- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
omdat me ouders ergens voor de kust van Marokko zitten

dus nu moet ik bijna alles zelf doen.... koken wassen strijken smeren poetsen regelen enz enz enz
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja en dan kan je niet, je haalt de week niet, stuur die gear maar op naar Limbolandomdat me ouders ergens voor de kust van Marokko zitten
dus nu moet ik bijna alles zelf doen.... koken wassen strijken smeren poetsen regelen enz enz enz

ja en dan kan je niet, je haalt de week niet, stuur die gear maar op naar Limboland
word er nog getraint?

)Lekkere chin-ups en pull downs man!
dikke facepalm voor die mongol ja..
geef is wat kritiek op me ub/lb schema!

ik ben een chin up monster
ik wil nog steeds met je squat ruilen hoor![]()
Komende weken kan ik toch niet "squatten">squaten. Dus ik geef je een paar weken de tijd, daarna ga ik er weer brutaal tegen aan!
Hoop eind van het jaar de 170kg te doen, dat moet wel redelijk zijn.
Al moet ik wel bekennen dat ik denk dat mijn techniek nog niet 100% is en dat ik denk wel 2 a 3cm dieper kan. Volgende training even aan werken.

ppff hoop dit jaar nog de 130/140 te pakken
vrijdag BBQparty bij mij thuis, wie komt![]()

Mooie training, 20 chin ups is echt zweten als een otter voor mij haha
en Ice, waar staat je schema?

samsung star. hopelijk vind ik het bonnetje nog. en anders kan ik toch terug komen met rekening afschrift?thanx ziyed
ja maar ik heb maar 70 k BW mee te trekken
record is btw 23
FFFUUUUUU me mobiel is er mee gekapt althans het touchscreensamsung star. hopelijk vind ik het bonnetje nog. en anders kan ik toch terug komen met rekening afschrift?
---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------
die heb je wel, alleen hij start een beetje moeilijk... en dat zadel zit volgens mij helemaal kudt

Ja en hij lekt benzine + frame is krom.
Trouwens met je bankafschrift heb je ook gewoon garantie zoals je zelf al aangeeft.