Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Weet er het fijne niet van, maar dacht wel dat een overdreven inname van kh en suikers tot een grotere kans op suikerziekte kunnen leiden. Niet om bang te maken, maar vandaar mijn gedachte wat er beter zou zijn: 1. meer vet, of 2. meer kh

Weet er het fijne niet van, maar dacht wel dat een overdreven inname van kh en suikers tot een grotere kans op suikerziekte kunnen leiden. Niet om bang te maken, maar vandaar mijn gedachte wat er beter zou zijn: 1. meer vet, of 2. meer kh

Toevallig zelf diabeet type 1. Maar wil je type 2 krijgen, moet je bf richting de 30% gaan en een dieet van 7000 cals gaan volgen 2 jaar lang. Dan gaat het de goeie kant op. Zo niet dan zul je er denk weinig kans op maken, hij sport veel. Gezond gewicht dus kan weinig kwaad.

"Toch is het niet zo dat u van koolhydraten zélf overgewicht kunt krijgen. Het gaat erom hoeveel calorieën uw eten en drinken in totaal levert. "

Citaat van voedingscentrum, al zou je dieet alleen uit vet en eiwitten bestaan maar wel richting de 8000cal kan je nog steeds aankomen dus kans op diabetes. In ergste geval :D

thanx len voor je input man!!!!!!

hahaha

ik zat zelf te denken om nog wat brinta naar binnen te werken in een shake met volle melk.

Op de markt ongebrande pinda's halen en met beetje melk in de blender. Veel Kh, veel eiwtitten, snelle opname. wat wil je nog meer?

snelle opname?

oh ik dacht dat je snelle eiwitten bedoelde, maar als het smaakt lijkt het me wel een aardige mix.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.088
thanx bro's voor de input :)
ik zal eens kijken of ik een blender kan scoren :D

Zeer geachte klant,

De status van uw bestelling met bestelnummer 106575 is gewijzigd.

Nieuwe status: Verzonden

Bij vragen over uw bestelling kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nais! Je spullen komen eraan!

Maar wat de fack eet jij veel carbs in verhouding:eek:! Waarom ben ik geen ecto...ik wordt moddervet van die verhoudingen!

Als je btw voldoende geldt hebt zou ik voor rice & protein gaan..hoewel ik die wel erg duur vind! Maar heeft wel mooie E/K/V waarden..:D

• #3.090
Nais! Je spullen komen eraan!

Maar wat de fack eet jij veel carbs in verhouding:eek:! Waarom ben ik geen ecto...ik wordt moddervet van die verhoudingen!

Als je btw voldoende geldt hebt zou ik voor rice & protein gaan..hoewel ik die wel erg duur vind! Maar heeft wel mooie E/K/V waarden..:D

**** Yhea!

ik heb die carbs echt hard nodig, ik verbrand volgens mij namelijk al mn eiwitten in de training.

ik ga eerst maar eens kijken hoe ik hier op ga gainen. ik herzie mijn schema nog ff en dan post ik de final scheme:)

• #3.091
Week 1 Borst + Rug + Calfes
Week 1 Quads + Hams
Week 1 Biceps + Triceps + Calfes
Day off
Week 1 Shoulder + Quads + Hams
Day off

oef komen nog :D

Wat is de logica achter dit schema, dat benen achter lopen ?

• #3.094
Chin ups 3x zoveel als ik kan (opwarmen)
Barbell rows 3 x 8-12
Wide grip pulldowns 3 x 8-12
DB shrugs 3 x 8-12
cable pull over 7 x 8 -15

Bench/DB Press: 3-4 x 8-12
Incline Dumbbell press: 3 x 8-12
Machine fly: 3 x 8-12
incline Cable fly: 7 x 8-12

standing calfe raises: 3-4 x 8-15
leg press calfe presses 7 x 8-15

dit word het voor vandaag :D

Laatst bewerkt:
ja, die wil ik meer aandacht geven :) ik wil die mofokking strepen op mn quads.

nog op of aanmerkingen?

Ik zou persoonlijk, het zo doen.
dag 1 - Borst + Biceps + Calfes
dag 2 - Rug + Quads + Hams
dag 3 - Schouder + Triceps + Calfes
off
dag 4 - Quads + Hams
off
off

Als je er vanuit gaat dat je per grote spiergroep 3 oefeningen pakt en kleine spiergroep 2. Zit je elke training rond de 7/8. Op dag 4 na dan want dan zijn het er 6. Zo kan je elke training voluit gaan, en bij deadlift zal je weinig last hebben van spierpijn van de vorige dag aangezien je dan alleen je kuiten pakt. Dan heb je dag 3 enorme spierpijn in heel je benen op je kuiten na. Dan heb je dag rust dus zal alles weer redelijk hersteld zijn, en kan je met dag 5 helemaal goed je benen trainen zodat je rest van het weekend met spierpijn rond loopt.

Succes iig met je nieuwe schema! Sinds squat lekker gaat, zitten er ook aardig wat striemen op me benen

• #3.096
Ik zou persoonlijk, het zo doen.
dag 1 - Rug + Biceps + Calfes
dag 2 - Schouders + Quads + Hams
dag 3 - Borst + Triceps + Calfes
off
dag 4 - Quads + Hams + abs
off
off

Als je er vanuit gaat dat je per grote spiergroep 3 oefeningen pakt en kleine spiergroep 2. Zit je elke training rond de 7/8. Op dag 4 na dan want dan zijn het er 6. Zo kan je elke training voluit gaan, en bij deadlift zal je weinig last hebben van spierpijn van de vorige dag aangezien je dan alleen je kuiten pakt. Dan heb je dag 3 enorme spierpijn in heel je benen op je kuiten na. Dan heb je dag rust dus zal alles weer redelijk hersteld zijn, en kan je met dag 5 helemaal goed je benen trainen zodat je rest van het weekend met spierpijn rond loopt.

Succes iig met je nieuwe schema! Sinds squat lekker gaat, zitten er ook aardig wat striemen op me benen

aangepast in de quote :), wat vind je er van?

aangepast in de quote :), wat vind je er van?

Ziet er netjes uit, is alleen wel tricky met de schouders. Als je die zwaar traint, en dag erna pak je ze mee met borst en triceps. Weet niet hoe je daar zelf over denkt, maar paar vrienden hebben zo een schouder blessure opgelopen.

• #3.098
Ziet er netjes uit, is alleen wel tricky met de schouders. Als je die zwaar traint, en dag erna pak je ze mee met borst en triceps. Weet niet hoe je daar zelf over denkt, maar paar vrienden hebben zo een schouder blessure opgelopen.

veel raises :)

alleen een mp of DB press gebruik je tri

rear front side lateral raises

Edit: had verkeerd gelezen. ik voel wel even aan. en gewoon goed concentreren dat je je borst gebruikt ipv je delts

Laatst bewerkt:
  • #3.100
zeau net wat gegeten

150 gram tonijn in olie
100 gram witte rijst (onbewerkt gewogen)
300 ml chocomelk

Chin up
15*bw
13*bw
13*bw (allemaal strikt)

BOR
60*12
60*10
60*8

v-grip pull down
12*80
10*85
8*85 (ooh die ware zuuuuuuurrr)

DB shrug
12*32
12*28
15*28

straight arm pull down (2 katrollen)
4*8-12*60
2*8-10*65 (lekker kreunen op die laatste paar reps heerlijk)

alternate incline curl
12*10
10*12

EZ curl
4*8-12*20
2*8-12*15 (zo zuur!)
10*25 (met wat negatieve reps)

heerlijk getrained. mijn motivaties was top. alleen de voeding was nog niet in orde dus dat was ook de begrenzende factor voor deze training. morgen benen gegarandeerd knallen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven