XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Omg zit hij daar even de show te stelen met die 32's :(
**** die 30's van mij :mad:

Hij gaat lekker Tijmpie ;) Nais going beest in wording !

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.288
zeau de laatste dag in me gym.

deadlift
15*60
10*100
3*130
1*140
1*145 (form, kudt!)

lat pull
10*75
10*80
10*85

shrugs
15*36
12*36
20*28

machine rows
10*60
10*70
10*80

straight arm pull down
3*10*70

drive klapte als een zeepbel :(

Boeiend, 1x slechte training. Betekend niet dat de rest ook slecht gaat.

Dit is alleen maar een reden om de volgende keer 2x zo hard je best te doen, met een leuke squat sessie kan je het alleen maar ongedaan maken!

Nou slechte training dan wel misschien maar toch nog eentje waar je even mijn DL pr crusht.

Vanaf nu dus homegymmen?

10x100 is ook niet mis als warming-up :thumbs:

• #3.292
ik ben een mietje

joh

• #3.296
nee ff serieus... man. ik eet de laatste tijd zo slecht. ik ben gestrand waar iedere beachboy strand :mad:

Je hebt gewoon een dipje, ff kiezen op elkaar o nee juist niet, flink vreten paar meppen op je wangen als je in de spiegel kijkt en vlak voor je gaat trainen je zelf beloven dat als het een k*t training is geworden je voor straf een kopje koffie met je schoonmoeder moet gaan drinken. Nou dan ga je als een raket.:D

nee ff serieus... man. ik eet de laatste tijd zo slecht. ik ben gestrand waar iedere beachboy strand :mad:

Ach, je bent niet de enige. Geef het een paar weken, en dan gaat de knop weer om. Dat betekend 3 dingen, eten/trainen/rust en repeat

• #3.299
Je hebt gewoon een dipje, ff kiezen op elkaar o nee juist niet, flink vreten paar meppen op je wangen als je in de spiegel kijkt en vlak voor je gaat trainen je zelf beloven dat als het een k*t training is geworden je voor straf een kopje koffie met je schoonmoeder moet gaan drinken. Nou dan ga je als een raket.:D

hhhm ja idd ik zit ff in n dip :(

maar ik wil teveel en kan niet kiezen

ik wil lekker met mn vrienden kunnen chillen
ik wil bij mijn vriendin kunnen zijn
ik wil het goed doen op school
Ik moet een beest worden!

die dingen zijn zo slecht te combineren met 10 uur per dag bezet zijn door stage. en 8 uur slaap.

06:30 - 16:30 stage.

17:30- 18:00 eten

19:00 - 20:30 trainen.

23:00 - 06:30 naar bed.

alles kudt enter

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

zelfs deze vid helpt niet meer

http://www.youtube.com/watch?v=y5CRl6W6aJ8

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dit dan?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven