MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ben geen sl*t, ik geniet gewoon van het leven! :mad:
Mooie training. :) (simpel als de t**fus he? :p)

Hoeveel kg deadliften staat er over 2 weken op het programma?

• Topic Starter Topic Starter
Deadlift 1 2 3
5 76 77 79
5 91 93 95
5 106 108 111
5 121 124 127

zo vandaag weer me ding gedaan. ik kan je wel alles laten zien maar je kunt het ook bekijken in het xls bestandje ;)

het ging vandaag alles behalve prima! gisteren weer geblowed zo als ik al aangaf :D... die shit breekt me op man... vandaag heb ik de laaste set squat (5*85) par moeten doen ipv full....toen ben ik boos op mezelf geworden, ik heb het mezelf aangedaan...:D en dat werkte prima... ik heb de training binnen 60 min neergezet, gym sloot om 12 uur....

me huis word met de dag slechter:(!!! ik heb niet echt een idee hoe het kan... ik ben nogniet bezig met het nieuwe eetschema...

btw weegschaal: 68,2 (normaal meet ik s avonds na het avond eten. dus ik ben bij wijze van spreke wel aangekomen ;))

edit: wat vind je van me nieuwe avatar??? van jay, ik vond hem prachtig!

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------

oh btw... ik wil ergens in 2010 80+ droog staan, en eens bekijken of ik een keer een wedstrijdje mee kan doen;)

Laatst bewerkt:
12kg spiermassa erbij in een jaartje? :scratch:

Welk kuurtje schik je te doen?

12kg spiermassa erbij in een jaartje? :scratch:

Welk kuurtje schik je te doen?

hhm je hebt gelijk, nog eens gesproken over het droog staan ;)
ik had er niet echt bij na gedacht over die uitspraak....

maar ik begin er sowieso niet aan voordat ik 80 kilo droog sta... uhm eerder iets voor 2011 ;)

toch moet je een doelstelling formuleren, en dat is goed ;) Regardless of je het haalt!

maar toch als ik zo af en toe zo rond kijk op sites. dan krijg ik echt het gevoel of ik zo kan aanschuiven bij de junior natural klasse... terwijl ik weet dat ik er echt nog niet klaar voor ben....

maar toch als ik zo af en toe zo rond kijk op sites. dan krijg ik echt het gevoel of ik zo kan aanschuiven bij de junior natural klasse... terwijl ik weet dat ik er echt nog niet klaar voor ben....

ik wil misschien ook ooit eens aan wedstrijden doen, maar jah.... dan moet ik er toch nog zeker 15 kilotjes aan plakken.... :sad:

ook zou ik graag een keer een echt fotoshoot doen. maar ik "durf" niet echt... op sommige dagen heb ik echt het gevoel of ik de hele wereld aankan:S overdose aan verzelfvertouwen?

moet je gewoon doen

lekker volpompen die zooi, goeie belichting... alpha male rulezzz jeweettoch?? ;)

mijn onderarm.... koud genomen, wel zitten persen :D

DSC00619.JPG

lekker eh? :D

Zit ie weer op adertjes te geilen hoor :p

ut wordt wel lekker gay zo eh? hahaha

muah, who cares... muscle 4ever jah toch? XD

DBB contest 2010, fotoshoot erbij is toch een leuk begin en je hebt iets om voor te trainen.(kwark en tymen!!)

ik ben de laatste tijd tot een mooie conclusie gekomen:

namelijk. heb je spieren dan ben je een macho/patser enz.

het maakt niet uit hoe je je opstelt, gedraagt, loopt, kleed of doet. je mag ook niet vertellen dat je trots bent dat je laatst 90 kilo hebt gebankt want dan ben je een patsertje....

maar als ik nou zou zeggen dat ik 100 meter in 11 sec heb gelopen dan ben je goed!!!

ik vind dat zo hypocriet van mensen!!!

Brutale onderarm! Maakt me benieuwd naar de rest

Wtf..die onderam is crazy!!:D

Idd. benieuwd naar de rest:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven