MuscleMeat

Uit Welk Land Kan Ik Goedkopere Eiwitten Vandaan Halen

ijzersterk

Cool Novice
Waardering
0
zoals we allemaal weten is de eiwit prijs aardig gestegen de laatste tijd

ik gebruik zelf Nature's Best Zero Carb Isopure en Vitargo en daar ben ik zeer tevreden over!

nou ben ik op het internet een beetje aan het rond kijken of ik Nature's Best Zero Carb Isopure en Vitargo uit een ander land goedkoper kan krijgen

zat zelf te denken aan Duitsland of usa
heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat een betrouwbaar adres is

Laatst bewerkt:
Ik heb vorige week 5kg whey concentraat uit Duitsland ontvangen voor 69euro (incl. verzending naar België en shakebekers)

goeie vraag ,ik betaal hem nu ongeveer 24 euro voor 1kg pure whey,veel te duur imo

Invoerrechten gelden niet voor europese landen onder mekaar, je voert niets uit eh want het blijft binnen Europa. Volgens mij eh ;) En zijt er maar zeker van, alles, maar dan ook alles wat ge kunt kopen is goedkoper buiten Europa, en bijna altijd belachelijk veel goedkoper. De prijsverschillen in europa zelf zijn maar matig.

Ik ga int kort ook (hard tegen mijn goesting) hier in de buurt een eiwitpoeder bestellen want die ik nu heb vanuit amerika (rose acre farm), 61€ voor 4,5kg, moet ik altijd mengen met een blender en het begint mijn kloote uit te hangen dat ik altijd die blender uitéén moet halen voor elke keer weer af te wassen. Of weet iemand mss dat ik bv een liter inééns kan maken, in de ijskast droppen en dan gewoon de hoeveelheid uitgieten die ik nodig heb???

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
weet iemand of je gewoon voedingssupplementen buiten europa kan bestellen zonder dat je extra kosten gaat krijgen van de douane dmv invoersrechten

Usa is volgens mij het goedkoopste .. aangezien die dollar ook niet veel meer voorstelt... maar je zit wel met hoge transport kosten...

usa bij miles! voor de transportkosten te compenseren kun je het beste of met meerdere mensen een grotere bestelling plaatsen of zelf meerdere items bestellen.

Gewoon in NL. Ik haal zelf altijd bij XXL nutrition; 10 kg whey voor 150 euro. Misschien kan je het ergens in het buitenland fixen voor een tientje goedkoper op 10kg, maar persoonlijk geef ik dat 10tje graag uit voor de goede service en zekerheid op goede levering.

America was vroeger aantrekkelijk, ik bestelde er ook altijd, maar tegenwoordig met alle naheffingen en shit scheelt het geen drol meer en bij bv 1fast400 gaat er nog behoorlijk vaak wat mis met bestellingen en leveringen.

Iedereen roept altijd XXLnutrition.. maar volgens mij is bodyenfitshop toch echt goedkoper.. vooral als je de winkel zelf bezoekt.. liggen de prijzen nog lager als de internet prijzen..

ik haal hier in de stad, Enschede, 1kg EAS whey voor 37 euro.
Althans, als de prijs nu niet ALWEER gestegen is...

Iedereen roept altijd XXLnutrition.. maar volgens mij is bodyenfitshop toch echt goedkoper.. vooral als je de winkel zelf bezoekt.. liggen de prijzen nog lager als de internet prijzen..

alleen hoef je bij de webshops je luie stoel niet uit :p

America was vroeger aantrekkelijk, ik bestelde er ook altijd, maar tegenwoordig met alle naheffingen en shit scheelt het geen drol meer en bij bv 1fast400 gaat er nog behoorlijk vaak wat mis met bestellingen en leveringen.

Voor whey en potten enzo te bestellen scheelt het allemaal minder en minder, dat klopt ! Maar op capsules en tabletten maak je nog steeds reuze veel winst, idemdito voor bijvoorbeeld cellmass, no - xplode en dergelijke !

Terug
Naar boven