AndroidHealthClinic

UG labs binnenkort zonder grondstoffen?

Alle raws komen van China, 100%.

De wet is van kracht gegaan op 1 Januari 2020. Celstraf voor handelen in raws zonder vergunning staat op 10 jaar.

Is dit boeiend voor UG labs? Als je bij een fabrikant zit zonder vergunning wel. Haal je bij een fabrikant met vergunning niet.

De Chinese overheid doet dit vanwege de Olympische Spelen in 2022. Zodat ze aan de rest van de wereld kunnen laten zien hoe goed ze bezig zijn met hun beleid richting steroiden. De wet word ook niet heel streng nageleefd, het is vooral naar de buitenwereld toe zodat ze goed overkomen.

Heb intussen van een aantal mail terug gekregen dat ze kunnen leveren, dus ik denk dat het allemaal wel mee valt.
Alleen het corona virus zorgt er wel voor dat de boel vertraagd wordt.
Ik heb zelf via alibaba wat besteld (geen raws oid) en kreeg een mail van die leverancier dat ze pas na 9 februari weer gaan werken, dus ik gok dat dat voor veel chinezen buiten het besmettingsgebied geldt.

Heb intussen van een aantal mail terug gekregen dat ze kunnen leveren, dus ik denk dat het allemaal wel mee valt.
Ik heb zelf via alibaba wat besteld (geen raws oid) en kreeg een mail van die leverancier dat ze pas na 9 februari weer gaan werken, dus ik gok dat dat voor veel chinezen buiten het besmettingsgebied geldt.
Kan het niet zijn dat ze gewoon nog voorraad hebben van vorig jaar?

Het is de vraag of dit een tijdelijke of blijvende maatregel is. China heeft, onder druk van het buitenland, de handel in hormoongrondstoffen wel vaker aangepakt (denk aan de periode voorafgaand aan de Olympische Spelen van 2008 in Peking), maar naderhand de teugels weer later vieren.

De komende periode zal het wellicht betekenen dat UGL zonder grondstoffen komen te zitten, of er meer moeite voor moeten doen, en dat andere landen, zoals India, meer grondstoffen gaan leveren. Door schaarste daalt mogelijk ook de kwaliteit van de producten, terwijl de prijzen omhoog gaan.

Chinese leveranciers zullen nu nog zeggen dat ze kunnen leveren, maar dat houdt mogelijk op als meer en meer fabrikanten de productie stoppen. Daarnaast kiest een deel van de leveranciers wellicht eieren voor zijn geld en zal de de export staken; de straffen op het illegaal exporteren van hormoongrondstoffen zijn nml. flink aangescherpt.

Dit stukje is verhelderend.

Dus dadelijk:

-Geen anabolen meer te koop? Of slechtere kwaliteit of hogere prijs?

Ben benieuwd wat de grote massa gaat doen die veel juicen. (wereldwijd)

Iemand anders springt wel in dat gat. Genoeg bananenrepublieken en criminele organisaties.

Er is nog vakantie ivm met chinees nieuwjaar.

Dit bericht komt van een zeer gerespecteerd en misschien wel de grootste UG-lab ter wereld.

Maar ik verwacht wel dat er een oplossing komt.

Zou goed kunnen zijn dat er een tijdelijke crisis aanstaande is. China heeft voorafgaand aan de spelen in 2008 ook zeer streng de handel in precursoren zoals PMK en BMK aangepakt. Gevolg dat nergens meer M of S te krijgen was en prijzen de pan uit reisden. Na verloop van tijd worden er toch omwegen gevonden en komt het wel weer goed. En anders heb je India ook nog.
Gaat in ieder geval te veel geld om in die wereld om de kansen te laten liggen.
Zou gewoon voorraadje aanleggen, zit je altijd goed.

Ze mogen vanaf de 11e deze maand weer aan het werk. Heb ook flinke bestelling aminozuren on-hold staan, maar wordt deze week dus verzonden als het goed is.

Hoor net van het bedrijf waar ik wat dingen heb besteld dat ze pas volgende week gaan sturen.
Hopelijk wordt dit niet elke week een week verlengd..

Hoor net van het bedrijf waar ik wat dingen heb besteld dat ze pas volgende week gaan sturen.
Hopelijk wordt dit niet elke week een week verlengd..
Dat hoop ik ook niet nee, zal het vandaag of morgen wel horen of het hier ook uitgesteld wordt.

Beter geen UG pakken.
Je weet nooit wat erin zit.
HG wordt wel gefaked dus mee oppassen.
Waarom wordt dit gefaked omdat real HG gewoon het beste spul is.

Terug
Naar boven