- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet er het fijne niet van, maar dacht wel dat een overdreven inname van kh en suikers tot een grotere kans op suikerziekte kunnen leiden. Niet om bang te maken, maar vandaar mijn gedachte wat er beter zou zijn: 1. meer vet, of 2. meer kh

thanx len voor je input man!!!!!!
hahaha
ik zat zelf te denken om nog wat brinta naar binnen te werken in een shake met volle melk.
oh ik dacht dat je snelle eiwitten bedoelde, maar als het smaakt lijkt het me wel een aardige mix.

Nais! Je spullen komen eraan!
Maar wat de fack eet jij veel carbs in verhouding! Waarom ben ik geen ecto...ik wordt moddervet van die verhoudingen!
Als je btw voldoende geldt hebt zou ik voor rice & protein gaan..hoewel ik die wel erg duur vind! Maar heeft wel mooie E/K/V waarden..![]()

Wat is de logica achter dit schema, dat benen achter lopen ?
ik wil die mofokking strepen op mn quads.
ja, die wil ik meer aandacht gevenik wil die mofokking strepen op mn quads.
nog op of aanmerkingen?
Ik zou persoonlijk, het zo doen.
dag 1 - Rug + Biceps + Calfes
dag 2 - Schouders + Quads + Hams
dag 3 - Borst + Triceps + Calfes
off
dag 4 - Quads + Hams + abs
off
off
Als je er vanuit gaat dat je per grote spiergroep 3 oefeningen pakt en kleine spiergroep 2. Zit je elke training rond de 7/8. Op dag 4 na dan want dan zijn het er 6. Zo kan je elke training voluit gaan, en bij deadlift zal je weinig last hebben van spierpijn van de vorige dag aangezien je dan alleen je kuiten pakt. Dan heb je dag 3 enorme spierpijn in heel je benen op je kuiten na. Dan heb je dag rust dus zal alles weer redelijk hersteld zijn, en kan je met dag 5 helemaal goed je benen trainen zodat je rest van het weekend met spierpijn rond loopt.
Succes iig met je nieuwe schema! Sinds squat lekker gaat, zitten er ook aardig wat striemen op me benen
, wat vind je er van?Ziet er netjes uit, is alleen wel tricky met de schouders. Als je die zwaar traint, en dag erna pak je ze mee met borst en triceps. Weet niet hoe je daar zelf over denkt, maar paar vrienden hebben zo een schouder blessure opgelopen.

veel raises
alleen een mp of DB press gebruik je tri
rear front side lateral raises