MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ff een vraagje:

mijn rechterschouder knakt als ik flat benchpress. hoe komt dat? is het schadelijk? wat kan ik eraan doen?

als ik ga squat en de smith (zoals altijd). en ik doe de riem om voor mijn rug. als ik dan fullsquats maak dan krijg ik op het moment dat ik omhoog kom een brandende pijn bij mijn rechte lies?! de riem drukt niet in mijn lies dus dat is het niet.... iemand enig idee?

geen beld gebruiken.. alleen maar nadelen, mits je powerlifter bent of over de 150 squat

geen beld gebruiken.. alleen maar nadelen, mits je powerlifter bent of over de 150 squat

uhm er ligt 60-70 kilo op mijn schouders, dat drukt allemaal op je ruggenwervel. als je dat volhoud zonder een belt te gebruiken is de kans op een hernia X keer zo groot.... dus wat betreft de nadelen ben ik het niet met je eens;)

maar hoe kan het?

Als je eenmaal een belt gebruikt, kun je niet meer zonder, vergeet dat niet.. Jij traint nu je beenspieren wel goed, maar niet je rugspieren.. Net als dat je kniewraps gebruikt.. je traind je quads maar je knieen blijven achter..

Ik train in de meest hardcore gym in Apeldoorn en omstreken en deze mensen hebben mij dit nadrukkelijk uitgelegd..

maar na mn setje heb ik altijd zon naar gevoel onderin de rug. ik merk dus wel degelijk dat mijn wervels in elkaar worden gedrukt.
meestal ga ik na mijn setje ook altijd ff hangen, 10 sec gewoon los van de vloer hangen :D
helpt bij mij

maar na mn setje heb ik altijd zon naar gevoel onderin de rug. ik merk dus wel degelijk dat mijn wervels in elkaar worden gedrukt.
meestal ga ik na mijn setje ook altijd ff hangen, 10 sec gewoon los van de vloer hangen :D
helpt bij mij

Voorheen had ik hier ook erg veel last van.. Film eens een squatsesse van jouw, doet wonderen.. deed het ook bij mij.. Ik en Mede DBB zagen wat ik fout deed.. echt een aanrader!

hhm ik zal eens proberen:)

update time!

mn bulk gaat nu echt super, ben over mijn oude gewicht heen en zet door, inmiddels gaf de weegschaal 67,5 aan!!!!:D

ook mijn training ging prima!!!
stats:
alles 15 reps.

DL: 55-60-60
incline BP: 40-40-45
chinnen: bw-bw-bw
side raise: 5-5-6
calf ext. op de leggpress: 100-110-120

de hoofd onderdelen laat ik nu zien, wil je meer, post ff:D

verder heeft mijn moeder 12 liter melk ingeslagen, geen grapje! dus melk drinken sl*t :whip:

dat was het, wil je meer weten just leave a comment

Ik wil meer weten! :D
Dit log verdient sowieso meer bezoekers!
Goede training & DRINKZE in de melk! :D

Ik wil meer weten! :D
Dit log verdient sowieso meer bezoekers!
Goede training & DRINKZE in de melk! :D

you deserve what you get....

fix me more ;) als mensen intresse hebben in mijn schema, dan blijven ze wel plakken, of niet.

tja ga dadelijk naar me vriendin, komt me moeder "neem maar 2 liter melk mee" , ik "wtf, ik neem toch geen melk mee :o" :D

hhm toch maar wel, neem ik ook gewoon brinta mee, dan kan ook daar mn bulk niet stuk:cool:

Hardcore to tha bone! Veel plezier. Meer bezoekers zullen volgen naarmate dit log meer posts krijgt. Bij 200 bijv.

Edit: En 5 sterren toevoegd. Ook dat helpt.

Nette fysiek al, kerel

Alleen ehhh... Vreten he? Als je zo hard wil trainen meot je de food niet verwaarlozen flink meer proteinetjes... je verbranding is hoog volgens mij, grote zak PVL Mutant mass ofzow?

indeed, mn metabolisme is erg hoog:D

zolang ik nog gain op mn bulk, vind ik componenten niet nodig. Als ik vast zit, dan pas ga ik hulpmiddelen zoals whey en weightgainer nemen.

vind 't er al zeer netjes uitzien man.

vind 't er al zeer netjes uitzien man.

ja de schetsen van mijn droom fysiek zijn er. maar mijn borst loopt zo achter, en ik vind het er niet uitzien!!!

ik heb al gesplit met meer aandacht voor borst maar geen succes:(

ik weet niet hoe ik de borst meer kan prikkelen... misschien flyen i.p.v. pressen???

ja de schetsen van mijn droom fysiek zijn er. maar mijn borst loopt zo achter, en ik vind het er niet uitzien!!!

ik heb al gesplit met meer aandacht voor borst maar geen succes:(

ik weet niet hoe ik de borst meer kan prikkelen... misschien flyen i.p.v. pressen???

Dat zou een goeie kunnen zijn, vooral als je lekker lange sets maakt :D
Werkt bij mij iig errug goed!

is het dan niet meer pomp ipv echt massa builden???

Niet als je um Pyramide doet, lekker vol janken die spieren, hehe :wl: Deed ik Vrijdag ook, lekker opbouwen, **** wat had ik een pomp, en rossen man! ****ing sick gewoon, yeah!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven