Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.041
ik eis karma voor deze epic foto :D

Hahah alsjeblieft.

knalze met paintballen!:army:

• #3.043
Hahah alsjeblieft.

knalze met paintballen!:army:

hahah gelukt. ik ha iemand echt een volle headshot gegeven :D en iemand op zn hand geschoten, hand helemaal paars en vol met bloed uitstortingen, het bloed kwam zelfs door de huid :roflol:

maare oke genoeg offtopic

in Rhodos ben ik even tot bezinning gekomen. en ik wil gewoon groter worden, want de laatste tijd heb ik alleen op onderhoud gegeten en getrained, aangekloot. dus tijd voor een ommekeer!

voeding en training schema waar ik echt voor ga, wijzigingen en fouten voorbehouden, komt er zo aan :)

• #3.044
06:30
0,5 l volle melk
50-80 gr brinta (7granen van de aldi)
0,3 l volle melk

09:30
4 boterhammen ((smeer)kaas, pindakaas, ham, leverworst)
50-100 gr pindas?
200 ml water

12:00
2 gekookte eieren
4 boterhammen
0,5 l (halfvolle) melk

15:00
100 gr zilvervlies rijst
100 gr panga
400 ml water?

17:30
avond eten
ma: aardappelen (gekookt) 1-2 stuk, stuk vlees (?), sla/komkommer/rodekool/witte bonen in tomaten saus.
di: " "
wo: Pannenkoeken (ga vragen of ze er 5 eieren in wil doen ipv 2 of 3 ofzo) met appelstroop, 2-3 stuk.
do: Pasta! (macaroni, spaghetti, lasagne) geen idee hoeveel)
vr: gebakken aardappelen, vis of kip, sla.
za: meestal macaroni, spaghetti, of wat is over gebleven van de week.
zo: weet ik nooit :)

15 min voor trainen
300 ml chocomelk

18:45-20:15
trainen

20:30
100 gr zilvervlies rijst
200 gr panga
300 ml volle chocomelk

23:00
500 ml kwark
200 ml volle melk

Laatst bewerkt:
Voeding ziet er goed uit!, is wel veel rijst. 2x200gram :D

Rond training chocomel?
Ontbijt paar gebakken eieren?

• #3.047
Hey anus, blijf deze keer volhouden.:D

• #3.049
2x100 doen?

ja die was ik vergeten

ik heb veel moeite met vast voedsel smorgens dus ik blijf denk ik bij de brinta. wellicht dat ik nog ga kopen:
whey
bcaa
crack (ik hoor hier zoveel goeds over)

thanx voor de goede input
ik edit ff

150gram kan ook, neem aan gewoon wegen voor het koken ?

Met een pak van 800gram doe ik 4 dagen en dan meestal 2 maaltijden rijst per dag. Als je een groot bord rijst wilt zit je rond de 150gram.

Crack hoorde ik ook veel over, eerst 1 scoop geprobeerd voelde niks. Daarna 2 scoops, had wat tintelingen in me gezicht maar voelde ook niks. Jammer genoeg werkte het niet voor mij.

Edit: Volg/Volgde nu 4-daags split met compounds 3x5, ging hier goed op vooruit. Weet niet wat je zelf lekker vind om op te trainen ?

Laatst bewerkt:
  • #3.052

ik zal eens even kijken :)

150gram kan ook, neem aan gewoon wegen voor het koken ?

Met een pak van 800gram doe ik 4 dagen en dan meestal 2 maaltijden rijst per dag. Als je een groot bord rijst wilt zit je rond de 150gram.

Crack hoorde ik ook veel over, eerst 1 scoop geprobeerd voelde niks. Daarna 2 scoops, had wat tintelingen in me gezicht maar voelde ook niks. Jammer genoeg werkte het niet voor mij.

Edit: Volg/Volgde nu 4-daags split met compounds 3x5, ging hier goed op vooruit. Weet niet wat je zelf lekker vind om op te trainen ?

ik heb nog geen weegschaaltje :(
ik hou het denk ik zo. ik moet de zooi nog ff invoeren in HET EXCEL bestand :D

ik probeer het gewoon :)

de 3*5 compounds zijn wel lekker, met assists erbij.
maar ik wil iets nieuws, zoiets als push pull of upper lower of antagonistisch. enz enz enz, een echte nieuwe prikkel. ik wil hypertrofie afdwingen

Ik doe UB LB en dan de volgorde van de oefeningen bij UB antagonistisch, alleen niet set na set.
Dus bijv. een oh press en daarna een row.

En qua supps die je wilt kopen, gezien je eiwitinname lijkt me whey wat overbodig en bcaa al helemaal.
Crack kan je proberen, maar het voegt in principe niks essentieels toe.

• #3.054
Ik doe UB LB en dan de volgorde van de oefeningen bij UB antagonistisch, alleen niet set na set.
Dus bijv. een oh press en daarna een row.

En qua "supplementen">supps die je wilt kopen, gezien je eiwitinname lijkt me whey wat overbodig en bcaa al helemaal.
Crack kan je proberen, maar het voegt in principe niks essentieels toe.

kan kan , het kan allemaal :D

ik kan nog niet echt supersnelle eiwitten ontdekken in me voeding.
maar zijn de bcaa's niet handig voor direct na de training.

crack is niet essentieel maar het kan wel een voordeel geven omdat je "beter" kan trainen. je focus drive en pomp liggen hoger.

nogmaals thanx voor je goede input

• #3.055
ik kom uit op 5000 kcal met een verhouding van 50-30-20...

ik zeg te weinig carbs teveel prot.... vetten niks meer aan doen, agree?

Agree, alhoewel je het wel kan proberen.

• #3.057
Agree, alhoewel je het wel kan proberen.

ik vind het dan wel erg magertjes bij de carbs, en ik kan ze best wel gebruiken. ik kom op 290 gr prot uit, dat is een serieuze overload, pis je allemaal uit.

wat kan ik goed verwisselen kwa etenswaren om meer carbs te krijgen ten koste van de prots. aan 200 gr prot zou ik genoeg moeten hebben. agree. oh ik zou nog extra dextrose rond of in de training kunne doen.

Vervang de maaltijd van 15,00 misschien voor boterhammen, krentenbollen en melk.
Zou bij pindas gewoon 50gram nemen. 5000cal is ****ing veel, lukt je misschien paar weken. Daarna wordt je het vanzelf zat, probeer gewoon rond de 3500/4000 cal te eten. bulk je prima op en is veel makkelijker elke dag te halen met clean voedsel.

Heb zelf ook tijdje op 5000cal gezeten, je vreet heel de dag en dan haal je het niet elke dag. Zit nu denk rond de 3500, en ga er goed op vooruit + het is voor mij elke dag veel makkelijker te halen.
2 liter melk + 12 boterhammen + rijst + kwark + kip + kwark + wat groente, fruit en beleg en je zit aan de 3500 calorien.

Edit: Probeer maltodextrine, is wat beter dan dextro volgens mij.
http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Basic-Bulk-Maltodextrine-P687
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maltodextrine

Heb er alleen maar nadelen van gehad door diabetes, maar paar gasten die het gebruikt hebben gaan er goed mee vooruit!

Laatst bewerkt:
Ok wacht ik zag je macro´s niet.
Maar ik zou dit aanhouden:

200gr dierlijke eiwitten, dus zonder brinta, rijst etc mee te tellen. is 800kcal
600gr kh is 2400kcal
ongeveer 200gr vet is 1800kcal

Bij elkaar 5000.

Als je chocomel neemt, hoef je geen dextrose meer te nemen, idem voor whey rondom je training.
BCAA is overbodiger dan whey.

@Dennisik: hij geeft toch aan meer te moeten eten?

Noten zijn wat dat betreft easy kcal, kan je wel 150gr op een dag van nemen bijv.

Laatst bewerkt:
Ok wacht ik zag je macro´s niet.
Maar ik zou dit aanhouden:

200gr dierlijke eiwitten, dus zonder brinta, rijst etc mee te tellen. is 800kcal
600gr kh is 2400kcal
ongeveer 200gr vet is 1800kcal

Bij elkaar 5000.

Als je chocomel neemt, hoef je geen dextrose meer te nemen, idem voor whey rondom je training.
BCAA is overbodiger dan whey.

@Dennisik: hij geeft toch aan meer te moeten eten?

Noten zijn wat dat betreft easy kcal, kan je wel 150gr op een dag van nemen bijv.

Mss heb ik er overheen gelezen, maar kan niet zo snel vinden waar hij zegt meer te moeten eten ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven