AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
zeg nou dat het avondmaal er zon 500-100 kcal extra ingaat.... als ik dan niet knetterhard gain en niet binnen een half jaar een beer word, dan weet ik het niet meer! :P j/k

en dan te bedenken dat die pro bb'ers zon 8000 kcal weg duwen :o

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

1. 07:00 ontbijt:
shake (200 ml chocomelk + 300 ml melk + 40 gr whey + 50 gram weightgainer)
brinta (50 gr brinta + 500 ml melk)

2. 09:45 1e pauze:
4 boterhammer (kaas, kipfilet, pindakaas, bacon, paté, enz enz. keuze zat)
200 ml chocomelk
1 knoppers/ontbijtkoek (wat is dit eigenlijk juist?)wat bedoel je???

3. 11:45 2e pauze:
200 gr kipfilet
75-100gr rijst (+evt. ketchup, lage kcalwaarde maar dan krijg je het teminste makkelijk binnen...)
niks te drinken:sad: anders 200 ml choco?

4. ??:?? thuiskomst/school/reizen
50gr noten + 25gr rozijnen waarvoor neem ik die rozijnen?
500ml chocomelk

5. 17:00 dinertime
wat de pot schaft
zo/ma/di: gekookte aardappels + vlees + groente
wo: pannenkoeken
do: pasta
vrij: gebakken aardappels/friet + kip/vis + groente
zat: vrije keus

6. 20:30 post work out
shake (200 ml chocomelk + 300 ml melk + 40 gr whey + 70 gram weightgainer)
50gr rijst + 200gr ananasananas lust ik niet:P
30 gr dextrose

7. 22:30
500 ml kwark + lijnzaad

hoi

- Is dat een gewone ontbijtkoek van de bakker ofzo dan? Dan kan die wel blijven staan, zolang het geen troep uit zo'n koekendoos is.
- Niets te drinken? Probeer water eens? ;) Ik heb van maaltijd 2 ook 500ml chocomelk gemaakt. Anders doe je 2x250ml, your choice. Maar zou niet over de 1liter gaan want je drinkt sowieso in totaal al 2 liter melk/chocomelk + kwark, aardig veel zuivel. Niet goed voor je huid, flinke hoeveelheid vet en met zo'n hoeveelheden moet je gaan opletten voor intolerantie voor zuivel, je wilt er geen allergie voor ontwikkelen...
- Aanvullende carbs, al zijn ze niet ideaal te noemen maar gezien je tijdsgebrek (?) wel een handige snelle oplossing om wat extra's binnen te hebben.
-Geen ananas dan. Lust je appelmoes? ;)

- Is dat een gewone ontbijtkoek van de bakker ofzo dan? Dan kan die wel blijven staan, zolang het geen troep uit zo'n koekendoos is. gewoon in zon verpakking (reep)
- Niets te drinken? Probeer water eens? ;)anders teveel kcals?
- Aanvullende carbs, al zijn ze niet ideaal te noemen maar gezien je tijdsgebrek (?) wel een handige snelle oplossing om wat extra's binnen te hebben.ik heb geen tijd gebrek maar ik moet een beetje wennen dat mijn voedseltas dadelijk 2 x zo groot is als mijn schooltas.... + dat het zo raar lijkt als je rijst met kip in de aula zit te eten -.- (want zon buffel ben ik nou ook niet)
-Geen ananas dan. Lust je appelmoes? ;):zuip:

karma onderweg (teveel in 24 uur bla bla bla)

-Ik zou hem laten liggen als ik het zo hoor, maar weet nog altijd niet echt wat het is. Neem een banaan ofzo, ben je teminste zeker dat je wat degelijks binnen hebt.
-Bekijk mijn vorige post eens, had nog wat ge-edit. ;) Ook je kcalbehoefte zal idd niet zo hoog liggen. Een liter chocomelk is al 800kcal dus gaat aantikken.
-Maakt niet uit wat anderen denken toch? Ik doe het ook gewoon, na een week zijn ze het gewoon en sommigen zijn zelf nieuwsgierig en dan kan je wat chickjes wat uitleggen over voeding en het hoe en waarom. ;)

1. 07:00 ontbijt:
brinta (50 gr brinta + 500 ml melk)

2. 09:45 1e pauze:
4 boterhammen (kaas, kipfilet, pindakaas, bacon, paté, enz enz. keuze zat)
200 ml chocomelk

3. 11:45 2e pauze:
200 gr kipfilet
75-100gr rijst (+evt. ketchup, lage kcalwaarde maar dan krijg je het teminste makkelijk binnen...)
200 ml water

4. ??:?? thuiskomst/school/reizen
50 gr noten
200 ml chocomelk

5. 17:00 dinertime
wat de pot schaft
zo/ma/di: gekookte aardappels + vlees + groente
wo: pannenkoeken
do: pasta
vrij: gebakken aardappels/friet + kip/vis + groente
zat: vrije keus

6. 20:30 post work out
50gr rijst + 1 appel
30 gr dextrose

7. 22:30
500 ml kwark + 50 gr lijnzaad

hier hou ik het bij, anders kom ik aan teveel kcal's!!!
erg bedankt voor je hulp en input.
mocht het niet genoeg zijn dan ad ik weer wat :)

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

oh btw, mag ik maaltijd 3 en 4 niet omdraaien?

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

energie % .................kcal....e.......k......v
TOTAAL.................................4713..343...495...146
TOTAALCAL ...................................1372..1982..1312
TOTAAL%......................................29%..42%...28%

Graag gedaan.

Ik zou het persoonlijk niet doen dat omwisselen, dan krijg je ook moeite met het avondmaal denk ik. Om hoe laat eet je maaltijd 4 gemiddeld?

kan tussen 1 en 5 uur.... maar anders dan prik ik een tijd. geacht waar ik ben...
op school, reizen of thuis, je kunt er altijd eten.

vrettuhhh :)

hahah vanmorgen nog gelachen :)
ik wou een bekertje chocomelk dus ik pak de chocomelk. wil ik het pak gaan schudden, gaat het klepje los. de hele keuken onder gespetterd met 0,5 liter choco xD

en vanmorgen werd ik wakker met spierpijn in mn linker lat(isimum dorsi):S terwijl ik gisteren borst zachtjes heb gepakt.. en rug 4 dagen geleden... en het zit ook helemaal vast bij me linker lat... iemand enig idee?

Ik ben echt jaloers op jou karma status Yinnie.. als er nog wat in die spuit van je zit :rolleyes:

Goeie posts en complimentjes.. daar verdien je veel karma mee.. en na een poosje kan je dan ook meer geven :D

:roflol: :roflol: :roflol:

Vermijd in de toekomst die katabole daagjes hé Tymen ;)

Misschien herinner je niet alles meer van gisteravond :roflol: of misschien heb je raar gelegen met slapen en zit het nu een beetje vast.. wat tijgerbalsem erop smeren helpt bij mij wel

Misschien herinner je niet alles meer van gisteravond :roflol: of misschien heb je raar gelegen met slapen en zit het nu een beetje vast.. wat tijgerbalsem erop smeren helpt bij mij wel

daar zat ik ook al te denken, ik smeer wel even wat van dat tijgerbalsme derop, en laat me vanaaf masseren door me GF :D..... gister vaaf was wel kicken xD echt zwaar misdragen ;)

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------

:roflol: :roflol: :roflol:

Vermijd in de toekomst die katabole daagjes hé Tymen ;)

tja lastig, zo af en toe een blowtje is best lekker :)... alcohol daarin tegen drink ik nauwelijks...

en soms ontkom ik er niet aan :D

tja lastig, zo af en toe een blowtje is best lekker :)... alcohol daarin tegen drink ik nauwelijks...

en soms ontkom ik er niet aan :D

Een blowtje is helemaal niet katabool imo, ware het niet dat de dopingjagers achter mn gat zaten blowde ik nog dagelijks :grumble:

Een blowtje is helemaal niet katabool imo, ware het niet dat de dopingjagers achter mn gat zaten blowde ik nog dagelijks :grumble:

trainen met een blow op is niet echt ideaal. kun je netzo goed je training skippen
word thc gezien als doping dan?:eek:

haha jaa ik was een beetje door aan het lezen denk zet er wel een reacti bij :rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven