- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg je nogsteeds het schema wat erin je beginpost staat? Of train je nu minder?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

alle henks die mijn logje volgen weten wie ik bedoel 
voor mij een weet, voor jou een vraag....alle henks die mijn logje volgen weten wie ik bedoel
![]()

Thanx Darling..
OW ja en Sniper, Voor jouw begint mijn naam met een HOOFLETTER!! Dus SSSSSSpank.. ^^
Laat ik het niet weer merken..!

ik had totaal geen eetlust, nog wel het een en ander erin gepropt. toch ben ik weer aangekomen, 67,8!!!!! als ik zo door bulk ben ik nog voor de vakantie bij de 70! en dan door bulken naar 75KG en dan cutten naar 5-6%

zoo mensen, vandaag was het maandag en dat betekend voor aan het ijzer!
vandaag ging super lekker!!!
wel wat minder gegetenik had totaal geen eetlust, nog wel het een en ander erin gepropt. toch ben ik weer aangekomen, 67,8!!!!! als ik zo door bulk ben ik nog voor de vakantie bij de 70! en dan door bulken naar 75 en dan cutten naar 5-6%
minder gegeten, ik zat denk ik op 2700 kcals....
Ik denk dat cutten nog niet nodig is bij 75%. Als je het een beetje mee zit gain je niet vet, als je voeding goed zit natuurlijk.
Als je geen eetlust maar toch aan je kcal wil komen dan is chocomel een way to go!

Ik vind het bij 75 procent wel nodig.. Bij 7,5 mag je er geeneens aan denken!
Wel nette training, Dikke squats al..

Ik denk dat cutten nog niet nodig is bij 75%. Als je het een beetje mee zit gain je niet vet, als je voeding goed zit natuurlijk.
Als je geen eetlust maar toch aan je kcal wil komen dan is chocomel een way to go!

en de zomer staat voor de deur

Ik vind het bij 75 procent wel nodig.. Bij 7,5 mag je er geeneens aan denken!
Wel nette training, Dikke squats al..

. en lekker kreunen, maar volle concentratie terwijl iedereen aan het grappen is over je gezicht en geluidbij 75% hhmmmzz beste bulk achter de rug dan
ik doe geen clean bulk en mn 4-pack is aan het verdwijnenen de zomer staat voor de deur
ik ga vd zomer gewoon doorbulken, de vrouwen kunnen me wat, volgend jaar kom ik als een gort droog massa monster
chocomel, goede, of gewoon wat meer melk drinken, of alles wat ik kan drinken, gaat makkelijker dan kauwen

Chocomel drinkt makkelijk weg, melk kan ook natuurlijk. Chocomel is 840 kcal per liter dus dat tikt lekker aan.
Ignore die sixpack man, versier die chickies met je V shape.![]()