Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

thanx :)

vanaaf word het een benen training....
de training bestaat uit:
squat
deadlift
calf ext. op de legpress
leg ext.
leg curl (als mijn aanhechting het toelaat)
calf raises

ga toch proberen om ergens in de gym mijn losse squats te doen. in de smith vind ik maar niks, niet hardcore!

zooz heren , tijd voor een update :)

WU
3 min cross (lvl 12)

deadlift (ik had me zinnen er op gezet)
10*70
10*90
10*100
10*110 (de laatste paar waren niet strikt en dit heeft me rug genakt....)

Squat
10*60
10*70 (daarna gestopt mn onderrug deed echt zeer?

seated calf ext. (in de smith:D (ff bouwen))
10*60
10*70
10*80
10*90

leg ext.
10*60
10*70
10*70
10*65

ik sliep nu met mn voeten over de grond slepend van de pomp naar de leg curl.

leg curl
10*40
10*50
10*60 (toen begon mn aanhechting weer, dus gelijk stoppen)

standing calf raises (smith (behind back grip))
10*60
10*80
10*110

done

weegschaal 67,3 er zit een stijgende lijn in, hoop dat ik die vast kan houden:D al zijn het vaak de dagen dat ik bij mn vriendin ben waarvan ik zo afval:( daar kan ik niet unstoppeble schranzen...

squat en deadlift in 1 training is wel pittig hoor!

Verder wel hard gewerkt gozert!

benendag he.

maar per training top ik op een ander punt :)
vandaag deadlift. volgende keer op squat. wel lekker kunnen buffelen ja :D

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

oh en btw, hoe kan ik van mn whey shake ook een kcal bom maken??? wat kan ik er bij stoppen (geen ander supp)

benendag he.

maar per training top ik op een ander punt :)
vandaag deadlift. volgende keer op squat. wel lekker kunnen buffelen ja :D

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

oh en btw, hoe kan ik van mn whey shake ook een kcal bom maken??? wat kan ik er bij stoppen (geen ander supp)

jup, dat kan: banaan erbij, all bran shit erdoor, 1/2 liter melk erbij, 2 scheppen whey, mixen in de blender en voila: Dikke shake van 700 Kcal :D

ik heb al 1 liter chocomelk er bij gedaan om aan me kcals te komen, **** it man 97 per 100 :o

banaan lust ik dan weer niet, en ik heb chocowhey....

dan moet ik nodig een keertje een shakie voor je gaan maken, wedden dat je die lust?

alles met choc is oke :)
maar, doet het aantal kilo dat je weg eet er ook niet toe?

ik bedoel als je alleen maar kcal rijk voedsel weg propt dan groei je toch niet???

Sja, je moet ook zorgen voor de nodige proteinetjes heh? En rekening houden met je anabolic windows van zeg 20 min, direct na je training... Een combi van snelle carbs + BCAA is op die momenten het beste ;)

Slagroom. Maakt er een milkshake van. :thumbs:

Sja, je moet ook zorgen voor de nodige proteinetjes heh? En rekening houden met je anabolic windows van zeg 20 min, direct na je training... Een combi van snelle carbs + BCAA is op die momenten het beste ;)

ik neem na mn training een muslireep(noten en zaden) en mn whey, daarin zitten ook veel amino's enz enz

Slagroom. Maakt er een milkshake van. :thumbs:

goed idee man:D

ik ga nu aan mn bakkie kwark beginnen :)

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

ik heb btw echt me onderrug verdoet met die deadlifts!!!

ik heb de laatste set niet strikt gedaan, en denk ik met een bolle rug!!! volgende keer echt beter opletten

goede benentraining!
deadlift stiff legged?
kijk idd uit met je onderrug

goede benentraining!
deadlift stiff legged?
kijk idd uit met je onderrug

dankje :D na mn leg ext. liep ik strompelend naar de volgende oef :D heerlijk
nee hij was niet stiff legged. iets door de knietje...
ik merkte na het liften met squaten dat het niet goed was:( ik zat net tv te kijken en ik sta op, en toen dacht ik, oh **** dit krijg je dus als je je deadlifts niet strikt doet...

les voor de volgende keer.

zeker jongen kijk uit! blijf goed recht naar voren kijken, ook al is dat niet altijd even makkelijk voor de ademhaling. voorkomt dat je gaat bollen. zou even wachten tot pijn volledig weg is voordat je weer gaat knallen! lekker gecontroleerd en rustig uitvoeren, dan komt het goed

morgen een rustdag, en daarna ben ik bang dat ik nog een rustdag krijg... want dan heb ik een jaar verkering en dan "moet" je samen iets leuks gaan doen
:orly::yarly:

en hoe denk ik erover
:fuu:

ik wil liften :)

heeft iemand er veel ervaring met dextrose direct na de training???

ik vroeg mij af of het echt loont om direct na de training 100 gram naar binnen te slikken?!

100 gram kerel? het loont zeker, maar voor jouw BW zou ik eerder 30 gram aanraden. wordt vaak aangeraden op 0,4 gram per kg. dextrose samen met whey na training is uitstekende combi om je lichaam snel weer van de juiste voedingsstoffen te voorzien

GVD, ik ben gister wezen karten met mijn vriendin... nu heb ik wel het dag record gezet, alleen ben ik ook een keer vol de banden in gegaan. resultaat -> vol met mijn knie tegen de stuurkolom... precies op mijn kniebanden... thats ****ed, dus voorlopig geen benen, totdat mijn knie weer in orde is.

vanavond trainen -> borst schouders buik.

Zwaar k*t Tymen, kan je helaas niks aan doen. Succes met trainen pik!

heren, tijd voor een beloofde training!

flat Bench Press
10*50
10*55
10*60
10*62

standing MP (ex stang (7k)
10*20
10*30 (laatste rep = fail
10*27
10*25

incline bench press
10*40
10*45
10*40
(crap!)

upright cable rows
10*40
10*50
10*60
10*60

cable flies
10*17,5
10*20
10*20
10*20

side raises
10*4
10*5
10*6
10*6

en dan nog wat geprobeerd voor de buik, maar schoot niet op.

weegschaal: 66,8 (had gisteren een baaldag->vriendin. en had slippers aan ipv schoenen:)

Wel gewoon een nette training Tymen!
Je hoort je gewicht in de ochtend op nuchtere maag te wegen, niet tijdens/na je training. :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven