AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hier hou ik het bij, anders kom ik aan teveel kcal's!!!
erg bedankt voor je hulp en input.
mocht het niet genoeg zijn dan ad ik weer wat :)

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

oh btw, mag ik maaltijd 3 en 4 niet omdraaien?

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

energie % .................kcal....e.......k......v
TOTAAL.................................4713..343...495...146
TOTAALCAL ...................................1372..1982..1312
TOTAAL%......................................29%..42%...28%

Zeer net schema, alleen haal ik er nooit 146 gram vet uit, en helemaal geen 343 eiwit..

• Topic Starter Topic Starter
als ik het kan, waarom zou jij het niet kunnen dan???

---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

ik ben nu net klaar met opruimen van Dorpspop. en ik ben eerder gegaan omdat ik zwaar aan het spacen was -> suiker tekort. ik net ff relaxed aan het bellen, begind de vloer ineens als golven te vloeien... en mijn voeten leken heen en weer te zweven en ik kreeg hoofdpijn boven mijn linker oog:o.... dus ik heb mezelf helemaal vol gestopt met suikers, alleen het stopt niet?!

water drinken?? Hebbie wel genoeg vocht tot je genomen? Je neemt nu ook gainer heh, dan verdubbeld ongeveer je behoefte aan vocht, net als crea. ;)

EDIT: Hoe was ut BTW?

water drinken?? Hebbie wel genoeg vocht tot je genomen? Je neemt nu ook gainer heh, dan verdubbeld ongeveer je behoefte aan vocht, net als crea. ;)

EDIT: Hoe was ut BTW?

hard werken he. maar ik had ook alleen maar water gedronken:S naja ik voel me nu weer fit. vanaaf lekker knallen op mn BS schema :)

Hoe begin je met billstar? Welke gewichten?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/tymens-logje-d-205253/index22.html
post 428 staat een xls bestand. met mn gehele schemaaaaaa

ik kan je wel wat verklappen voor vandaag:D
Squat
5x 43
5x 54
5x 65
5x 75
5x 86
Bench
5x 34
5x 43
5x 51
5x 60
5x 68
Row
5x 31
5x 38
5x 46
5x 54
5x 61

nog wat hypers (moet ik gaan improviseren of vervanging... iemand een idee?)
en wat abs...

maar de vraag van vandaag. wat voor een rows moet ik gaan doen? BOR? DB rows leek mij sterk of moet ik dan delen door 2. of op de row machine???

Lekkere korte training zo te zien:D Goede gewichten!

Op je vraag weet ik het niet..want dan krijg ik weer commentaar dat het toch niet juist is ofzo:p

Lekkere korte training zo te zien:D Goede gewichten!

Op je vraag weet ik het niet..want dan krijg ik weer commentaar dat het toch niet juist is ofzo:p

tja als niemand wat durft te zeggen komen we nergens... en positieve kritiek is toch niet erg, word je alleen maar slimmer van. dus post wat je denkt, maar beredeneer!

ja kort en krachtig! ik ben echt benieuwd of ik over X weken echt de kilo's ga liften, zou wwel echt kickass zijn!

je moet echte BOR's gaan doen!!

Idee van Billstar is dat je alleen maar compounds doet!
Dumbbell row en seated rows zijn allemaal meer isolaties!

Dusse BOR's! :) Pak je je onderrug, hammies, bovenkant rug enz mee :)

maar ik zie in het schema nou niet echt een oefening waarmee ik de Lats aanspreek... ja met bor een beetje

nou ik ben al geweest.
ging prima alle sets*reps gehaald. eigenlijk was het makkelijk, alleen op de BOR was het aan de bak!

Squat
5x 43
5x 54
5x 65
5x 75
5x 86
Bench
5x 34
5x 43
5x 51
5x 60
5x 68
Row
5x 31
5x 38
5x 46
5x 54
5x 61

Heey ik zie dat je 5x5 volgt. Nice!

Hoe doe je het met verhogen? Elke training of elke week?
Heb zelf 3x5 gedaan, zie me log, heb vanaf morgen pr week!

btw. ik had gister ook nog wat assistance gedaan:

back ext machine
5*50
5*70

en abs (bankje op 45 graden, voor het dumbbellrek. dan de voeten onder het DBrek en bankje in je knieholte. op en neer maar!)
3*5*bw+5 (1 sec up, 4 sec down)
5*bw

mofokking buikspierPIJN :o echt sick xD, vooral de onderkant en lower obliques :S
kan je dan toch onderkant met bovenkant van je abs scheiden?! want van mijn bovenste abs heb ik geen last???

ik ben btw ook gestopt met jongerenwerk dat betekend meer tijd voor trainen/eten/slapen.

Even voor mijn duidelijkheid, je doet geen Bill Starr? Want assistance komen als het goed is niet ter sprake bij Bill Starr. Vind het er wel netjes uit zien verder en met Pulldowns spreek je ook wel lats aan of eventueel pullups. (wide grip)

Even voor mijn duidelijkheid, je doet geen Bill Starr? Want assistance komen als het goed is niet ter sprake bij Bill Starr. Vind het er wel netjes uit zien verder en met Pulldowns spreek je ook wel lats aan of eventueel pullups. (wide grip)

toch wel. ik doe bill starr en er staan duidelijk assistance oef in.

Stop whining Tym! Gewoon doorknallen :D

Wel cool dat je meer tijd hebt om te traineh

Stop whining Tym! Gewoon doorknallen :D

Wel cool dat je meer tijd hebt om te traineh

aight.

maar kan ik week 1 niet skippen hij is gewoon te licht.... ik hou energy over aan het einde van de training... of is het belangrijk dat je eerste te licht begint?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven