Fitness Seller

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.742
je gezicht ziet er anders uit nu, misschien omdat het van onder is ja.
wat is jou fav pose? mijne MM(nummero uno),BDB,Side Chest en Side Tricep, de hele mikmak.

tja ik kan moeilijk een vage vreemde gast vragen van goh kan je ff pics van mij maken terwijl ik ruige pose doe :D

Back double bicep! for sure! aan de MM heb ik dan weer een scheit hekel omdat ik gewoon niet ben gezegend met een grote volle borst....

**** yes. Nice! Ik ben ook op weg naar de 80kg eerst, einde van het jaar hopelijk 85kg and freaking sexy jeweet..

We gaan het wel halen, offcourse !!

ofc we do!!!

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

me2!!
1 love bro's 4 ho's!:heart:
hoop in mrt-apr op 77KG te zitten, heb NOS-Ether morgen in huis jewait:cool:

just Squats and milk for me :)

one luv ;)

Nice, iedereen on the road to 80kg and beyond :D!
zullen we samen de 3 musketiers zijn, die op avontuur zijn/gaan naar de 80KG+

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------

en uiteindelijk samen het podium op wheytoch

zullen we samen de 3 musketiers zijn, die op avontuur zijn/gaan naar de 80KG+

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------

en uiteindelijk samen het podium op wheytoch

Hahaha zo kan je het zien ja.

Ik op een podium ? funny man. Alleen als er een stoel staat en een strip-ho' voor een lapdance :thumbup:

Je gebruikt of AAS of je gelooft nog in sinterklaas! 3.6kg per maand aankomen als naturel met 2a3% vet stijging is belachelijk (lees onmogelijk)
Hahaha meen je dit nou? Als ik doordeweeks redelijk eet(lees 4000 kcals) en weinig junk en in het weekend drink/veeel minder kcals eet en minder proteine kom ik nog met gemak 3 kilo per maand aan. Zou dit in het weekend ook perfect zijn gok ik op 4 kilo. Is zeker niet onmogelijk

tja ik kan moeilijk een vage vreemde gast vragen van goh kan je ff pics van mij maken terwijl ik ruige pose doe :D

Back double bicep! for sure! aan de MM heb ik dan weer een scheit hekel omdat ik gewoon niet ben gezegend met een grote volle borst....
inderdaad, heb je geen zelf ontspan stand op je gsm/foto camera?
zo maak ik me foto's altijd

en je vriendin vragen is ook geen optie, mijne moest lachen om me MM pose:o
eerst vond ik ook niks aan de MM pose, maar toen ik hem eenmaal door had is die the bom, BAM!

Hahaha meen je dit nou? Als ik doordeweeks redelijk eet(lees 4000 kcals) en weinig junk en in het weekend drink/veeel minder kcals eet en minder proteine kom ik nog met gemak 3 kilo per maand aan. Zou dit in het weekend ook perfect zijn gok ik op 4 kilo. Is zeker niet onmogelijk

Ja als je na 2.5 jaar pas begint met benen trainen wel ja. Herkenbaar HENK ?

Precies.;)
je bent wel mooi droog Tymen :thumbup:

Ja als je na 2.5 jaar pas begint met benen trainen wel ja. Herkenbaar HENK ?
Elke week verzet ik mij met enorme tegenzin naar de gym om mijn enorme benen te gaan trainen. Week in week uit, bloed,zweet en tranen. En dan krijg ik zo'n opmerking van een heel vies ventje......

Elke week verzet ik mij met enorme tegenzin naar de gym om mijn enorme benen te gaan trainen. Week in week uit, bloed,zweet en tranen. En dan krijg ik zo'n opmerking van een heel vies ventje......

hihi het was een low blow ik geef het toe, mag niet van mijn inside info gebruik maken i knowz. mijn welgemeende excuses

Lees ik dat goed; inside info?!!!!!?!!! Tell me everything

pics? ben zowiezo benieuwd naar jou fysiek henk, want je komt vaak met zeer intressante opmerkingen.

Eddine?

---------- Toegevoegd om 00:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:18 ----------

Ik ben die mysterious toi boiii tog ik heb geen traps wel calves (K)(K)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven