XXL Nutrition

Uit Welk Land Kan Ik Goedkopere Eiwitten Vandaan Halen

Ik zou niet een merk innemen waar ikniet zeker van ben.
Ik heb bij op de fitness crash 3000 whey al eens gekocht.
Die was 5kg voor 30 euro.
Hij proefde lekker maar het was gwn rommel.
Ik kwam er niets van bij.

Probeer gwn XXL Nutrition ;)
Dan heb je zeker kwaliteit

5kg voor 30euro,ben je daar zeker van??das bijna voor niks

Ikzelf Matrix 5.0 en Cytosports complete whey , alletwee goeie kwaliteit en super smaak.

denk je nu werkelijk dat deze wheyproteine 100% is??
5kg voor 69euro!
Als er 70% eiwit in zal zitten,zal het veel zijn..
hoe komt dat eiwitten bij inkoop om een supplement te maken duurder is geworden? en dat de prijzen in voedingswaren zoals kaas duurder zijn geworden? dan ga jij 69eur betalen voor 5kg proteine??
goe bezig!

denk je nu werkelijk dat deze wheyproteine 100% is??
5kg voor 69euro!
Als er 70% eiwit in zal zitten,zal het veel zijn..
hoe komt dat eiwitten bij inkoop om een supplement te maken duurder is geworden? en dat de prijzen in voedingswaren zoals kaas duurder zijn geworden? dan ga jij 69eur betalen voor 5kg proteine??
goe bezig!

Hoogstwaarschijnlijk doe je een reactie op een post van me.
Ik heb idd 5kg whey besteld voor 69€ en de analyse van deze whey is wel degelijk
80g eiwit/100g -> BASIC concentraat whey dus.
Lekkere smaak, géén klonten en een goeie prijs voor betaald. Ik wissel deze proteïne af met de Instant van XXL.
Vanwaar die stelling .. Goe bezig ! ?

het wil niet zeggen dat er op het etiket 80gr eiwit/100gr staat,dat er werkelijk ook dat inzit..
er zijn vele eiwitten dat dit erop sta maar als je deze in het labo analyseert,kom je meestal minder uit per 100gr.

het wil niet zeggen dat er op het etiket 80gr eiwit/100gr staat,dat er werkelijk ook dat inzit..
er zijn vele eiwitten dat dit erop sta maar als je deze in het labo analyseert,kom je meestal minder uit per 100gr.

Ja man ik heb geen laboratorium om die whey te testen dus zou het niet weten.
Maar waaruit besluit je dat er in die Duitse whey niet inzit wat op het etiket staat? Omdat het goedkoop is of omdat ze zelf de etiketten erop plakken en het in zakken leveren? :D
Daarom is het juist goedkoop, omdat ze niet aan die dure trendy potten met blinkende etiketten willen meedoen. Maw maak voor jezelf uit wat je wil uitgeven voor je supplement en over de analyse van een supplement de vraag stellen of dit wel klopt..kan je je imo voor elke fabrikant wel afvragen dan..

Ik betaal 45 voor een kilo van Synthrax. In ieder geval merkte ik wel duidelijk verschil met andere merken, want er bestaan wat bagger merken zeg.

Ik betaal 45 voor een kilo van Synthrax. In ieder geval merkte ik wel duidelijk verschil met andere merken, want er bestaan wat bagger merken zeg.

Syntrax is goed, alleen is 45 voor een kilootje kolossaal veel geld :eek:
Nogmaals dit maakt ieder voor zichzelf uit hoeveel ie voor een product wil uitgeven..

Kom maar op verder met jullie duitsland whey/weightgainer ervaringen!!:D

Zijn levensmiddellen in duitsland trouwens goedkoper over het algemeen gezien?

Ik ben nu eens aan het rond kijken (voornamelijk in Duitsland)
en ik zit eigelijk gewoon te wachten op dat 5 kilo whey net zo goedkoop wordt als 5 kilo (goedkopere) weightgainer. 45-55 euro's.

Dus een kilo grondstof prijs van 8-11,50 euro's de kilo (incl. marge).

Kan je volgens mij lang wachten, lijkt erop dat de prijzen alleen nog maar gaan stijgen :bang:

Ik ben nu eens aan het rond kijken (voornamelijk in Duitsland)
en ik zit eigelijk gewoon te wachten op dat 5 kilo whey net zo goedkoop wordt als 5 kilo (goedkopere) weightgainer. 45-55 euro's.

Dus een kilo grondstof prijs van 8-11,50 euro's de kilo (incl. marge).

Nou dat kan je alleen bagger kwaliteit kopen.... Ik ken de prijzen van de ruwe gronstoffen en die liggen op dit niveau. Maar dan moet het nog gemengt worden, stoffen worden toegevoegd en afgevuld, getransporteerd, de verkoper moet het verzenden en dan moet de verkoper uiteindelijk ook nog marge maken.

Op zich niets mis met rond kijken.. maar je moet wel de kwaliteit in het oog blijven houden. Vaak blijkt goedkoop achteraf duurkoop. Voor die prijs die je noemt kan je gewoon weg niet veel soeps kopen of iemand moet er echt vanaf willen.

Veel plezier met je speurtocht :thumbs:

Hoogstwaarschijnlijk doe je een reactie op een post van me.
Ik heb idd 5kg whey besteld voor 69€ en de analyse van deze whey is wel degelijk
80g eiwit/100g -> BASIC concentraat whey dus.
Lekkere smaak, géén klonten en een goeie prijs voor betaald. Ik wissel deze proteïne af met de Instant van XXL.
Vanwaar die stelling .. Goe bezig ! ?

Die 80gram is op de droge massa... Dan kom je uit op 76gram ongeveer dat is normaal met een plain whey concentraat. Onze whey zit op 84 gram eiwit op 100gram droge massa. Dus 10% meer eiwit heb je, dan komt de 5 kg whey die je koopt als je die vergelijkt met de onze op 69+10%= €76,- . Dan is het prijsverschil maar heel minimaal. Daarbij is onze whey instant dus die lost perfect op... ;)

René

voor mij geen andere whey meer als die van xxl!
zoals rene zelf zegt; minimaal prijsverschil, en ik ga echt geen tig weken meer wachten op wat goedkopere eiwitten uit de usa bv met het risico dat de douane de doos opentrekt en ik uiteindelijk duurder uit ben.

voor mij geen andere whey meer als die van xxl!
zoals rene zelf zegt; minimaal prijsverschil, en ik ga echt geen tig weken meer wachten op wat goedkopere eiwitten uit de usa bv met het risico dat de douane de doos opentrekt en ik uiteindelijk duurder uit ben.

Neen, maar wel voor andere sups éh:p

Terug
Naar boven