maar je doet het, en je doet het met een volle 100% die pulls of lifts. en daar ligt mijn probleem. ik heb een doel voor ogen, maar zie de noodzaak er niet in om mijzelf elke keer straffen om een hoger doel te bereiken. dat betekend: 6-8 eten op een dag, dingen eten tot het je neus uitkomt en die je geen ruk aan vind. 3-5 dagen in de week, je 1,5 uur lang 110% in zetten. en je jezelf dwingen om om 10 naar bed te gaan.
me vriendin is de laatste tijd steeds belangrijker geworden voor me. jaja bla bla bla klinkt allemaal heel cliché... stom is dat ook. het gevoel van, zeau, hiermee ga ik mijn toekomst voort zetten. je bent je aan het indenken over hoe je toekomst eruit gaat zien.
ik zal gewoon wat meer moeten bellen naar vrienden om te gaan chillen. wellicht dat ik dan zelf in een draai kom. waarin ik ook mijn BB lifestyle kan voort zetten, opnieuw bouwen.
ik zal me doelen idd moeten bijstellen, prioriteiten zetten. vanuit daar kan ik weer verder
thanx koen. desondanks je eigenlijk nog een onbekende bent beteken je zeker wel iets voor mij.
nu moet ik stoppen want ik begin te raaskallen. desalniettemin is er niks gelogen.
een oplossing zou zijn een tandje lager te trainen even, bijv. 80% van je 1rm en maak daar 5 sets of zo mee, evt. een deload even inplannen maar dit lijkt me niet nodig.
bij mij zelf is het probleem het eten, ik eet niet meer omdat ik iets lekker vind maar omdat het moet, sommige maaltijden zijn dan tuurlijk lekkerder dan andere maaltijden en daar geniet ik dan wel van en eet ik ook automatisch meer van.
en 6-8 p.dag eten kun je ook gewoon om schakelen naar 5-6 maar zorg dan dat je grotere porties p.keer binnen krijgt.
bij mij is het probleem dat als ik niks doe, dat ik binnen anderhalf weer honger heb, beter gezegt ik voel me duizelig en moet even wat eten.
denk big-L er ook zo over, wel leuk opzich als jullie allebei al aan toekomst plannen denken etc. (vermoed dat het door de vakantie komt

)
en ja wat vrienden betreft ik heb veel verkeerde vrienden gehad in me leven en sinds ik ben begonnen met trainen heb ik die ook achter me gelaten, ik zie ze zo nu en dan wel eens in de bus en praat ook gewoon met ze, maar ja..totaal verschillende life-style's, je zult wel begrijpen waar ik op doel.
er zijn maar weinig vrienden met wie ik ook echt contact behoud, maar zulke dingen krijg je toch door de tijd heen, andere school etc.
ik heb wel het geluk dat er +- 5 van de basisschool, ja basisschool bij mij in de gym zitten en is wel leuk om zo ook contact met hun te houden, hun zijn dan wel allemaal onder de indruk van mij fysiek, wat ook wel leuk is ofcourse, broekjes vochtig maken en (beste) vrienden van de basisschool die me aanbidden

nee zo erg is het ook weer niet.
maar back to you, je zou je voeding een en ander kunnen veranderen, naar maaltijden waar je simpelweg elke dag wel zin in hebt om te eten en heb je eet problemen (geen honger) eet een appel!
hihi - ik moest een beetje blozen :$ en als je niet zo ver zou wonen kwam ik je deze maand nog bezoeken, maar dan doen we wel eens een andere x in de toekomst

als je 75kg weegt of zo j/k