XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik vind je training er opzich keurig uitzien, beter een dl sessie waar je niet tevreden over bent, dan 1 maand geen dl sessie zoals mij. Mijn straf word morgen na het squatten ook nog een rackpull of dl sessie neer te zetten en daar heb ik echt geen bok in! En wat betreft vrienden/vriendin tijd, je moet even de juiste draai te pakken krijgen,en zorgen dat wat je met vrienden doet je training in een niet al te grote manier beinvloeden(drank etc.). Je moet jezelf even wakker schudden, nieuwe doelen vaststellen, je zult nu wel eerder van je training thuis zien je bent ja immers thuis.

---------- Toegevoegd om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

en als je je afvraagt wat ik nog wakker doe? Jou op het juiste pad plaatsen, het pad waar beeschten rond lopen, true story.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.302
Thanx bro!

Ik vind je training er opzich keurig uitzien, beter een dl sessie waar je niet tevreden over bent, dan 1 maand geen dl sessie zoals mij. Mijn straf word morgen na het squatten ook nog een rackpull of dl sessie neer te zetten en daar heb ik echt geen bok in!

En wat betreft vrienden/vriendin tijd, je moet even de juiste draai te pakken krijgen,en zorgen dat wat je met vrienden doet je training in een niet al te grote manier beinvloeden(drank etc.). Je moet jezelf even wakker schudden, nieuwe doelen vaststellen, je zult nu wel eerder van je training thuis zien je bent ja immers thuis.

---------- Toegevoegd om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

en als je je afvraagt wat ik nog wakker doe? Jou op het juiste pad plaatsen, het pad waar beeschten rond lopen, true story.

maar je doet het, en je doet het met een volle 100% die pulls of lifts. en daar ligt mijn probleem. ik heb een doel voor ogen, maar zie de noodzaak er niet in om mijzelf elke keer straffen om een hoger doel te bereiken. dat betekend: 6-8 eten op een dag, dingen eten tot het je neus uitkomt en die je geen ruk aan vind. 3-5 dagen in de week, je 1,5 uur lang 110% in zetten. en je jezelf dwingen om om 10 naar bed te gaan.

me vriendin is de laatste tijd steeds belangrijker geworden voor me. jaja bla bla bla klinkt allemaal heel cliché... stom is dat ook. het gevoel van, zeau, hiermee ga ik mijn toekomst voort zetten. je bent je aan het indenken over hoe je toekomst eruit gaat zien.

ik zal gewoon wat meer moeten bellen naar vrienden om te gaan chillen. wellicht dat ik dan zelf in een draai kom. waarin ik ook mijn BB lifestyle kan voort zetten, opnieuw bouwen.

ik zal me doelen idd moeten bijstellen, prioriteiten zetten. vanuit daar kan ik weer verder:)

thanx koen. desondanks je eigenlijk nog een onbekende bent beteken je zeker wel iets voor mij.

nu moet ik stoppen want ik begin te raaskallen. desalniettemin is er niks gelogen.

maar je doet het, en je doet het met een volle 100% die pulls of lifts. en daar ligt mijn probleem. ik heb een doel voor ogen, maar zie de noodzaak er niet in om mijzelf elke keer straffen om een hoger doel te bereiken. dat betekend: 6-8 eten op een dag, dingen eten tot het je neus uitkomt en die je geen ruk aan vind. 3-5 dagen in de week, je 1,5 uur lang 110% in zetten. en je jezelf dwingen om om 10 naar bed te gaan.

me vriendin is de laatste tijd steeds belangrijker geworden voor me. jaja bla bla bla klinkt allemaal heel cliché... stom is dat ook. het gevoel van, zeau, hiermee ga ik mijn toekomst voort zetten. je bent je aan het indenken over hoe je toekomst eruit gaat zien.

ik zal gewoon wat meer moeten bellen naar vrienden om te gaan chillen. wellicht dat ik dan zelf in een draai kom. waarin ik ook mijn BB lifestyle kan voort zetten, opnieuw bouwen.

ik zal me doelen idd moeten bijstellen, prioriteiten zetten. vanuit daar kan ik weer verder:)

thanx koen. desondanks je eigenlijk nog een onbekende bent beteken je zeker wel iets voor mij.

nu moet ik stoppen want ik begin te raaskallen. desalniettemin is er niks gelogen.
een oplossing zou zijn een tandje lager te trainen even, bijv. 80% van je 1rm en maak daar 5 sets of zo mee, evt. een deload even inplannen maar dit lijkt me niet nodig.
bij mij zelf is het probleem het eten, ik eet niet meer omdat ik iets lekker vind maar omdat het moet, sommige maaltijden zijn dan tuurlijk lekkerder dan andere maaltijden en daar geniet ik dan wel van en eet ik ook automatisch meer van.
en 6-8 p.dag eten kun je ook gewoon om schakelen naar 5-6 maar zorg dan dat je grotere porties p.keer binnen krijgt.
bij mij is het probleem dat als ik niks doe, dat ik binnen anderhalf weer honger heb, beter gezegt ik voel me duizelig en moet even wat eten.

denk big-L er ook zo over, wel leuk opzich als jullie allebei al aan toekomst plannen denken etc. (vermoed dat het door de vakantie komt;))

en ja wat vrienden betreft ik heb veel verkeerde vrienden gehad in me leven en sinds ik ben begonnen met trainen heb ik die ook achter me gelaten, ik zie ze zo nu en dan wel eens in de bus en praat ook gewoon met ze, maar ja..totaal verschillende life-style's, je zult wel begrijpen waar ik op doel.
er zijn maar weinig vrienden met wie ik ook echt contact behoud, maar zulke dingen krijg je toch door de tijd heen, andere school etc.
ik heb wel het geluk dat er +- 5 van de basisschool, ja basisschool bij mij in de gym zitten en is wel leuk om zo ook contact met hun te houden, hun zijn dan wel allemaal onder de indruk van mij fysiek, wat ook wel leuk is ofcourse, broekjes vochtig maken en (beste) vrienden van de basisschool die me aanbidden:roflol: nee zo erg is het ook weer niet.

maar back to you, je zou je voeding een en ander kunnen veranderen, naar maaltijden waar je simpelweg elke dag wel zin in hebt om te eten en heb je eet problemen (geen honger) eet een appel!

hihi - ik moest een beetje blozen :$ en als je niet zo ver zou wonen kwam ik je deze maand nog bezoeken, maar dan doen we wel eens een andere x in de toekomst;)
als je 75kg weegt of zo j/k :p

• Like
Waarderingen: X.
Tymen..even van regiem af! Zie bij mezelf soms ook dat ik gewoon geen zin meer heb in bodybuilding voer! Of even een regelmatige junk er doorheen gooien en de touwtjes laten vieren. Iets korter trainen met bijvoorbeeld supersets of giantsets wil misschien ook nog wel helpen...Suc6 and stay motivated kerel!:D

• #3.305
wtfok ik werd om 3 uur middags wakker (verslapen). dus 13 uur geslapen. ben nu net 4 uur wakker en ben nu alweer moe.

ga weer aan de ritalin om rust in me hoofd te creëren. hoop ik :)

het probleem is juist dat ik niet aan mn dieet kan houden... en dat wil ik wel graag. ik wil een buffel worden, met als voorbeeld brian whitacre

Laatst bewerkt:
beetje minder clean/dedicated eten is opzich niet erg voor de gains, kan met wat simpelere kcal ook alleen voor je gezondheid is het wat minder.

Omg bryan is een beest! (of bedoelde je een andere bryan?)

• #3.310
hehe eindelijk een goede training thuis :)

maar ik kan nog niet onthouden hoeveel en hoevaak ik iets heb gelift :roflol:

bank
15
12
12
9
5

db press
12
11
8

incline fly
10
10
10

skull crushers
12
12
12

kickbacks
15

ik doe nog wel wat pix van mijn (waardeloze) shape uploaden :) en een vid :wanker:

• #3.311
na me bank sessie ....

en vid :
http://www.youtube.com/watch?v=Kjo2DEhVsTs

IMAG0024.jpg

IMAG0028.jpg

IMAG0029.jpg

IMAG0030.jpg

not bad bro, volgende x die bdb ook in je kracht honk nemen, eens kijken hoe dit uit ziet met n paar kg extra

Nais Tijmpie ;) Net wat koen zegt paar kilootjes extra will do the trick, al lopen jij en koen statistisch gezien niet zo ver uitelkaar ;)

• #3.314
not bad bro, volgende x die bdb ook in je kracht honk nemen, eens kijken hoe dit uit ziet met n paar kg extra

thanx bro, maar ik vind het wack :(

Nais Tijmpie ;) Net wat koen zegt paar kilootjes extra will do the trick, al lopen jij en koen statistisch gezien niet zo ver uitelkaar ;)

koen loopt op bijna alle onderdelen iets voor. sommige iets meer.
en zn kracht stats kan ik nog niet aan komen :(

maar ik ga mijn best weer doen :)

Sowieso Beachproof!, je lijkt iig wel groter dan 70kg. Netjes gozer

Waar is de harde muziek???

• #3.317
Sowieso Beachproof!, je lijkt iig wel groter dan 70kg. Netjes gozer

hmmm ben al ene tijdje niet meer wezen zwemmen met me vriendin, deed dat eerder graag (show off :D). maar nu durf ik me niet meer te vertonen in het zwembad voor dat ik 75 weeg:)

ik rukte na set 1 rep 1 de oortjes uit me mobiel. de kabeltjes hingen gewoon aan de DB's en gewoon doorgaan :)

/abbo

Ben zelf zwaarder als jou wel met een hoger bf% maar toch zie je er veel buffer uit als mij :(
Succes verder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven