XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik hoef het tegenwoordig niet eens meer te zeggen, ze komen er zelf al mee..."goh.... doe jij bodybuiding ofzo?" En dan zeg ik altijd... "Welnee schat, hoe je erbij? Ik zit op dames voetbal :D" whahaha

• Topic Starter Topic Starter
(gelieve letten op je taalgebruik, word niet getolereerd in mn log, aight ;))

Sure,
was ook niet wat ik gezegd had hoor, meer een citaat van iemand.
Maar zal er op letten.:D

Overigens zeg ik ook nooit dat ik bb, ik zeg altijd ja ik fitness punt.

aight in orde man :D

ik vind fitness weer zo lullig klinken alsof ik zon cardio pik ben.....

aight in orde man :D

ik vind fitness weer zo lullig klinken alsof ik zon cardio pik ben.....

ik zeg ook wel eens fitness, dat klinkt zoiezo stoer.
alleen zijn er dan van die cardio piks die van nature gespierder zijn dan mij, dus durf ik eigenlijk niet eens bodybuilding te zeggen:(

Eerlijk gezegd, heb ik liever dat niemand er wat over zegt. Meestal zijn het ook van die mensen, die het zeggen als er een hele groep bijstaat. Dan ga je niet zeggen van 'kijk mij nou eens, ik ben een bodybuilder'.:p

Eerlijk gezegd, heb ik liever dat niemand er wat over zegt. Meestal zijn het ook van die mensen, die het zeggen als er een hele groep bijstaat. Dan ga je niet zeggen van 'kijk mij nou eens, ik ben een bodybuilder'.:p

kvind het wel leuk als iemand vraagt doe jij aan krachtsport ofzo?

klopt maar ik vind het hypocriet van mensen dat je wel mag zeggen dat je 2x heb gescoord in de wedstrijd. maar niet dat je biceps 40 cm in omtrek zijn, of dat je 100 k bankt of dat je 120 k Squat (als ze weten wat Squat is)....

ik werkt hard voor mn prestaties, en daar ben ik trots op. dus mijn msn avatar is mij met een mooie pose. soms krijg ik van die achterlijk commentaartjes, maar soms ook waderende :D.

ooit ben ik genadeloos afgestrafd op hyves, ik had progressie pix erop gezet, en een stel vreemden spamde me hele hyves vol. heb ik van geleerd en doe ik niet meer.

Absoluut moet je trots zijn op je prestaties, alleen als je het er over hebt, of je stats zegt wordt je al snel in een bepaald plaatje gezet. De patserige bodybuilder...
Ikzelf vind het leuk als ik complimentjes krijg, maar ik zal nooit zeggen als iemand vraagt wat doe je voor sport? Jaa bodybuilden.
Bij veel mensen wordt dan al een vooroordeel gevelt.

Absoluut moet je trots zijn op je prestaties, alleen als je het er over hebt, of je stats zegt wordt je al snel in een bepaald plaatje gezet. De patserige bodybuilder...
Ikzelf vind het leuk als ik complimentjes krijg, maar ik zal nooit zeggen als iemand vraagt wat doe je voor sport? Jaa bodybuilden.
Bij veel mensen wordt dan al een vooroordeel gevelt.

++++

hokjes gedachte

Daarom ben ik gek op lichaams taal.... Wat je met je waffel niet wil zeggen, doet je body wel... Laat hun er maar mee komen. Ik schaam me er niet voor, liegen zal ik ook niet doen...

Sterker nog, ik ben trots op mijn body, ik weet dat het voor veel mensen niet is weggelegd. Dus ja, ik loop in strakke shirtjes. En als die spijkerbroek knopen nog dicht kunnen, draag ik dat broekie ook nog. Zo.

Vooral mensen die je lang niet meer hebben gezien, flippen de pan uit, lache man :D
En dan ben ik zelfs niet te beroerd nog ff te flexen ook en te zeggen dat ze 100% puur natuur zijn ;) Gewoon omdat het zo is en omdat het mag ;)

Daarom ben ik gek op lichaams taal.... Wat je met je waffel niet wil zeggen, doet je body wel... Laat hun er maar mee komen. Ik schaam me er niet voor, liegen zal ik ook niet doen...

Sterker nog, ik ben trots op mijn body, ik weet dat het voor veel mensen niet is weggelegd. Dus ja, ik loop in strakke shirtjes. En als die spijkerbroek knopen nog dicht kunnen, draag ik dat broekie ook nog. Zo.

Vooral mensen die je lang niet meer hebben gezien, flippen de pan uit, lache man :D
En dan ben ik zelfs niet te beroerd nog ff te flexen ook en te zeggen dat ze 100% puur natuur zijn ;) Gewoon omdat het zo is en omdat het mag ;)

strakke shirts, krijg ik ook al commentaar...

Ja ik ook, maar daar heb ik schijt aan. Dan zeg ik altijd dat me biceps me amigo's zijn.:)

haha wat meten ze?
bij hoeveel kilo?
bij hoe lang?

Buffels!! laat ze maar eens een t'shirt van je aantrekken, eens kijken hoe ze dan nog lachen:Ddan hebben ze meteen een nachthemd aan.

haha wat meten ze? > 39 koud
bij hoeveel kilo? > 91 nu
bij hoe lang? > 1.81

En jullie? Vergelijkend waren onderzoek :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Buffels!! laat ze maar eens een t'shirt van je aantrekken, eens kijken hoe ze dan nog lachen:Ddan hebben ze meteen een nachthemd aan.

:roflol: +6 yinnie! :cool:

lekker flexen, recht voor hun porum.... je moet die smoelen zien hahaha

haha wat meten ze? > 36 koud
bij hoeveel kilo? > 68 nu
bij hoe lang? > 1.75

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

dat vind ik een mooie vriend :)

+ 2 :D

vandaag had ik in de winkel een shirt aan: hij moest aangelijnt zitten. alleen ik sloopte hem bijna bij mn armen en rug xD.... hij zat iets te strak xD, maar kwa lengte klopte hij

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven