AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hey Tymen, krediet nemen voor MIJN schema tegenover Futureabs? Waar ben jij mee bezig knul?

:roflol:, ik loop maar te dollen met je hoor :). Blijf knallen!

• Topic Starter Topic Starter
Hey Tymen, krediet nemen voor MIJN schema tegenover Futureabs? Waar ben jij mee bezig knul?

:roflol:, ik loop maar te dollen met je hoor :). Blijf knallen!

staat geen copywright op:D en hij is slecht gebaseerd op dat schetsje van jou, mijn versie is zeer professioneel uitgewerkt :D;)

btw, ik ga zo dadelijk wat Progressie Pix posten... in het post je foto topic:) dus hou die shit ff in de gaten en post :D link komt er aan,

Maar eerst ETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
was GVD weer afgevallen, inmiddels van 66,5 naar 64,5 ??? STOM!!

staat geen copywright op:D en hij is slecht gebaseerd op dat schetsje van jou, mijn versie is zeer professioneel uitgewerkt :D;)

btw, ik ga zo dadelijk wat Progressie Pix posten... in het post je foto topic:) dus hou die shit ff in de gaten en post :D link komt er aan,

Maar eerst ETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
was GVD weer afgevallen, inmiddels van 66,5 naar 64,5 ??? STOM!!

Tijdstip van wegingen? Kan VEEL uitmaken namelijk. Bijv. 's ochtends 64.5 en 's avonds al snel 65.5.

Ik wacht met smart op de foto ^^.
En ik vindt het sowieso al een eer dat iemand *berhaupt IETS van het schema gebruikt hoor :).

Tijdstip van wegingen? Kan VEEL uitmaken namelijk. Bijv. 's ochtends 64.5 en 's avonds al snel 65.5.

Ik wacht met smart op de foto ^^.
En ik vindt het sowieso al een eer dat iemand *berhaupt IETS van het schema gebruikt hoor :).

klopt, meestal weeg ik pas na het avondeten...
maar toch ruim 2 kilo vind ik toch veel... het moet eraan vliegen !!!:D

net nog ff uhm n kleine liter melk naar binnen gewerkt en wat chips, dadelijk nog iets van een stukje peperkoek erin stoppen en dan morge weer een dag:)

foto's zijn on dus. ik zit constant mn mail te chekken of er nog iemand gepost heeft. zwaar addicted:rolleyes::o

Is je voedingsschemanog steeds zo als op de 1e pagina want daar ben je snel op uitgegroeit?

Is je voedingsschemanog steeds zo als op de 1e pagina want daar ben je snel op uitgegroeit?

klopt wel een beetje, al ben ik gedurende de tijd steeds iets minder gaan eten, totdat ik begon af te vallen toen ben ik dat schema weer gaan oppakken, en elke mogelijkheid om me klem te vreten aan genomen.

laatst op het feest van mijn vriendin's oma was er een 3 gangen lopend buffet. zat ik echt tegen hug en mug in te eten en die mensen keken mij aan :D. laat maar liggen als je het niet meer lust, en leg dan maar uit waarom je dat doet. want dan ben je stom/dom....:o

maar tot nu toe geen succes :(

t'zal waarschijnlijk aan liggen dat ik niet eet wat ik moet eten, ik eet alles wat ik voor de kiezen krijg... ik woon nog thuis. en mijn ouders ergeren zich steeds meer aan mijn eet, sport en algemeen gedrag:rolleyes:

nou kom maar op met dat eetschema schets:D

Laatst bewerkt:
nou vandaag was ik van plan te trainen alleen ik kwam pas s avonds tot de conclusie dat op Koninginnedag de Gym dicht is:D

dus dan maar stappen. ben naar de korenmarkt in Arnhem geweest, zo ****ing druk daar niet meer leuk!!! ik ging om 5 / half 6 naar huis. bleek niet veel later ook dicht gegooit te zijn. vanwege z'on ramdebiel die 5 mensen dood rijd. ik heb de beelden gezien en het kippenvel liep me over de rug!!!

nou ik heb wel de kans met beide handen aangepakt om stevig te bulken :D

brinta (0,4L)
in totaal iets van 1/1,5 liter melk
peperkoek
MC'en mc nugget menu!!! grote friet, 9 stukken kip en cola
3 bolletjes hazelnootijs (****ing lekker!!!!)
klein frietje met mayo
nog een keer brinta (0,4L)
50 gram gezouten cashewnoten.

dat was het wel zon beetje miss dat ik nog wat vergeet

nu lekker gaan pitten, zodat ik morge weer flink kan smijten gooien trekken en duwen.

nou vandaag weer lekker gestoeid in de Gym.

ging vandaag prima. ff wat stats:

allel 15 reps per set
BP: 40-45-50
DL: 60-70-80
chinnen: 10 zonder hulp - 10 met - 10 met
dippen: bw-bw-bw
reversed fly: 6-5-4 (DB perhand)
DBcurl: 10-10-10

ging opzich dus wel lekker :)
dadelijk nog ff 0,4 liter brinta naar binnen schuiven.

oh en btw: ben weer aangekomen, inmiddels 66 kilo dus lekker door bulken!!!
even wat doelen:
bw: 70 kg
bp: 80 kg
sq:130 kg
dl: ? kg

Gaat lekker Tymen.

gaat zeker goed hier!

vandaag is mijn rustdag, maar mn bulk gaat door.
2 boterhammen (kip/kaas)
0,5l brinta
100 grm garnalen
2 bruinebollen met achterham
al op, wat komt
aardappelen
beenham
bruinebonen in tomatensaus
100 grm garnalen
0,5 liter brinta.
(totaal: 2,5l melk (incl. brinta))

geen idee hoeveel cals dat zijn maar wel veel :)

Laatst bewerkt:
Bulken voor het leven maat!

als mijn handige excel app. het goed heeft zou ik zo op de 3100 kcals moeten komen, excl alle snoepjes, extra drinken, alles wat je meer eet. dus als ik dit elke dag volhoud moet dat goed komen.

ik denk dat ik vandaag wel meer heb gegeten dan op ingeef, want ik weet de maten niet zo exact... dus kan ook wel op de 3500 kcal zitten....

Pfieuw ik eet nu ook op 3300 kcals.. Ben nu wel wat misselijk al.. maar goed!

hahaha ik was mijn toetje nog vergeten.... 200 gr straciatella kwark, komtie, 300 kcals extra, :rolleyes: dat tikt aan:D

weer ff n update'je

vandaag weer een trainingsdag. ging opzich wel goed niet top.

stats:

alles 15 reps
SQ: 60-60-70
incl.BP: 40-40-45
chinnen: 10 reps zonder hulp, 3 sets
OH: 30-30-35

ook aangekomen weer: 66,6Kg

Goed getraind.
Keep gaining he!
Anders haal ik je nog in :p.

Goed getraind.
Keep gaining he!
Anders haal ik je nog in :p.

je maakt een grapje :o

net nog ff tonijn gegeten en 0,8 liter melk gedronken er staat nog 0,2 l te wachten op mijn in de koelkast, nu eerst ff douchen

15 reps is echt sick. ik ben blij als deze week is afgelopen en naar de 8 reps kan :cool:

vandaag ook wel iets grappigs mee gemaakt:

een aantal maanden terug had ik wat foto's van mijn progressie gepost op hyves. schijnbaar vonden jongeren (die ik niet ken) uit mijn buurt dat een goede manier om mij belachelijk te maken betreft mijn fysiek.
aantal maanden later (nu) kom ik hem tegen in de sportschool. om vervolgens een printklaar uber noob beginner schemaatje te volgen.....

wat zal ik doen?

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven