MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.862
vandaag ff epic borst getrained :)

ff warm lopen

heel iets incline DB press:
20*14
12*22
10*24
10*26
8*28
8*28
:D

heel iets incline cable fly:
10*25
10*25
8*25

oma flies zijn echt sick. ik dacht ooh normaal doe ik flies met 14-16 kilo dus ff subtiel beginnen met 10 kilo..... pfffff

benchpress
10*60
8*60
20*45

incline BP
15*40 (p0mp)
10*40

Edit:
http://zon.sunweb.nl/griekenland/rhodos/ialyssos/hotel_sunshine_vacation_club_rhodos.htm?objectIndex=0
samen een weekje ertussenuit met me vriendinnetje in de mei vakantie :D
wat zeggen jullie???

Edit:
- Tijmen Lianne || Squats & Deadlifts is what is eat for lunch!!! zegt:
maaare nu moet ik echt hard gaan trainen - eten. anders sta ik er niet goed bij ;)

--LianneTijmen! zegt:
maar idd je moet nog veel trainen anders wil ik echt niet zo met jou over straat lopen!!!
daar over het strand!!!

Laatst bewerkt:
Netjes, en wat is dat toch met die omarage tegenwoordig?

Pff is dat dat vriendinnetje wat jou eerst te breed begon te worden of was dat weer een ander?

En tja die vakantie, erg leuk als je het geld hebt. Is een lastminute btw niet voordeliger? Kzou zobiezo het in de meivakantie doen idd, niet tijdens hoogseizoen, dan kan je beter iets goedkoops doen.

• #1.864
Netjes, en wat is dat toch met die omarage tegenwoordig?

ik ben altijd in voor iets nieuws. dus ik dacht ff proberen :)

Pff is dat dat vriendinnetje wat jou eerst te breed begon te worden of was dat weer een ander?

tja. het was iets sarcastisch.... gok ik... maar uit pure frustratie heb ik gelijk gekocht: 1 kilo kwark, 1.5 kilo kip en 400 gram pangafillet!

En tja die vakantie, erg leuk als je het geld hebt. Is een lastminute btw niet voordeliger? Kzou zobiezo het in de meivakantie doen idd, niet tijdens hoogseizoen, dan kan je beter iets goedkoops doen.

het zou eventueel goedkoper kunnen zijn, alleen we zijn zo enthousiast over het hotel dat we echt zeker willen zijn dat we er heen kunnen :)... en het lijkt echt waard voor het geld, na 2 maanden zoeken :rolleyes:

:cool:

oma flies zijn echt sick. ik dacht ooh normaal doe ik flies met 14-16 kilo dus ff subtiel beginnen met 10 kilo..... pfffff
Edit:
- Tijmen Lianne || Squats & Deadlifts is what is= i eat for lunch!!! zegt:
maaare nu moet ik echt hard gaan trainen - eten. anders sta ik er niet goed bij ;)

--LianneTijmen! zegt:
maar idd je moet nog veel trainen anders wil ik echt niet zo met jou over straat lopen!!!
daar over het strand!!!

inderdaad, en moet je je voorstellen dat ik meteen met 18kg begon, ik ging kapot jonguh!

je hebt een typ fout in je msn naam,
trainuh voor je leven, is jou vriendin ook een feeder die wilt dat je minumum 4000kcal op een dag na binnen krijgt:thumbs:

word tijd dat ik ga werken (na me stage) kan ik ook met me chica op vakantie, dikke zomer cut, 5% BF jewhey't
:jk:

misschien volgend jaar vakantie+cut

• #1.866
inderdaad, en moet je je voorstellen dat ik meteen met 18kg begon, ik ging kapot jonguh!

je hebt een typ fout in je msn naam,
trainuh voor je leven, is jou vriendin ook een feeder die wilt dat je minumum 4000kcal op een dag na binnen krijgt:thumbs:

word tijd dat ik ga werken (na me stage) kan ik ook met me chica op vakantie, dikke zomer cut, 5% BF jewhey't
:jk:

misschien volgend jaar vakantie+cut

Sick xD ik ging helemaal stuk op de tieners :O

ja ik had hem zelf ook al ontdekt :D

nee totaal niet. maare dat mag ze wel doen :rolleyes: although, die sarcastische opmerking heeft me wel gemotiveerd :)

5% op 75 kilo zou echt super hard zijn! en zeker voor mijn doen :D

nu nog ff me bakkie kwark naar binnen werken en dan zijn we klaar voor vandaag :)

dit zei ze net voordat ze ging slapen xD
want ik ga echt niet met z'n lullig mannetje over het strand lopen.

Dan moet jij zeggen dat je niet met zo'n vadsig iemand over het strand gaat lopen, omdat het kan.

Ik denk dat je uit deze opmerking wel kan begrijpen, dat ik geen vriendin heb ;)

• #1.870
Ik denk dat je uit deze opmerking wel kan begrijpen, dat ik geen vriendin heb ;)

ik dacht: laat ik het eerst even subtiel vragen....

zeau, sind tijden geen kwark meer gegeten, maar door mijn enorme testboost de laatste paar dagen :S (lees: opgefokt, aggressief, zin in coïtus, vieze praat enz enz enz) heb ik nu toch maar besloten om gewoon mijn voedingsschemaop te pakken en te gaan splitten en hard! wat ik wou zeggen, het bakje kwark smaakte me goed. om ff de smaakt weg te spoelen heb ik 0,2 l melk gebruikt :). eerste 4 happen is altijd ff wennen jho en daarna is het scheppen happen slikken opnieuw.

• #1.871
t*ring, net het hele verhaal getypt wil ik posten crasht firefox. nou opnieuw dan maar :)

eddine ik gok dat je me gevonden hebt?! :rolleyes:

gisteren ook een dikke rugtraining erop zitten, ging erg lekker. hardcore level 8,5/10!
vandaag beentraining :) hardcore level 9/10

Squat
20*40
10*70
8*80
6*90
1*100
1*110
1*115 (b00m PR)

leg press
12*100
10*125
10*140
8*157

toepress
15*100
10*125
10*140

leg ext
10*50
10*60 (ik kreeg last van mn knieen)

leg curl
10*40
10*50 (kreeg last van mn aanhechting)

walking lunches
20*25
20*25
killer voor de billen :D

edit: please don't wine about my calfs. ik vind het zelf al treurig genoeg.

mn kip wacht... poooook pokpokpok

Foto0173.jpg

Foto0174.jpg

Looks intense man :)

Blijf knallen met die benen, kan nog genoeg massa op :) Kuiten stellen idd een beetje teleur

• #1.873
Looks intense man :)

Blijf knallen met die benen, kan nog genoeg massa op :) Kuiten stellen idd een beetje teleur

Thanx!
ik heb deze week een 4 of 5 daagse split gedraaid (niet geplanned, wel gedaan) en elke training heb ik boven mijn gemiddelde weten te presteren! dus nu 2 dagen rust en als ik de kans krijg ga ik het volgende week weer doen :D

tje die kuiten. ik ben er nu echt werk van aan het maken. maar ik vind ze zo moeilijk te trainen. met de uitvoering: knieen gelockt of niet, hoever uitstrekken, vasthouden enz enz. daarbij is het natuurlijk gene leuke groep:rolleyes:

net 1,5 kilo kip gebakken :D en nog meer kwark ingeslagen

Laatst bewerkt:
Goed beezig Tymen, die kuitjes stellen inderdaad wat teleur! Gewoon doorknallen en je komt er wel, grats met de PR nog.:D

• #1.875
net ff xxl nutrition t-shirt besteld :) omdat het kan
en omdat het te weinig was gelijk maar ff straps erbij gedaan. altijd handig :)

te weinig ?

meer = beter
duur = goed

:thumbup:!

• #1.877
hahah ik ben ook maar een arme student :D ... u should know :rolleyes:

ik kan ook via via, uit amerika bestellen :D voor een goed prijsje, ik krijg na het weekend een lijstje op de mail :)

Ik snap er niets van, je hebt toch een XXL shirt besteld en straps ? Wat heeft Bestellen uit Amerika daar mee te maken ?

• #1.879
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven