- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
dat was ik al een tijdje van plan. alleen die hebben ze verplaats, helemaal naar de anders kant (geen spiegels,bars,kilos.....)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Netjes, en wat is dat toch met die omarage tegenwoordig?
ik ben altijd in voor iets nieuws. dus ik dacht ff proberen
Pff is dat dat vriendinnetje wat jou eerst te breed begon te worden of was dat weer een ander?
tja. het was iets sarcastisch.... gok ik... maar uit pure frustratie heb ik gelijk gekocht: 1 kilo kwark, 1.5 kilo kip en 400 gram pangafillet!
En tja die vakantie, erg leuk als je het geld hebt. Is een lastminute btw niet voordeliger? Kzou zobiezo het in de meivakantie doen idd, niet tijdens hoogseizoen, dan kan je beter iets goedkoops doen.
het zou eventueel goedkoper kunnen zijn, alleen we zijn zo enthousiast over het hotel dat we echt zeker willen zijn dat we er heen kunnen... en het lijkt echt waard voor het geld, na 2 maanden zoeken
![]()

oma flies zijn echt sick. ik dacht ooh normaal doe ik flies met 14-16 kilo dus ff subtiel beginnen met 10 kilo..... pfffff
Edit:
- Tijmen Lianne || Squats & Deadlifts is what is= i eat for lunch!!! zegt:
maaare nu moet ik echt hard gaan trainen - eten. anders sta ik er niet goed bij
--LianneTijmen! zegt:
maar idd je moet nog veel trainen anders wil ik echt niet zo met jou over straat lopen!!!
daar over het strand!!!

inderdaad, en moet je je voorstellen dat ik meteen met 18kg begon, ik ging kapot jonguh!
je hebt een typ fout in je msn naam,
trainuh voor je leven, is jou vriendin ook een feeder die wilt dat je minumum 4000kcal op een dag na binnen krijgt
word tijd dat ik ga werken (na me stage) kan ik ook met me chica op vakantie, dikke zomer cut, 5% BF jewhey't
misschien volgend jaar vakantie+cut

although, die sarcastische opmerking heeft me wel gemotiveerd

Dan moet jij zeggen dat je niet met zo'n vadsig iemand over het strand gaat lopen, omdat het kan.

Ik denk dat je uit deze opmerking wel kan begrijpen, dat ik geen vriendin heb![]()
. eerste 4 happen is altijd ff wennen jho en daarna is het scheppen happen slikken opnieuw.

hardcore level 9/10
Looks intense man
Blijf knallen met die benen, kan nog genoeg massa opKuiten stellen idd een beetje teleur

en nog meer kwark ingeslagen
... u should know 
voor een goed prijsje, ik krijg na het weekend een lijstje op de mail 
hahah ik ben ook maar een arme student... u should know
ik kan ook via via, uit amerika bestellenvoor een goed prijsje, ik krijg na het weekend een lijstje op de mail
![]()
Ik snap er niets van, je hebt toch een XXL shirt besteld en straps ? Wat heeft Bestellen uit Amerika daar mee te maken ?
dat was extra info. maar dat kan je duidelijk niet verwerken :rolfol: