- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
amino's, whey denk ik

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gast, maak een paypal account -> www.bodybuilding.com
Haal daar alle dure shit die je normaal neemt:
pre workout boosters e.d. (weet niet of je dit hebt) en bespaar op een order van 200 euro al gauw 70 euro met de nederlandse prijzen
Whey komt niet echt veel goedkoper uit als je ON neemt.

Erg sterke squats!
En ik zou eerst je voedingsschema op punt zetten en dan maar aan supps beginnen denken...
en brinta niet te vergeten!mooie squat sessie, en met die kuiten oefeningen moet je gewoon mee experimenteren.

ik vind kuiten trouwens heerlijk als ik ze op een andere dag doen dan benen dag.Thanx. ik wacht eerst af wat ik geboden krijg en mocht ik het kunnen missen dan haal ik supps
voeding is goed aan het komen. de standaards zoals kwark, kip, vis, melk en rijst komen er al inen brinta niet te vergeten!
---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------
thanx
tja kuiten is gewoon niet me ding
dan maar synthollen he![]()
ik vind kuiten trouwens heerlijk als ik ze op een andere dag doen dan benen dag.
bij rug dag bijv, ik pak ze dan ook regelmatig 2x in de week aan.

dat kan echt niet! ik zal het een eens proberen 
die je een lijst geeft.Ey tijmen ik snap niet echt waar je het over hebt met een lijst die je aangeboden krijgt.
Lijkt wel een AS dealerdie je een lijst geeft.
Je kan toch gewoon op Amerikaanse sites kijken wat ze verkopen?
www.nutraplanet.com www.bodybuilding.com www.bulknutrition.com
en dat viel goed, pijn weg, om 7 uur mocht ik weer naar huis. niks kunnen vinden maar ik wacht nog op de bloed uitslagen.

Pff..****ed up van je weekend man! Hopelijk is het niks ernstigs!

Ze dachten zeker aan een blindedarmontsteking?
Knap lullig hoor, monster katabool.
Mooie pr op de squat laatst nog![]()

tja ik kan er mee leven als ik wat inlever! zolang ik er maar gezond van af kom![]()