- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en iemand op zn hand geschoten, hand helemaal paars en vol met bloed uitstortingen, het bloed kwam zelfs door de huid 

Voeding ziet er goed uit!, is wel veel rijst. 2x200gram![]()
Rond training chocomel?
Ontbijt paar gebakken eieren?
ik ga echt me best doen.
Ik moet nog wel een schema gaan verzinnen die een nieuwe prikkel gaat geven en die goed is vol te houden en leuk is.
2x100 doen?
ja die was ik vergeten
ik heb veel moeite met vast voedsel smorgens dus ik blijf denk ik bij de brinta. wellicht dat ik nog ga kopen:
whey
bcaa
crack (ik hoor hier zoveel goeds over)
thanx voor de goede input
ik edit ff

150gram kan ook, neem aan gewoon wegen voor het koken ?
Met een pak van 800gram doe ik 4 dagen en dan meestal 2 maaltijden rijst per dag. Als je een groot bord rijst wilt zit je rond de 150gram.
Crack hoorde ik ook veel over, eerst 1 scoop geprobeerd voelde niks. Daarna 2 scoops, had wat tintelingen in me gezicht maar voelde ook niks. Jammer genoeg werkte het niet voor mij.
Edit: Volg/Volgde nu 4-daags split met compounds 3x5, ging hier goed op vooruit. Weet niet wat je zelf lekker vind om op te trainen ?

Ik doe UB LB en dan de volgorde van de oefeningen bij UB antagonistisch, alleen niet set na set.
Dus bijv. een oh press en daarna een row.
En qua "supplementen">supps die je wilt kopen, gezien je eiwitinname lijkt me whey wat overbodig en bcaa al helemaal.
Crack kan je proberen, maar het voegt in principe niks essentieels toe.

Ok wacht ik zag je macro´s niet.
Maar ik zou dit aanhouden:
200gr dierlijke eiwitten, dus zonder brinta, rijst etc mee te tellen. is 800kcal
600gr kh is 2400kcal
ongeveer 200gr vet is 1800kcal
Bij elkaar 5000.
Als je chocomel neemt, hoef je geen dextrose meer te nemen, idem voor whey rondom je training.
BCAA is overbodiger dan whey.
@Dennisik: hij geeft toch aan meer te moeten eten?
Noten zijn wat dat betreft easy kcal, kan je wel 150gr op een dag van nemen bijv.