- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Vervang de maaltijd van 15,00 misschien voor boterhammen, krentenbollen en melk.
Zou bij pindas gewoon 50gram nemen. 5000cal is ****ing veel, lukt je misschien paar weken. Daarna wordt je het vanzelf zat, probeer gewoon rond de 3500/4000 "Calorie">cal te eten. bulk je prima op en is veel makkelijker elke dag te halen met clean voedsel.
Heb zelf ook tijdje op 5000cal gezeten, je vreet heel de dag en dan haal je het niet elke dag. Zit nu denk rond de 3500, en ga er goed op vooruit + het is voor mij elke dag veel makkelijker te halen.
2 liter melk + 12 boterhammen + rijst + kwark + kip + kwark + wat groente, fruit en beleg en je zit aan de 3500 calorien.
Edit: Probeer maltodextrine, is wat beter dan dextro volgens mij.
http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Basic-Bulk-Maltodextrine-P687
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maltodextrine
Heb er alleen maar nadelen van gehad door diabetes, maar paar gasten die het gebruikt hebben gaan er goed mee vooruit!
dennis, thanx voor je input, hier kan wel wat mee. ik ga er nog ff over nadenken hoe ik het ga veranderen zonder het mij te moeilijk te maken.
Ok wacht ik zag je macro´s niet.
Maar ik zou dit aanhouden:
200gr dierlijke eiwitten, dus zonder brinta, rijst etc mee te tellen. is 800kcal
600gr kh is 2400kcal
ongeveer 200gr vet is 1800kcal
Bij elkaar 5000.
Als je chocomel neemt, hoef je geen dextrose meer te nemen, idem voor whey rondom je training.
BCAA is overbodiger dan whey.
@Dennisik: hij geeft toch aan meer te moeten eten?
Noten zijn wat dat betreft easy kcal, kan je wel 150gr op een dag van nemen bijv.
ik zit nu op:
288
48
213
(moet ik er wel bij zeggen dat ik tonijn in olie hebt gepakt voor panga, die stond er namelijk niet tussen)
ik ga eens kijken hoe ik me carbs kan uppen en eiwitten en vetten kan downen. koen zou hier ook een goede input in kunnen geven, maar die is offline

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------
ik heb mijn avond eten er nog niet eens bij gerekent

dan zou ik makkelijk de 5500 hitten. dus ik mag wel wat minder gaan eten

nu moet ik het hele schema weer redesignen