AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ik doe nu een rippetoe
met per 2 weken een andere reprange

me schema voor jou henk:D

ma/wo/vrij

reprange: week 1-2= 15
week 3-4= 8
week 5-6= 6

Sq (week 1 2x SQ, 1x DL - week 2 2x DL, 1x SQ, enz)
BP
DL (week 1 2x SQ, 1x DL - week 2 2x DL, 1x SQ, enz)
Chinnen
side raises
barbbel curl (week 1 2X curl, 1x calf - week 2 2x calf, 1x curl)
calf extention (week 1 2X curl, 1x calf - week 2 2x calf, 1x curl)
dippen

net wezen eten bij een grieks resto :D
goed voor mn bulk, heb me echt vol geVRETEN!!!

morge gelukkig maar 8 reps :banana:

wie is henk?

Thanx Darling..

OW ja en Sniper, Voor jouw begint mijn naam met een HOOFLETTER!! Dus SSSSSSpank.. ^^

Laat ik het niet weer merken..!

Sorry Meneer Spank... :bow:

zoo mensen, vandaag was het maandag en dat betekend voor aan het ijzer!

vandaag ging super lekker!!!

wel wat minder gegeten :( ik had totaal geen eetlust, nog wel het een en ander erin gepropt. toch ben ik weer aangekomen, 67,8!!!!! als ik zo door bulk ben ik nog voor de vakantie bij de 70! en dan door bulken naar 75KG en dan cutten naar 5-6%

ff wat stats:

alles 8 reps.
full squat: 80-80-80
bench: 60- 4*70-1*80 (sorry kon het niet laten!)
chinnen: 10*bw-10*bw+5-10*bw+5
BB lateral raises: 22,5-27,5-27,5
dippen: bw+10-bw+15-bw+15
barbbel curls: pomp training (4*22,5-1*27,5 3 sets- 17,5 tot je niet meer kunt) mn biceps knalde uit mn vel, eerst 10 min wachten anders kreeg ik me shirt niet uit :D

minder gegeten, ik zat denk ik op 2700 kcals....:(

Laatst bewerkt:
zoo mensen, vandaag was het maandag en dat betekend voor aan het ijzer!

vandaag ging super lekker!!!

wel wat minder gegeten :( ik had totaal geen eetlust, nog wel het een en ander erin gepropt. toch ben ik weer aangekomen, 67,8!!!!! als ik zo door bulk ben ik nog voor de vakantie bij de 70! en dan door bulken naar 75 en dan cutten naar 5-6%

minder gegeten, ik zat denk ik op 2700 kcals....

Ik denk dat cutten nog niet nodig is bij 75kg. Als je het een beetje mee zit gain je niet vet, als je voeding goed zit natuurlijk.

Als je geen eetlust maar toch aan je kcal wil komen dan is chocomel een way to go!

Ik denk dat cutten nog niet nodig is bij 75%. Als je het een beetje mee zit gain je niet vet, als je voeding goed zit natuurlijk.

Als je geen eetlust maar toch aan je kcal wil komen dan is chocomel een way to go!

Ik vind het bij 75 procent wel nodig.. Bij 7,5 mag je er geeneens aan denken! ;)

Wel nette training, Dikke squats al..

Ik denk dat cutten nog niet nodig is bij 75%. Als je het een beetje mee zit gain je niet vet, als je voeding goed zit natuurlijk.

bij 75% hhmmmzz beste bulk achter de rug dan :D
ik doe geen clean bulk en mn 4-pack is aan het verdwijnen :grumble: en de zomer staat voor de deur:treuren:

ik ga vd zomer gewoon doorbulken, de vrouwen kunnen me wat, volgend jaar kom ik als een gort droog massa monster :eyes:

chocomel, goede, of gewoon wat meer melk drinken, of alles wat ik kan drinken, gaat makkelijker dan kauwen

Ik vind het bij 75 procent wel nodig.. Bij 7,5 mag je er geeneens aan denken! ;)

Wel nette training, Dikke squats al..

die 7,5 is verouderd ik denk dat ik nu eerder aan de .... 10-12% zit:rolleyes:

ik trok ook wel een naar gezichtje toen ik omhoog most komen :D. en lekker kreunen, maar volle concentratie terwijl iedereen aan het grappen is over je gezicht en geluid

bij 75% hhmmmzz beste bulk achter de rug dan :D
ik doe geen clean bulk en mn 4-pack is aan het verdwijnen :grumble: en de zomer staat voor de deur:treuren:

ik ga vd zomer gewoon doorbulken, de vrouwen kunnen me wat, volgend jaar kom ik als een gort droog massa monster :eyes:

chocomel, goede, of gewoon wat meer melk drinken, of alles wat ik kan drinken, gaat makkelijker dan kauwen

Chocomel drinkt makkelijk weg, melk kan ook natuurlijk. Chocomel is 840 kcal per liter dus dat tikt lekker aan.

Ignore die sixpack man, versier die chickies met je V shape. :D

Chocomel drinkt makkelijk weg, melk kan ook natuurlijk. Chocomel is 840 kcal per liter dus dat tikt lekker aan.

Ignore die sixpack man, versier die chickies met je V shape. :D

die V zit er nu wel goed in! mn rug gaat echt knetterhard!
jammer tov mn borst, dat schiet gewoon niet op, stom!!!! dadelijk weer splitten!!!

mn rug is 102 cm en heupen 72 dus hij loopt mooi op.
arm 36,5
been 55
zonder pomp!

zozo, dat zijn mooie cijfers, kerel :D
Waarom ga niet clean bulken dan? Doe ik ook, en heb zelf ook iets van 11-12%, en ikkuh krijg juist me wasbordje terug, jippy!! me 5-pack word vast met een paar weekjes weer een 6-pack, sjee, die heb ik een heel jaar moeten missen, muahahaa!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven