K Klaas2 Competitive Bodybuilder Lid sinds 2 jan 2008 Berichten 2.777 Waardering 91 Lengte 1m82 Massa 78kg Vetpercentage 12% 20 jan 2008 #61 Sups die je in NL niet kan krijgen maar in de US wel?
B Barbellman Irrational r*tard Elite Member 15 jaar lid Lid sinds 1 sep 2007 Berichten 7.683 Waardering 396 20 jan 2008 #62 Klaas2 zei: Sups die je in NL niet kan krijgen maar in de US wel? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... jongens ik weet niet waar jullie t over hebben? kun je geen eiwitten hier krijgen dan ofzo? heb toch echt wat besteld hier in nl, vraag maar aan rene. of beschuldigen jullie me soms ergens van?
Klaas2 zei: Sups die je in NL niet kan krijgen maar in de US wel? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... jongens ik weet niet waar jullie t over hebben? kun je geen eiwitten hier krijgen dan ofzo? heb toch echt wat besteld hier in nl, vraag maar aan rene. of beschuldigen jullie me soms ergens van?
K Klaas2 Competitive Bodybuilder Lid sinds 2 jan 2008 Berichten 2.777 Waardering 91 Lengte 1m82 Massa 78kg Vetpercentage 12% 20 jan 2008 #63 Neen! Ik kreeg van mistah de indruk dat je aan de drol zat ofso Onschuldig gespeel hier!
M mammoth Advanced Bodybuilder Lid sinds 10 jan 2006 Berichten 1.175 Waardering 4 20 jan 2008 #64 bulkpowders.uk 5kg whey voor 45 euro
B Barbellman Irrational r*tard Elite Member 15 jaar lid Lid sinds 1 sep 2007 Berichten 7.683 Waardering 396 20 jan 2008 #65 Klaas2 zei: Neen! Ik kreeg van mistah de indruk dat je aan de drol zat ofso Onschuldig gespeel hier! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... goed zo als je t maar weet! ben zo clean alst maar kan, overigens negeer mn havoc log maar, staat niks in hoor.
Klaas2 zei: Neen! Ik kreeg van mistah de indruk dat je aan de drol zat ofso Onschuldig gespeel hier! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... goed zo als je t maar weet! ben zo clean alst maar kan, overigens negeer mn havoc log maar, staat niks in hoor.
mistah Dutch Bodybuilder Lid sinds 6 okt 2007 Berichten 635 Waardering 0 20 jan 2008 #66 Je koopt je andere sups toch in USA (Havoc, cycle support,...) Ik volg je Havoc log namelijk op de voet kerel
Je koopt je andere sups toch in USA (Havoc, cycle support,...) Ik volg je Havoc log namelijk op de voet kerel
B Barbellman Irrational r*tard Elite Member 15 jaar lid Lid sinds 1 sep 2007 Berichten 7.683 Waardering 396 20 jan 2008 #67 mistah zei: Je koopt je andere sups toch in USA (Havoc, cycle support,...) Ik volg je Havoc log namelijk op de voet kerel Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... shhhhhht dat moest geheim blijven! welk havoc log? en wat is havoc?
mistah zei: Je koopt je andere sups toch in USA (Havoc, cycle support,...) Ik volg je Havoc log namelijk op de voet kerel Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... shhhhhht dat moest geheim blijven! welk havoc log? en wat is havoc?
mistah Dutch Bodybuilder Lid sinds 6 okt 2007 Berichten 635 Waardering 0 20 jan 2008 #68 Heb hier zelf ook potje havoc staan & potje h-drol voor in de nabije toekomst
K Klaas2 Competitive Bodybuilder Lid sinds 2 jan 2008 Berichten 2.777 Waardering 91 Lengte 1m82 Massa 78kg Vetpercentage 12% 20 jan 2008 #69 [Afbeelding niet meer beschikbaar] Mhmmmm lekkere havoc in alle soorten en maten
B Barbellman Irrational r*tard Elite Member 15 jaar lid Lid sinds 1 sep 2007 Berichten 7.683 Waardering 396 20 jan 2008 #70 mistah zei: Heb hier zelf ook potje havoc staan & potje h-drol voor in de nabije toekomst Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... dont worry, heb mn superdrol shit al tijden klaar liggen erm waar heb ik t eigenlijk over, superdrol? wtf is dat.
mistah zei: Heb hier zelf ook potje havoc staan & potje h-drol voor in de nabije toekomst Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... dont worry, heb mn superdrol shit al tijden klaar liggen erm waar heb ik t eigenlijk over, superdrol? wtf is dat.
B Barbellman Irrational r*tard Elite Member 15 jaar lid Lid sinds 1 sep 2007 Berichten 7.683 Waardering 396 20 jan 2008 #71 Klaas2 zei: [Afbeelding niet meer beschikbaar] Mhmmmm lekkere havoc in alle soorten en maten Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... ow dus dat is de havoc schotel, ik hou vooral van rode havocjes.
Klaas2 zei: [Afbeelding niet meer beschikbaar] Mhmmmm lekkere havoc in alle soorten en maten Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... ow dus dat is de havoc schotel, ik hou vooral van rode havocjes.
mistah Dutch Bodybuilder Lid sinds 6 okt 2007 Berichten 635 Waardering 0 21 jan 2008 #72 Barbellman zei: ow dus dat is de havoc schotel, ik hou vooral van rode havocjes. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen...
Barbellman zei: ow dus dat is de havoc schotel, ik hou vooral van rode havocjes. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen...