasn op z'n minst over de status...

nou het zit zo. ze zijn net pas verhuist en dat heeft voor veel achterstand gezorgd en toen werd het nog heel erg druk. dus vandaar. maar ik ben ook gewoon veels te ongeduldig :o en vanmorgen was ik sacherijnig. ik verheug me gewoon teveel op al dat mooie spul :D

goed bezig !! en nu voorbij die 100 :)

**** yhea, ik ga ervoor :) op de naar de 10*150 squatten :D

gaat lekker hier !

• #2.832

ja na 4 weken lang kwakkelen met voeding ben ik eindelijk weer op het rechte spoor. ik zal me voedingsschemabinnenkort weer eens posten :)

ik heb nog steeds geen tijd gehad om rijst te koken en vis te bakken voor 5 dagen vooruit :o....

maar ik het weekend heb ik daar hopelijk wel tijd voor, want ik moet nog een heel squatrek uitboren en inelkaar zetten :D
ik heb gisteren al wat geprobeerd voor te boren, maar ik moet het echt met een kolomboor doen, alles ging zo scheef als maar kon :(
genoeg te doen zaterdag :D

Vandaag ga ik weer voor Borst-Rug. dus vanavond sta ik garant voor veel gebuffel :) BP:4*8/10*70? Chin up: 4/5*10*bw+10

---------- Toegevoegd om 07:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:36 ----------

ik zoek btw nog een leuke logtitel, deze die ik nu heb is niet erg origineel :D

weet iemand waar ik leuke casual tanktops kan kopen???

Laatst bewerkt:
H&M:sd:

check eens op gorillawear.com

• #2.836
Toen ik jou gewicht had squatte ik lang zoveel niet baas :bow:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven