- Waardering
- 3.699
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen roept altijd XXLnutrition.. maar volgens mij is bodyenfitshop toch echt goedkoper.. vooral als je de winkel zelf bezoekt.. liggen de prijzen nog lager als de internet prijzen..
Iedereen roept altijd XXLnutrition.. maar volgens mij is bodyenfitshop toch echt goedkoper.. vooral als je de winkel zelf bezoekt.. liggen de prijzen nog lager als de internet prijzen..

ik heb een site gevonden die de eiwitten van Natures Best (isopure) goedkoop aanbied maar kent iemand deze site?
is die te vertrouwen?
Bodybuilding.com - Nature's Best Zero Carb Isopure - 100% Pure Ion Exchange Whey Protein Isolate! On sale now!
Ik weet niet hoe het met de prijzen in de winkel zit, maar de prijzen op de site zijn iig hoger dan die van XXL. Maar het scheelt idd niet zo heel veel voor sommige soorten whey, maar daar ken ik de kwaliteit niet van.
dus als ik het goed begrijp heb je daar wel eens wat besteld?
heb je toen ook nog invoerrechten moeten betalen of kan je zo gewoon een paar emmers eiwitten bestellen....
De prijsverhoging komt om dat de (whey)eiwitten schaars worden, als je regelmatig melk haalt heb je wel gemerkt dat daar de prijs ook van is gestegen.
Mijn buurman heeft zijn eigen supplementen store, hij heeft me verteld dat er sommige merken van plan zijn om hun prijs mee te gaan verhogen. maar er zijn ook merken die dat later of niet doen.
Bodybuilding wordt zo nog is een x een zeer duure sport.
en zal alleen maar duurder wordenDirect out of the U.S.A.
de dollar is nog steeds gunstig.
ga voor kwaliteit niet de goedkoopste.
en wat raad je aan dan?
gebruik nu op het moment Natures best Isopure en bevalt me goed
en Performance SPC voor het slapen
Ik zou niet een merk innemen waar ikniet zeker van ben.
Ik heb bij op de fitness crash 3000 whey al eens gekocht.
Die was 5kg voor 30 euro.
Hij proefde lekker maar het was gwn rommel.
Ik kwam er niets van bij.