XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.061
Vervang de maaltijd van 15,00 misschien voor boterhammen, krentenbollen en melk.
Zou bij pindas gewoon 50gram nemen. 5000cal is ****ing veel, lukt je misschien paar weken. Daarna wordt je het vanzelf zat, probeer gewoon rond de 3500/4000 "Calorie">cal te eten. bulk je prima op en is veel makkelijker elke dag te halen met clean voedsel.

Heb zelf ook tijdje op 5000cal gezeten, je vreet heel de dag en dan haal je het niet elke dag. Zit nu denk rond de 3500, en ga er goed op vooruit + het is voor mij elke dag veel makkelijker te halen.
2 liter melk + 12 boterhammen + rijst + kwark + kip + kwark + wat groente, fruit en beleg en je zit aan de 3500 calorien.

Edit: Probeer maltodextrine, is wat beter dan dextro volgens mij.
http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Basic-Bulk-Maltodextrine-P687
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maltodextrine

Heb er alleen maar nadelen van gehad door diabetes, maar paar gasten die het gebruikt hebben gaan er goed mee vooruit!

dennis, thanx voor je input, hier kan wel wat mee. ik ga er nog ff over nadenken hoe ik het ga veranderen zonder het mij te moeilijk te maken.

Ok wacht ik zag je macro´s niet.
Maar ik zou dit aanhouden:

200gr dierlijke eiwitten, dus zonder brinta, rijst etc mee te tellen. is 800kcal
600gr kh is 2400kcal
ongeveer 200gr vet is 1800kcal

Bij elkaar 5000.

Als je chocomel neemt, hoef je geen dextrose meer te nemen, idem voor whey rondom je training.
BCAA is overbodiger dan whey.

@Dennisik: hij geeft toch aan meer te moeten eten?

Noten zijn wat dat betreft easy kcal, kan je wel 150gr op een dag van nemen bijv.

ik zit nu op:

288
48
213

(moet ik er wel bij zeggen dat ik tonijn in olie hebt gepakt voor panga, die stond er namelijk niet tussen)

ik ga eens kijken hoe ik me carbs kan uppen en eiwitten en vetten kan downen. koen zou hier ook een goede input in kunnen geven, maar die is offline :mad:

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------

ik heb mijn avond eten er nog niet eens bij gerekent :eek:
dan zou ik makkelijk de 5500 hitten. dus ik mag wel wat minder gaan eten :)

nu moet ik het hele schema weer redesignen :(

carbs 480? meer dan genoeg joh.

• #3.063
carbs 480? meer dan genoeg joh.

voor jou ja.

maar ik ben nou eenmaal hardcore ecktow.....

dus ik denk dat ik een manier ga zoeken om me carbs te uppen en me prots te downen. iemand enig idee wat hoeveel en wanneer ik kan eten, om die carbs te uppen.

• #3.067
Kan ook.. maar wanneer wil je dat nemen ?

als maaltijd 15:00

---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

06:30
0,5 l volle melk
50-80 gr brinta (7granen van de aldi)
0,3 l volle melk

09:30
4 boterhammen ((smeer)kaas, pindakaas, ham, leverworst)
50-100 gr pindas?
200 ml water

12:00
2 gekookte eieren
4 boterhammen
0,5 l (halfvolle) melk

15:00
500 ml melk
50 gr brinta

17:30
avond eten
ma: aardappelen (gekookt) 1-2 stuk, stuk vlees (?), sla/komkommer/rodekool/witte bonen in tomaten saus.
di: " "
wo: Pannenkoeken (ga vragen of ze er 5 eieren in wil doen ipv 2 of 3 ofzo) met appelstroop, 2-3 stuk.
do: Pasta! (macaroni, spaghetti, lasagne) geen idee hoeveel)
vr: gebakken aardappelen, vis of kip, sla.
za: meestal macaroni, spaghetti, of wat is over gebleven van de week.
zo: weet ik nooit :)

15 min voor trainen
300 ml chocomelk

18:45-20:15
trainen

20:30
100 gr zilvervlies rijst
200 gr panga
300 ml volle chocomelk

23:00
500 ml kwark
200 ml volle melk

Ik ben SniperX

Nog even vraagje.

Je zei gister dit:
de 3*5 compounds zijn wel lekker, met assists erbij.
maar ik wil iets nieuws, zoiets als push pull of upper lower of antagonistisch. enz enz enz, een echte nieuwe prikkel. ik wil hypertrofie afdwingen

Ik train nu al vrij lang op een 4 daags split met verschillende rep range. Maar zou je een groter voordeel eruit halen, als je om de 8 weken je hele trainingschema omgooit en iets nieuws probeert. Ik ga nog wel redelijk vooruit, kwa gewicht ook. Vraag me dan af of dit nou ook echt (15% bijvoorbeeld) beter zou gaan met om de 8 weken een ander schema?

• #3.069
Nog even vraagje.

Je zei gister dit:

Ik train nu al vrij lang op een 4 daags split met verschillende rep range. Maar zou je een groter voordeel eruit halen, als je om de 8 weken je hele trainingschema omgooit en iets nieuws probeert. Ik ga nog wel redelijk vooruit, kwa gewicht ook. Vraag me dan af of dit nou ook echt (15% bijvoorbeeld) beter zou gaan met om de 8 weken een ander schema?

don't fix anything that is not broken.

maar je kunt als je dat wilt iets nieuws proberen. je wilt tenslotte hypertrophy afdwingen, je lichaam mag nooit ergens aan wennen.

don't fix anything that is not broken.

maar je kunt als je dat wilt iets nieuws proberen. je wilt tenslotte hypertrophy afdwingen, je lichaam mag nooit ergens aan wennen.

Klopt, ga me even inlezen in wendler. Lijkt me opzich wel leuk.

Aan de andere kant zoals je zegt, het gaat de goeie kant op dus waarvoor veranderen. Stel je verandert van schema en gaat dan nog 3x zo hard is het uiteraard de moeite om te veranderen. Alleen dat weet je nooit van tevoren

• #3.071
Klopt, ga me even inlezen in wendler. Lijkt me opzich wel leuk.

Aan de andere kant zoals je zegt, het gaat de goeie kant op dus waarvoor veranderen. Stel je verandert van schema en gaat dan nog 3x zo hard is het uiteraard de moeite om te veranderen. Alleen dat weet je nooit van tevoren

je kunt het proberen maar je weet het nooit, er lopen op deze aardbol geen 2 dezelfde fysieken.

• #3.072
_________________________kcal__e____k____v
TOTAAL__________________ 4031_249__462__124

TOTAAL%______________________25%_47%__28%

ik heb er nog het een en ander aan veranderd.

Laatst bewerkt:
  • #3.075
1, bevat vooral maltodextrine. Zoals ik in die eerste link gaf.

2,3, no comment

4. Is imo niet nodig als je elke training al gemotiveerd ben en wilt knallen. Heb er weinig voordeel mee gehad.

• #3.078
1, bevat vooral maltodextrine. Zoals ik in die eerste link gaf.

2,3, no comment

4. Is imo niet nodig als je elke training al gemotiveerd ben en wilt knallen. Heb er weinig voordeel mee gehad.

1. ty

2,3 daar tussen zit ik nog te twijfelen.

2
e=36
k=47 (4 suiker)
v=4

3
e=21
k=74 (14 suiker)
v=1.8

4
een nog grotere drive is beter :)

Doe ik ook gewoon.. maar een winkelwagen is cookie gebonden en ik heb jou cookies niet dus ik kan dat van jou niet zien.

had ik een winkelwagen ??? :roflol:

Heey Tijmen, ik weet niet hoe je met geld zit, maar Rice en Protein is een vrij prijzige maaltijdvervanger/weightgainer. Verder een prima supplement.
Als je die oats van XXL gaat halen kan ik je aanraden ze uit Engeland te bestellen (bulkpowders/myprotein), scheelt je veel knaken.

Verder dat van dat kh uppen... van meer kh krijg je geen extra spiermassa of zo, maar weet niet het fijne niet van. Zat zelf ook te denken hoe het zou zijn als je bijv. 60kg weegt en je hebt veel kcal nodig.
200gr aan eiwit is dan al erg veel voor die massa, heel veel kh zou weer niet handig zijn ivm diabetes en veel vet? Geen idee.

Zou het sowieso niet te gek aanpakken, kleine details maken niet zo veel uit en pak een manier waar je lang mee door kan gaan.
Vandaar dat ik begon over Rice & Protein, als het financieel even tegen zit laat je dat bijv. weer schieten en mis je weer een punt.

Heey Tijmen, ik weet niet hoe je met geld zit, maar Rice en Protein is een vrij prijzige maaltijdvervanger/weightgainer. Verder een prima supplement.
Als je die oats van XXL gaat halen kan ik je aanraden ze uit Engeland te bestellen (bulkpowders/myprotein), scheelt je veel knaken.

Verder dat van dat kh uppen... van meer kh krijg je geen extra spiermassa of zo, maar weet niet het fijne niet van. Zat zelf ook te denken hoe het zou zijn als je bijv. 60kg weegt en je hebt veel kcal nodig.
200gr aan eiwit is dan al erg veel voor die massa, heel veel kh zou weer niet handig zijn ivm diabetes en veel vet? Geen idee.

Zou het sowieso niet te gek aanpakken, kleine details maken niet zo veel uit en pak een manier waar je lang mee door kan gaan.
Vandaar dat ik begon over Rice & Protein, als het financieel even tegen zit laat je dat bijv. weer schieten en mis je weer een punt.

Hoezo zou veel kh niet handig zijn met diabetes. Is toch puur alleen als je gewoon dik bent om het maar even te zeggen + dan maak je extra kans op diabetes 2. Type 1 is genetisch aangelegd en kan iedereen krijgen, ook al heb je dat nu nog niet door.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven