MuscleMeat

Tymen's Logje =D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waarom???

Gast, maak een paypal account -> www.bodybuilding.com
Haal daar alle dure shit die je normaal neemt:
pre workout boosters e.d. (weet niet of je dit hebt) en bespaar op een order van 200 euro al gauw 70 euro met de nederlandse prijzen ;)

Whey komt niet echt veel goedkoper uit als je ON neemt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.885
Gast, maak een paypal account -> www.bodybuilding.com
Haal daar alle dure shit die je normaal neemt:
pre workout boosters e.d. (weet niet of je dit hebt) en bespaar op een order van 200 euro al gauw 70 euro met de nederlandse prijzen ;)

Whey komt niet echt veel goedkoper uit als je ON neemt.

thanx for the intel.

maar ik wacht het mailtje nog af :)

Ik weet niet wat voor supps je haalt normaal gesproken, maar die shit die ik vertelde, dus de relatief dure kom je veeeeeeeeeeeeeeel goedkoper uit.

Ik raad het je 100% aan, je hebt het binnen 2 weken.

mooie squat sessie, en met die kuiten oefeningen moet je gewoon mee experimenteren.

Erg sterke squats!
En ik zou eerst je voedingsschema op punt zetten en dan maar aan supps beginnen denken...

• #1.889
Erg sterke squats!
En ik zou eerst je voedingsschema op punt zetten en dan maar aan supps beginnen denken...

Thanx. ik wacht eerst af wat ik geboden krijg en mocht ik het kunnen missen dan haal ik supps

voeding is goed aan het komen. de standaards zoals kwark, kip, vis, melk en rijst komen er al in :) en brinta niet te vergeten!

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

mooie squat sessie, en met die kuiten oefeningen moet je gewoon mee experimenteren.

thanx :D

tja kuiten is gewoon niet me ding :rolleyes:
dan maar synthollen he :P

Thanx. ik wacht eerst af wat ik geboden krijg en mocht ik het kunnen missen dan haal ik supps

voeding is goed aan het komen. de standaards zoals kwark, kip, vis, melk en rijst komen er al in :) en brinta niet te vergeten!

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

thanx :D

tja kuiten is gewoon niet me ding :rolleyes:
dan maar synthollen he :P
ik vind kuiten trouwens heerlijk als ik ze op een andere dag doen dan benen dag.
bij rug dag bijv, ik pak ze dan ook regelmatig 2x in de week aan.

• #1.891
ik vind kuiten trouwens heerlijk als ik ze op een andere dag doen dan benen dag.
bij rug dag bijv, ik pak ze dan ook regelmatig 2x in de week aan.

ik ga ze gewoon niet trainen. ik spuit ze vol met synthol :D

:jk: dat kan echt niet! ik zal het een eens proberen :)

Ey tijmen ik snap niet echt waar je het over hebt met een lijst die je aangeboden krijgt.
Lijkt wel een AS dealer :joint: die je een lijst geeft.
Je kan toch gewoon op Amerikaanse sites kijken wat ze verkopen?

• #1.893
Ey tijmen ik snap niet echt waar je het over hebt met een lijst die je aangeboden krijgt.
Lijkt wel een AS dealer :joint: die je een lijst geeft.
Je kan toch gewoon op Amerikaanse sites kijken wat ze verkopen?

hij had erover dat hij het veel goedkoper kon krijgen. geen aas! ik had het hem echt expliciet nagevraagd!

als het echt veel goedkoper is dan in NL en het goede kwaliteit is. dan pas koop ik iets

• #1.894
vandaag getraint al schoot het niet op namelijk:

ik heb van het weekend in het ziekenhuis gelegen....
zaterdag om 10 uur kreeg ik onmundige buikpijnen, ze werden alleen maar erger en erger totdat ik het echt niet meer hield. dus vlot naar de huisartsen post. die stuurde me direct naar spoedeisende hulp. daar gelijk aan het infuus, pijnstillers eraan. alle toeters en bellen werden aan mij gehangen (hart, pols). tot 3 uur aan het onderzoeken geweest. niks kunnen vinden. dus ik werd in me hok gelegd. maar ik had als laatste gegeten om 5 uur. dus ik verging van de honger, maar mocht niks. om 3 uur de volgende dag mocht ik eindelijk wat eten :) en dat viel goed, pijn weg, om 7 uur mocht ik weer naar huis. niks kunnen vinden maar ik wacht nog op de bloed uitslagen.

dus de training:

niet waardig om gepost te worden :)

morgen beter :D

Pff..****ed up van je weekend man! Hopelijk is het niks ernstigs!

hmm, klote man! Hoop dat het meevalt allemaal !

• #1.897
Pff..****ed up van je weekend man! Hopelijk is het niks ernstigs!

hmm, klote man! Hoop dat het meevalt allemaal !

thanx mannen. ja idd, want ik zou in eerste instantie met me vriendinnetjuh naar de bios gaan. maar ik had het al geblazen omdat ik me niet helemaal 100 voelde en als iets last had van mn buik.

tja een ervaring rijker maar na een paar uur in het ziekenhuis had ik het helemaal gezien en wou ik naar huis. echt superslecht geslapen... respect voor me pa, die heeft er een keer 2 weken gelegen :o

nu de uitslagen afwachten.....

Ze dachten zeker aan een blindedarmontsteking?
Knap lullig hoor, monster katabool.

Mooie pr op de squat laatst nog ;)

• #1.899
Ze dachten zeker aan een blindedarmontsteking?
Knap lullig hoor, monster katabool.

Mooie pr op de squat laatst nog ;)

in eerste instantie wel maar na de foto's haakte ze al af volgens mij, ik was erg wazig
tja ik kan er mee leven als ik wat inlever! zolang ik er maar gezond van af kom :)

ty :D

nog ff wachten op mn xxl nutrition shirt en straps en dan ff knallen op de rug:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven