AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Wel gewoon een nette training Tymen!
Je hoort je gewicht in de ochtend op nuchtere maag te wegen, niet tijdens/na je training. :p

klopt, maar ik meet altijd direct na de training (ik train bijna altijd na het avond eten, dus tijd klopt ook wel ong.). met meestal dezelfde gewicht aan kleren en schoenen, enz.

ben toch wel dik vooruit gegaan op de benchpress. ik heb een poosje veel met dumbbells en incline gepressed. eerst perste ik met moeite en pijn 8/10 60 uit. binnenkort weer 1 rm neerzetten

klopt, maar ik meet altijd direct na de training (ik train bijna altijd na het avond eten, dus tijd klopt ook wel ong.). met meestal dezelfde gewicht aan kleren en schoenen, enz.

ben toch wel dik vooruit gegaan op de benchpress. ik heb een poosje veel met dumbbells en incline gepressed. eerst perste ik met moeite en pijn 8/10 60 uit. binnenkort weer 1 rm neerzetten

Dat heb ik ook, ik hoef niet eens 2 weken met dumbbells te trainen of ik bench press alweer 5kg zwaarder. :D

ik moet echt weer naar school, dat vaste ritme, doet me echt goed! dan eet ik ook regelmatig en goed!

Haha ja werkt voor mij ook veel lekkerder. Tijdens werk heb ik vaste pauzes en meestal op k*tmomenten waardoor me schema naar de klote gaat. Ik ga dan altijd "naar de wc" en vreet gewoon in de kantine. :D

Haha ja werkt voor mij ook veel lekkerder. Tijdens werk heb ik vaste pauzes en meestal op k*tmomenten waardoor me schema naar de klote gaat. Ik ga dan altijd "naar de wc" en vreet gewoon in de kantine. :D

hahaha zieke spijbelaar!

docent: hhhm ik zie dat jij gespijbelt hebt! wat heb je toen gedaan?
jij:ik heb toen mijn rijst met kipfillet gegeten, het was immers ook dinnertime!

hahaha zieke spijbelaar!

docent: hhhm ik zie dat jij gespijbelt hebt! wat heb je toen gedaan?
jij:ik heb toen mijn rijst met kipfillet gegeten, het was immers ook dinnertime!

Nope hetzelfde "ik ga even naar de wc" verhaal. :p
En dan ga ik met me lunchzak naar de gang. (of brood in me broekzak :D)

Ah gelukkig, je hebt ook nog getraind vandaag :D

hhmmzz, ik kom net van arnhem:D

een maat van mij belde mij om 23:00 op. zullen we naar arnhem gaan?!
prima!!
alleen toen we daar aankwamen waren alle shops dicht en we kwamen die manhattan die 18+ zou moeten zijn niet in:S
er stond een net iets grotere vent voor de deur die zei: 21+... hij was net iets groter als mij anders had ik hem gepakt :D

dus nu ga ik slapen... morgen 8 uur op, half 9 moet ik lessen ...

nou op aandringen van kwark. hier wat update pix! ze vielen me mee, maar oordeel vooral zelf

DSC00610.JPG

DSC00611.JPG

Laatst bewerkt:
ik moet echt weer naar school, dat vaste ritme, doet me echt goed! dan eet ik ook regelmatig en goed!

Idd vast ritme is voor mij ook het beste! Mijn eerste week werken is weer goed bevallen in ieder geval. Lekker weer om 7 uur sochtends ontbijten. En dan om de 2-3 uur weer een maaltijd naarbinnen.

Vakantie kom je soms pas om 10 of 11 uur uit bed ofzo, gelijk heel je voedingsschema voor die dag naar de klote :P

Netjes.

Wat meten je armen?

Pics zijn netjes btw!

Rug mag nog wat dikker.

Go tymen!! gaat goed he.;)

dankje, uhm atm iets van 39,0 warm!

Pics zijn netjes btw!

Rug mag nog wat dikker.

dank je voor je opbouwende kritiek! toch is mijn rug mijn sterkste/grootste deel.
al komt op de lat back spread mijn rug slecht tot zijn recht.

he jou heb ik nog niet eerder in mn log gespot :D, welcome thoughc and thanx

al gaat het niet zo goed als ik wil.
ik gain erg slecht. ik wacht met smart op mijn vaste ritme (school). daarin kan ik beter gainen. al ben ik op de kracht toch wel aanzienlijk vooruit gegaan!

voor de vakantie tikte ik de 70 kilo aan. maar na de vakantie woog ik 64/65. nu weer weten op te krabbelen tot 67. dus...

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

wat mij ook altijd al opviel:
mijn sleutelbenen lopen iets naar boven, dat geeft een raar effect op de borst. vind ik jammer maarja doe je iet aan!

en ik heb gewoon een kleine borst die enorm moeilijk groeit! iemand tips voor een beter groeiende borst?

mijn traps en kuiten moeten ook echt groter, ben ik op het moment ook mee bezig

Ziet er goed uit Tymen!!

Tips voor groeiende borst!! Elke week gewicht verhogen met bankdrukken, zou voor 5x5 gaan! Check mijn log maar voor mijn trainingsschemaatje voor de komende 2 maanden! Mijn borst ging daarmee van 8x 70kg bankdrukken naar 3x 115kg in 10 weken! ;) Als je maar genoeg vreet in die tijd (in mijn geval 40 boterhammen op een dag, 3x avondeten!)

Ziet er goed uit Tymen!!

Tips voor groeiende borst!! Elke week gewicht verhogen met bankdrukken, zou voor 5x5 gaan! Check mijn log maar voor mijn trainingsschemaatje voor de komende 2 maanden! Mijn borst ging daarmee van 8x 70kg bankdrukken naar 3x 115kg in 10 weken! ;) Als je maar genoeg vreet in die tijd (in mijn geval 40 boterhammen op een dag, 3x avondeten!)

thanx

ik ben nu bezig met de voorbereiding van 5*5. eerst conditie dan pas kracht. dus over 2/3 weken stap ik over na een fullbody met 5*5.
ik vind kracht niet zo bijzonder interessant, massa doe ik het meer voor. maaruuhhmm zoveel eten :eek: wtf dat is echt boven mijn pet ;)

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

GVd ik kan bijna niemand die mijn log volgt karma geven :S. moet ik eerst andere karma geven...........

Netjes tympie! Lekker droog gozer. De kegel vorm zit er al goed in!

Als je echt wil gainen, moet je PVL Mutant Mass halen gap! Enige nadeel is dat je er een enorme bulk kop van krijgt.

Netjes tympie! Lekker droog gozer. De kegel vorm zit er al goed in!

Als je echt wil gainen, moet je PVL Mutant Mass halen gap! Enige nadeel is dat je er een enorme bulk kop van krijgt.

thanx kwark :D
ik moet nog even uitzoeken wat de beste weightgainer is:)
pls leg uit wat een bulkkop is? ik heb al wel zon idee;)

BENEN VOLGEN NOG!

alle foto's zijn trouwens koud genomen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven