AndroidHealthClinic

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.701
Geen supps gebruiken terwijl je eten toch al wat twijfelachtig is, is een zeer onverstandige beslissing. Je lichaam heeft zowel snelle als trage eiwitten nodig voor herstel in ruim voldoende mate. Ik zie dit niet terug in je voeding, de whey(islolaat) shake helpt je iig aan die tekortkoming tegemoet te komen.

Maja, zelf weten eigenwijs stuk vreten :p

hoe vaak word niet gezegd dat supps "onnodig" zijn. je kunt alles uit je voeding halen of in ieder geval optimalizeren.

ik heb oook nog getraind :orly:

:yarly:!

SQUAT!
15*20 (ff voeluh)
10*70
8*80
6*85
5*85 (boxed, direct na de andere set)

Incline DB press
15*14
10*24
8*24
8*24

BOR
10*50
10*55 (stiekem gelijk erna lichte seated rows gedaan, p0mp)
8*55
10*50 (5 undergrip, 5 uppergrip)

MP
10*25
10*30
8*35
6*37

preacher DB curl
10*10
10*12

bar push down
10*50
10*60
10*60

n33d f0r p0mp!
chins
20*bw (met 20k assist, klopt overigens geen drol van)

benchpress
30*40
BOOM!

klaar. dan toch maar even wegen: 68.2k hier hing ik al heel lang op eens kijken of ik nu kan door zetten!

Laatst bewerkt:
Waarom zou je uberhaupt voordat je gaat slapen nog chocomel drinken?

Lekkere training kerel!

Veel succes verder, ik vertrek bij dbb, mazzel gab

• #1.704
Waarom zou je uberhaupt voordat je gaat slapen nog chocomel drinken?

caloriez :D

Lekkere training kerel!

Veel succes verder, ik vertrek bij dbb, mazzel gab

thanx maare ik zag het geval op je log... maare ik kan er niet om heen ericr heeft een sterk verhaal. je hebt je vergist denk ik. kan gebeuren. although, als je besluit vast staat dan wens ik je nog veel succes en groei toe. en natuurlijk thanx voor het trouw volgen van mij log :D

• #1.706
Met alle respect hoor, maar zou je me miss kunnen uitleggen waarom je nog al die suikers voor het slapen gaan neemt? Of je wil vet gainen?

omdat ik hardcore ecto ben. en dus opmoment ff flink in de caloriën wil. tot ik 70 weeg. wellicht dat ik merendeel vet gain. maar dat kan ik wel lijden/gebruiken.

ik moet ook toegeven dat er fails in het schema zitten. maar van fouten leren we. (lees: chocomelk eruit!)

ik ga sowieso nog het schema grondig aanpassen. en dan zul je zien dat er meer eiwitten, minder carbs en hetzelfde aan vetten in zitten.

BAM! 30reps you know it:D

mooi om te horen dat je weer hellemaal back in the game bent, zodra je nieuwe eet schema er is laat ik wel me mening weten Tymen.

• #1.708
BAM! 30reps you know it:D

mooi om te horen dat je weer hellemaal back in the game bent, zodra je nieuwe eet schema er is laat ik wel me mening weten Tymen.

had meer kunnen zijn (kilo's)
ik had in eerste instantie maar 20 reps in gedachte. maar dat ging zo makkelijk, dus dan maar 30 :D. next time 45*30 :D

eetschema: ik ben mijn hoofd er nog over aan het breken..

iemand nog een torrent met MS Office???

Je eet focking weinig en dan nog heb je chocomelk nodig :p

Héhé +1. Tymen, je moet dringend ook eens je maag beginnen trainen. want als 0.8 liter (kwark + chocomelk) al teveel is, heb je toch wel een probleem :D
of je drinkt je chocomelk verdeelt over de dag, en een beetje chocomelk voor de smaak in je kwark.
en pakt voor je kwark of in je kwark of erna wat je het fijnst vind noten!
die stonden ook nog niet erin;)

vreet gewoon 100gr noten bij je kwark, zit je al aan de 1200 kcal

• #1.713
Je eet focking weinig en dan nog heb je chocomelk nodig :p

op dit moment is het voor mijn doen echt veel hoor!

Héhé +1. Tymen, je moet dringend ook eens je maag beginnen trainen. want als 0.8 liter (kwark + chocomelk) al teveel is, heb je toch wel een probleem :D

jeez jij wilt mij gaan vertellen dat je met gemak 500 gram kwark sowieso al naar binnen giet :eek:. jeez nee dat trek mijn maag echt niet hoor!

of je drinkt je chocomelk verdeelt over de dag, en een beetje chocomelk voor de smaak in je kwark.
en pakt voor je kwark of in je kwark of erna wat je het fijnst vind noten!
die stonden ook nog niet erin;)

ik denk dat ik nog maar een halve liter chocomelk erin laat. 0,4 rond de training en 0,1 voor in de kwark ;). noten ill keep that in mind

vreet gewoon 100gr noten bij je kwark, zit je al aan de 1200 kcal

goed advies.

• #1.714
ontbijt:
0,5 liter brinta
0,25 volle melk

1ste pauze:
5 boterhammen ((pinda)kaas, kip, rookvlees, paté enz)
0,2 liter sinasappelsap

2de pauze:
0,4 l brinta, volle melk shake
0,2 liter chocmelk (nog een kleine eetbare toevoeging???)

thuis:
100 gram rijst + 200 gram kip
0,25 l volle melk
(nog iets kleins???)

avond eten:
ma/di; aardappel + vlees + groente
wo; pannekoeken
do; pasta
vri; aardappelen/friet + vis/kip + groente
za/zo; naar eigen keuze (resten)

pre wo:
250 gr tonijn
0,25 l chocomelk

post wo:
30 gram dextrose + 0,25 volle melk

sleeplunch:
0,5 l kwark + 0,1 l chocomelk
HAND noten

soms train ik smiddags. dan ruil ik de thuis meal met de wo meals :)
op of aanmerkingen zijn welkom :)

hoeveel gram brinta per portie? neem aan 80+?
en voor je 1e pauze, stel je eet 5 boterhammen met kip, op hoeveel gram kip kom je dan?

pre workout zou ik in plaats van die tonijn iets met complexe carbs doen, ik neem zelf 500ml kwark + 60gr havermout + 2 bananen in de blender, en met beetje water zodat het dunner is.

• #1.717
hoeveel gram brinta per portie? neem aan 80+?
en voor je 1e pauze, stel je eet 5 boterhammen met kip, op hoeveel gram kip kom je dan?

uhm ik heb geen idee... maar ik heb niet de originele brinta. ik heb 7granenontbijt. maar mijn ervaring is dat er veel meer in kan dan bij normale brinta! ik maak het zo dik dat het nog van de lepen af druipt.....

uhm ik heb geen idee... maar ik heb niet de originele brinta. ik heb 7granenontbijt. maar mijn ervaring is dat er veel meer in kan dan bij normale brinta! ik maak het zo dik dat het nog van de lepen af druipt.....

als je rond de 10/12 volle eetlepels zit, zit je goed

op dit moment is het voor mijn doen echt veel hoor!

jeez jij wilt mij gaan vertellen dat je met gemak 500 gram kwark sowieso al naar binnen giet :eek:. jeez nee dat trek mijn maag echt niet hoor!

Hm nouja als je maag dat al niet trekt moet ik je maar geloven, ik eet zo 4 boterhammen, 3 hele eieren, een banaan, 500gr kwark en nog 2 glazen melk voor het slapen.

Hm nouja als je maag dat al niet trekt moet ik je maar geloven, ik eet zo 4 boterhammen, 3 hele eieren, een banaan, 500gr kwark en nog 2 glazen melk voor het slapen.
Again waarom toch al die carbs voor het slapen gaan? Willen jullie persee vet aanzetten?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven