XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.781
dus hier zit iedereen tegenwoordig te spammen :p

hier is The Place To Be :D

Welkom :)

zo nu en dan word ook wel eens getrained :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

ik heb btw gelogen :eek:

ik ga geen armen en schouders doen xD
geen idee hoe ik daarbij kom :rolleyes:

ik ga RUG BICEPS doen :) ik ga jullie weer verbazen met me chin ups :D hoop ik

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

btw Koen, heb je het nou al gevonden???

:D

Ik heb zelf getest maar ik heb het idee dat je met bouncen niet echt meer gewicht aankunt, ik heb mijn beste banksessie ook zonder bounce gepakt, gewoon zorgen dat wanneer je de borst raakt je gelijk explosief omhoog drukt en dan kun je wel PR materiaal aan.

Ik heb zelf getest maar ik heb het idee dat je met bouncen niet echt meer gewicht aankunt, ik heb mijn beste banksessie ook zonder bounce gepakt, gewoon zorgen dat wanneer je de borst raakt je gelijk explosief omhoog drukt en dan kun je wel PR materiaal aan.
Ja oke, maar als je de bar even laat rusten (paar honderdsten) maak je DENK IK minder gebruik van de elastische werking van de spier..
enniehoew.. volgens mij is het niet heel erg significant..

ik weet waar lobith is ja.

• #2.785
Ja oke, maar als je de bar even laat rusten (paar honderdsten) maak je DENK IK minder gebruik van de elastische werking van de spier..

voer maar eens een setje uit met strikte reps. en daarna met het zelfde gewicht met bouce. wedden dat de 2de set makkelijker is :)
je gebruikt minder kracht in de excentrische beweging. je gebruikt de veerkracht van je borst en de veerkracht van spier (pecs). daarna heb je veel meer momentum als je omhoog gaat.

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

weet je ook al waar me huis woont???
en waar me gym traint???

Ja misschien haal ik de termen door elkaar ik ben zelf wel voor het gebruik van de elastische werking van de spier, alleen het laten stuiteren op de borst, dat de stang echt nog met kracht op je borst land, ipv 'een kusje geven' zoals een forumlid hier dat zou zeggen, daar trek ik de grens.

:roflol: lijkt hier wel e-verstoppertje spelen wahahaha

• #2.791
:roflol: lijkt hier wel e-verstoppertje spelen wahahaha

r u in? :eyebrow:

gaat je geen zak aan, hoe staat het met je bw/voeding Toompje?

:roflol:!

laffffff :P

voeding juist. minder minder :(
maar ik ben langzaam wel weer op de goede weg :)

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

hint: ik heb een rondje Karma de deur uitgedaan.

sorry koen, ik kon je niks geven :'(

Nette bench PR van gister! Balen van die 90kg, maar die pak je volgende keer zeker wel!

• #2.793
Nette bench PR van gister! Balen van die 90kg, maar die pak je volgende keer zeker wel!

dank dank :)
natuurlijk pak ik die 90 volgende keer. (over hoeveel maanden??? :P)

nee ik ga pas weer een 1rm zetten als ik denk de 95 absoluut te kunnen halen en miss de 100 :D

ondertussen blijft mijn bw maar een lullige 70 kilo :cry: mijn eerste mijlpaal ligt nog steeds op 80 kilo op 6%

Blijven proberen Tijmpie! Komt ooit goed! Bij mij duurde die 100 kilo ook belachelijk lang!

• #2.795
zodra je even over die 70kg heen bent gaat het (wat) sneller, ik had dat met 71-73kg nu hang ik weer een tijdje op 75kg.

en die voeding moet je wel weer op pakken, ik heb het zelf ook nog niet zoals ik het wil hebben, deze week ga ik tonijn inslaan.
ik ben van plan om ''elke'' keer als ik bij me vriendin ben 2 boterhammen met 130gr tonijn te gaan eten ipv. hun tonijn op maken.
+ kip is in de aanbieding ergens voor 3,95 p.kg

ook moet ik weer een paar kg whey inslaan, en dan even sparen weer tot me studie finance hell yeah!

Laatst bewerkt:
In wat voor zin slecht?
weinig, of kwalitatief niet goed?

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

zodra je even over die 70kg heen bent gaat het (wat) sneller, ik had dat met 71-73kg nu hang ik weer een tijdje op 75kg.

en die voeding moet je wel weer op pakken, ik heb het zelf ook nog niet zoals ik het wil hebben, deze week ga ik tonijn inslaan.
ik ben van plan om elke x als ik bij me vriendin ben 2 boterhammen met 130gr tonijn te gaan eten ipv. hun tonijn op maken.
WAAR?!?! ik moet nog kip inslaan.. een tuna ook als dat in de aanbieding shizzle is..

In wat voor zin slecht?

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

WAAR?!?! ik moet nog kip inslaan.. een tuna ook als dat in de aanbieding shizzle is..
emm ik zal het straks na vragen, tonijn is jammer genoeg vrijwel NOOIT in de aanbieding!:mad:

Hmm hmmzz...
tuna op brood vind ik ook echt niet te kanen eigenlijk.. doe het liever met wat lijst en bloccoli yam yam

• #2.800

ik ben van plan om ''elke'' keer als ik bij me vriendin ben 2 boterhammen met 130gr tonijn te gaan eten ipv. hun tonijn op maken.

ook moet ik weer een paar kg whey inslaan, en dan even sparen weer tot me studie finance hell yeah!

ik was al bij de 71 kg aan gekomen maar toen ging ik weer slecht eten :( bij mijn schoonfamilie eet ik bijna altijd slecht :( mijn schoonmoeder vind het belachelijk bla bla bla bla. ik heb daar absoluut geen zin meer in dus dan maar iets minder.

ik ga over 2,5 week naar Rhodos met me vriendinnetje :D dus ik moet nog even goed sparen:)

In wat voor zin slecht?

te weinig! ik ben in staat om honger te lijden en nog te lui zijn om eten te maken :rolleyes: maar dat is alleen in slechte tijden. als ik 100% gemotiveerd ben en er echt lekker tegen aan ga. dan eet ik super strict en goed.

**** yhea, vandaag ga ik gewoon weer kwark kopen. rijst koken en vis bakken :)

iemand nog tips hoe ik binnen 2 weken maximaal resultaat boek, ik hoef het dan natuurlijk niet langer dan een week vast te kunnen houden. ik heb mogelijkheid tot training daar in rhodos.

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Hmm hmmzz...
tuna op brood vind ik ook echt niet te kanen eigenlijk.. doe het liever met wat lijst en bloccoli yam yam

tuna op brood is ****ing lekker

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven