- Waardering
- 1.093
me2!!
1 love bro's 4 ho's!
hoop in mrt-apr op 77KG te zitten, heb NOS-Ether morgen in huis jewait![]()
Nice, iedereen on the road to 80kg and beyond
!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
me2!!
1 love bro's 4 ho's!
!je gezicht ziet er anders uit nu, misschien omdat het van onder is ja.
wat is jou fav pose? mijne MM(nummero uno),BDB,Side Chest en Side Tricep, de hele mikmak.

**** yes. Nice! Ik ben ook op weg naar de 80kg eerst, einde van het jaar hopelijk 85kg and freaking sexy jeweet..
We gaan het wel halen, offcourse !!
me2!!
1 love bro's 4 ho's!

zullen we samen de 3 musketiers zijn, die op avontuur zijn/gaan naar de 80KG+
zullen we samen de 3 musketiers zijn, die op avontuur zijn/gaan naar de 80KG+
---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------
en uiteindelijk samen het podium op wheytoch
DOH, we zijn playa's zodra we 80KG wegen gaan we samen na de stripclub, true storyHahaha zo kan je het zien ja.
Ik op een podium ? funny man. Alleen als er een stoel staat en een strip-ho' voor een lapdance![]()
DOH, we zijn playa's zodra we 80KG wegen gaan we samen na de stripclub, true story
Jammer dat we geen DealJammer dat we geen
http://questionabletopic.files.wordpress.com/2008/06/one_dollar_bill_reverse-united_states_.jpg
hebben. Make it rain bitches hahaha
geweldige opmerking
Hahaha meen je dit nou? Als ik doordeweeks redelijk eet(lees 4000 kcals) en weinig junk en in het weekend drink/veeel minder kcals eet en minder proteine kom ik nog met gemak 3 kilo per maand aan. Zou dit in het weekend ook perfect zijn gok ik op 4 kilo. Is zeker niet onmogelijkJe gebruikt of AAS of je gelooft nog in sinterklaas! 3.6kg per maand aankomen als naturel met 2a3% vet stijging is belachelijk (lees onmogelijk)
geweldige opmerking
we zijn goed op dreef in tymen's log![]()
inderdaad, heb je geen zelf ontspan stand op je gsm/foto camera?tja ik kan moeilijk een vage vreemde gast vragen van goh kan je ff pics van mij maken terwijl ik ruige pose doe
Back double bicep! for sure! aan de MM heb ik dan weer een scheit hekel omdat ik gewoon niet ben gezegend met een grote volle borst....

Hahaha meen je dit nou? Als ik doordeweeks redelijk eet(lees 4000 kcals) en weinig junk en in het weekend drink/veeel minder kcals eet en minder proteine kom ik nog met gemak 3 kilo per maand aan. Zou dit in het weekend ook perfect zijn gok ik op 4 kilo. Is zeker niet onmogelijk
zie je het al voor je, wij 3 op het strand, 10% BF, 80KGAch het mag wij zijn 2 van de 3 musketiershahah..
En het gaat over het 80kg doel! **** yesss

Hahaha meen je dit nou? Als ik doordeweeks redelijk eet(lees 4000 kcals) en weinig junk en in het weekend drink/veeel minder kcals eet en minder proteine kom ik nog met gemak 3 kilo per maand aan. Zou dit in het weekend ook perfect zijn gok ik op 4 kilo. Is zeker niet onmogelijk
zie je het al voor je, wij 3 op het strand, 10% BF, 80KG![]()
Elke week verzet ik mij met enorme tegenzin naar de gym om mijn enorme benen te gaan trainen. Week in week uit, bloed,zweet en tranen. En dan krijg ik zo'n opmerking van een heel vies ventje......Ja als je na 2.5 jaar pas begint met benen trainen wel ja. Herkenbaar HENK ?
Elke week verzet ik mij met enorme tegenzin naar de gym om mijn enorme benen te gaan trainen. Week in week uit, bloed,zweet en tranen. En dan krijg ik zo'n opmerking van een heel vies ventje......
Lees ik dat goed; inside info?!!!!!?!!! Tell me everything
pics? ben zowiezo benieuwd naar jou fysiek henk, want je komt vaak met zeer intressante opmerkingen.Elke week verzet ik mij met enorme tegenzin naar de gym om mijn enorme benen te gaan trainen. Week in week uit, bloed,zweet en tranen. En dan krijg ik zo'n opmerking van een heel vies ventje......