MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
thanx, heb ik soms ook. dan skip ik het einde van de training want dan ben ik volledig mn kracht kwijt!

huh wot?! recht zo die gaat???

bij de chins was wel slecht van mij, ik had geen zin meer.... ik sla mezelf ff:D
(dips)???

No readingskills ftw. :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben benieuwd naar je foto's. Opbouwende kritiek: je shrugs mogen zwaarder, ik ben van mening dat je meer gewicht moet gebruiken tijdens het trainen van je traps, je mag er gerust bij cheaten imo.

Lekkere training van gisteren, een superset met cable curls en pushdowns zijn zo heerlijk!

Nou vlug die kwark gaan kopen!:D

Ik ben benieuwd naar je foto's. Opbouwende kritiek: je shrugs mogen zwaarder, ik ben van mening dat je meer gewicht moet gebruiken tijdens het trainen van je traps, je mag er gerust bij cheaten imo.

ik moet maar eens kijken wanneer en hoe ik het aandurf.
hhmm ik vind het zon vage beweging bij shrugs, als ik verder ga twijfel ik of ik hem wel volledig uitvoer... maar ik zal bij de volgende training wat zwaarder gaan. want qua gevoel kon ik idd wel zwaarder. wel een vaag gevoel in me nek/hoofd.

Lekkere training van gisteren, een superset met cable curls en pushdowns zijn zo heerlijk!

Nou vlug die kwark gaan kopen!:D

die arm pomp is dan echt massive!!! echt lekker.
bij de cable curl eerst 2 sets normale variant en daarna nog een set hammer curl variant.

nu is het tijd voor mijn bakkie brinta :D + melk!

kijk aan deze posts heb ik wat meer dan : je hebt een goede training neergezet blablabla. is wel leuk om te horen. maar kritiek is handiger. al is motivatie ook belangrijk! TNX BOYZ

ik moet maar eens kijken wanneer en hoe ik het aandurf.
hhmm ik vind het zon vage beweging bij shrugs, als ik verder ga twijfel ik of ik hem wel volledig uitvoer... maar ik zal bij de volgende training wat zwaarder gaan. want qua gevoel kon ik idd wel zwaarder. wel een vaag gevoel in me nek/hoofd.

Probeer maar eens een mindere rom te maken met meer gewicht, voor mij is dit vele malen effectiever. In deze sport is het toch veel trial & error.

volgende keer pak ik hem wel zwaarder, we hebben dumbbells tot 40 kilo dus dat komt wel goed :D

zou ik vandaag ook weer kunnen trainen als ik het volgende train: benen ooffff borst/schouder/buik. want morgen komt het me niet zo goed uit :)

zoooo heren,

ik kon het niet laten. ik heb er een dikke benentraining eruit geperst!
al had ik borst enzo eerst in gedachten... maar na 2 setjes DB pressen kwam ik tot de conclusie dat het niks werd.

graag weer opbouwende kritiek, tops en tips.

WU:
3 min op de cross (lvl 12)

DEADLIFT
10*50
10*80
10*100
8*100 (motivation fail, waardeloos. wil iemand mij onder me hol schoppen. lukt mezelf niet)

SQUAT
10*30 (iets van mislukte warm up)
10*50
10*70 (oke dat is al zwaarder)
10*80 (geen full meer, par werden ze)
10*85 (stond er zon knul achter me: nee tymen dat word niks leg maar weg enz enz. maar ik heb ze ****ing gedaan!)

CALF EXT. op de legpress
10*100
10*125
10*150 (als ik op het einde van de rep nog extra uitstrek, leek het of me kuit zo kon afscheuren :S)
10*100

LEG EXT.
10*50
10*60
10*70
10*65 (hell yhea, POMP!

LEG CURL
10*35
10*45
10*55 (pijn in mijn binnenste aanhechting van mijn hamstring in mijn rechter been:()

crunch machine
10*40
10*50
10*60
10*70 (meuk)

SINGLE STANDING CALF EXT.
10*bw
10*bw+15
10*bw+15

DONE

MOFO POMP IN DE QUADS!

de weegschaal deed het weer! met plezier gekeken.
5 dagen echt goed de voeding op orde => van 65,3 -> 67,3 BAMMMMM

2kg gegaint.
Netjes. Blijven volhouden met die voeding.

2kg gegaint.
Netjes. Blijven volhouden met die voeding.

al vrees ik dat als ik bij me GF ga pitten morgen of overmorgen dat mijn voeding drastisch verslechterd. want dan moet ik me eigen kipfilet meenemen en bakken, mn kwark meenemen, al heb ik daar al brinta staan... ooh en ze waarderen het niet dat ik al hun melk weggiet :D ik zal me best doen, er staat nog 500 ml kwark te wachtten en 500 ml melk:D

respect als je een benentraining doet wanneer je een borsttraining in gedachten had, bij mij gaat het al eens vaak omgekeerd, benen zijn echt heel erg zwaar:D

respect dude

Nette training zeg, mooie Squats. Waren die 85kg ook Par? :p
En probeer 20-reppers bij Leg Extension, ik weet zeker dat dat 1 grote hel zal zijn voor je. ;)

respect als je een benentraining doet wanneer je een borsttraining in gedachten had, bij mij gaat het al eens vaak omgekeerd, benen zijn echt heel erg zwaar:D

respect dude

ja maar ik had gisteren ik mokus zware rug/traps/bi-tri training.

duss dan is borst niet slim want want triceps waren flink van slag:D
dus dan maar benen:D

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Nette training zeg, mooie Squats. Waren die 85kg ook Par? :p
En probeer 20-reppers bij Leg Extension, ik weet zeker dat dat 1 grote hel zal zijn voor je. ;)

die van 85 waren ook par.. al moet ik nog iets toevoegen ze waren in de smith:moon:

ik zit nu nog aan de 10 reppers. om vervolgens naar een BS te gaan :)

haha mooie training maat!

jup, dat is inderdaad een goede beslissing, borst training nadat je de dag ervoor triceps hebt gepakt is zeker een 'no can do'

vandaag stond ik om 05:45 op. ik moest mijn pa uit de brand slepen... mijn oom is geveld door Q koorts dus ik moest invallen... alleen ik kon niet slapen, dus ik sliep pas om half 1... waardeloos!!!!

wel lekker door gevreten :D

morgen staan borst schouders en buik op het programma :)

Ow k*t van dat slaap probleem..Maar goed vreten en probeer de slaap wat in te halen en dan knal je wel morgen!:D

Succes nog!:)

vandaag weer getrained:

WU:
2 min op de cross (lvl12)

INCLINE DB PRESS
10*18
10*20
10*22

(abs work out)

CABLE UPRIGHT ROW
10*45
10*55
10*60
10*60

FLAT DB PRESS
10*20
10*22
10*22
10*22

MP (ex stang (7kilo))
10*20
10*25
10*30

INCLINE CABLE FLY
10*10 (veelste licht, lang niet gedaan)
10*20
10*22,5
10*17,5
10*20

hopeloze poging tot arnold press....

leeg pressen op de chest press machine!

toen op de weegschaal.... 66,8 WTF :mad: toch meer eten, en uit frustratie 2 KILO WHEY BESTELD! straight away!

overall niet tevreden!

Nette training, jammer van je gewicht maar gewoon doorgaan topper! :thumbs:

netjes toch, die incline kunnen hoger!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven