XXL Nutrition

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jezus tymen wat een training:fire:

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Hm nouja als je maag dat al niet trekt moet ik je maar geloven, ik eet zo 4 boterhammen, 3 hele eieren, een banaan, 500gr kwark en nog 2 glazen melk voor het slapen.
DAt vind ik ook wat teveel van het goede! Maar een bakkie kwark is no problemo!

Again waarom toch al die carbs voor het slapen gaan? Willen jullie persee vet aanzetten?

Boeie, niet zo bang zijn. Ik eet die boterhammen enzo ook eerst en kwark als laatst. Ik moet het toch verspreiden over de dag. Carbs heb je ook gewoon nodig om op gewicht te blijven en je spieren energie te geven voor herstel en onderhoud. Wat moet ik anders, 2 kilo kwark voor het slapen? :o
Veel eten voor het slapen vind ik juist wel goed want tijdens het slapen eet je meestal niet terwijl je dan echt wel voeding nodig heb ook.
Ik ben trouwens 29kg aangekomen in 8 maand met 2-3% vet stijging dus valt wel mee. (nu weer 3kg afgevallen :()

Laatst bewerkt:
Goed getraind ouwe :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.725
Volgens mij is dit al achterhaald, moet het nog eens voor de zekerheid opzoeken.
Neemt overigens niet weg dat je niks hebt aan die carbs.

nu kan ik de logica van shaka wel inzien. in de nacht heb je ook geen carbs nodig voor het herstel van je Lichaam. spieren voor namelijk eiwitten dan.

het laatst door mij geposte schema aanhouden???
wellicht moet ik nog een beetje rek maken in de maag :D

nu kan ik de logica van shaka wel inzien. in de nacht heb je ook geen carbs nodig voor het herstel van je Lichaam. spieren voor namelijk eiwitten dan.

het laatst door mij geposte schema aanhouden???
wellicht moet ik nog een beetje rek maken in de maag :D

Hou gewoon een schema aan dat je kan volhouden als je langzaam gaint wordt je toch niet vet.

Ik ben trouwens 29kg aangekomen in 8 maand met 2-3% vet stijging dus valt wel mee. (nu weer 3kg afgevallen :()
Je gebruikt of AAS of je gelooft nog in sinterklaas! 3.6kg per maand aankomen als naturel met 2a3% vet stijging is belachelijk (lees onmogelijk)

Je gebruikt of AAS of je gelooft nog in sinterklaas! 3.6kg per maand aankomen als naturel met 2a3% vet stijging is belachelijk (lees onmogelijk)

Ehm blijkbaar niet :rolleyes: dikke onzin. Hervee doet hetzelfde, is net zo oud en lang als mij. Gaint ook met gemak 1kg per week. Het niveau van DBB is gewoon zo laag dat je het niet kan geloven.

• #1.729
  • #1.734
zo stond ik erbij na de training van donderdag....

v-shape viel weg doordat de foto van onder werd genomen. same counts for bicep & shoulders

Foto0151.jpg

Foto0154.jpg

Laatste foto is wel een ****ed angle gek haha.

Geen zin om te zoeken, maare nog doelen voor dit jaar grote vriend ?

schouders 'lijken' minder op je BDB, en die front lat-spread ziet er goed uit tympie, ik vind die pose echt fokking lelijk bij mij, ik haat hem!

• #1.737
Laatste foto is wel een ****ed angle gek haha.

Geen zin om te zoeken, maare nog doelen voor dit jaar grote vriend ?

pff doelen. het maximale uit elke dag persen :D. dat vind ik zelf wel een mooi streven :) ik wil nu eens een keer de groei doorzetten. op naar de 75/80 dan maar

schouders 'lijken' minder op je BDB, en die front lat-spread ziet er goed uit tympie, ik vind die pose echt fokking lelijk bij mij, ik haat hem!

ik heb de mob op een bankje tegen de muur gezet... dus iets boven knie hoogte genomen. de bicep valt weg, de voorste en middelste kop vallen weg. mijn smalle taille komen ook niet uit. dus de v shape ook niet....

iedereen heeft een favo pose en hatelijk pose :D

ik heb de mob op een bankje tegen de muur gezet... dus iets boven knie hoogte genomen. de bicep valt weg, de voorste en middelste kop vallen weg. mijn smalle taille komen ook niet uit. dus de v shape ook niet....

iedereen heeft een favo pose en hatelijk pose :D
je gezicht ziet er anders uit nu, misschien omdat het van onder is ja.
wat is jou fav pose? mijne MM(nummero uno),BDB,Side Chest en Side Tricep, de hele mikmak.

pff doelen. het maximale uit elke dag persen :D. dat vind ik zelf wel een mooi streven :) ik wil nu eens een keer de groei doorzetten. op naar de 75/80 dan maar

**** yes. Nice! Ik ben ook op weg naar de 80kg eerst, einde van het jaar hopelijk 85kg and freaking sexy jeweet..

We gaan het wel halen, offcourse !!

**** yes. Nice! Ik ben ook op weg naar de 80kg eerst, einde van het jaar hopelijk 85kg and freaking sexy jeweet..

We gaan het wel halen, offcourse !!
me2!!
1 love bro's 4 ho's!:heart:
hoop in mrt-apr op 77KG te zitten, heb NOS-Ether morgen in huis jewait:cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven