AndroidHealthClinic

Uit Welk Land Kan Ik Goedkopere Eiwitten Vandaan Halen

Uit Welk Land Kan Ik Goedkopere Eiwitten Vandaan Halen

China

de EAS protein is alweer verhoogd ik moest voor mijn 2.5kg pot 13 euro meer betalen. Nou oke niet echt ik kreeg korting omdat ik vaste klant was :P Maar voortaan zou ik ook nu 68 euro voor een 2.5 kg pot moeten neertellen.... HELL NO !!! nu xxlnutrition.nl :D maakt mij blij ! :P

Iedereen roept altijd XXLnutrition.. maar volgens mij is bodyenfitshop toch echt goedkoper.. vooral als je de winkel zelf bezoekt.. liggen de prijzen nog lager als de internet prijzen..

Ik weet niet hoe het met de prijzen in de winkel zit, maar de prijzen op de site zijn iig hoger dan die van XXL. Maar het scheelt idd niet zo heel veel voor sommige soorten whey, maar daar ken ik de kwaliteit niet van.

Iedereen roept altijd XXLnutrition.. maar volgens mij is bodyenfitshop toch echt goedkoper.. vooral als je de winkel zelf bezoekt.. liggen de prijzen nog lager als de internet prijzen..

Eiwit: min 76% in product en 79% in droge stof
Dat is best weinig plus ze zeggen niet eens hoeveel koolhydraten erin zitten. Dan houd het voor mij al op...

Dan kan je inderdaad beter XXL Nutrition roepen.. ;)

dit topic titel is best rof :sd:

Ik weet niet hoe het met de prijzen in de winkel zit, maar de prijzen op de site zijn iig hoger dan die van XXL. Maar het scheelt idd niet zo heel veel voor sommige soorten whey, maar daar ken ik de kwaliteit niet van.

Nee ok, internet prijzen schelen soms maar enkele euro's.. maar xxl nutrition, is dat gewoon hun huismerk ofzo ??

De prijzen in de winkel liggen wel een stuk lager.. zo betaalde ik laatst 37,50 voor een potje no xplode!

als je in omgeving breda woont/bent

Fit2day winkel (van Body-health.nl) Revolutions Whey 35 euries voor 5 Lbs

De prijsverhoging komt om dat de (whey)eiwitten schaars worden, als je regelmatig melk haalt heb je wel gemerkt dat daar de prijs ook van is gestegen.
Mijn buurman heeft zijn eigen supps store, hij heeft me verteld dat er sommige merken van plan zijn om hun prijs mee te gaan verhogen. maar er zijn ook merken die dat later of niet doen.
Bodybuilding wordt zo nog is een x een zeer duure sport.

dus als ik het goed begrijp heb je daar wel eens wat besteld?
heb je toen ook nog invoerrechten moeten betalen of kan je zo gewoon een paar emmers eiwitten bestellen....

Ik heb al 4 x daar besteld (altijd voor om en bij de $400).
Nog nooit invoerrechten moeten betalen, hangt af of de douane je pakketje controleerd, als ze het niet controleren heb je geluk, anders is het betalen !

De prijsverhoging komt om dat de (whey)eiwitten schaars worden, als je regelmatig melk haalt heb je wel gemerkt dat daar de prijs ook van is gestegen.
Mijn buurman heeft zijn eigen supplementen store, hij heeft me verteld dat er sommige merken van plan zijn om hun prijs mee te gaan verhogen. maar er zijn ook merken die dat later of niet doen.
Bodybuilding wordt zo nog is een x een zeer duure sport.

Je zegt het verkeerd makken. Bodybuilding is een dure sport :D en zal alleen maar duurder worden

Ik zou niet een merk innemen waar ikniet zeker van ben.
Ik heb bij op de fitness crash 3000 whey al eens gekocht.
Die was 5kg voor 30 euro.
Hij proefde lekker maar het was gwn rommel.
Ik kwam er niets van bij.

Probeer gwn XXL Nutrition ;)
Dan heb je zeker kwaliteit

Direct out of the U.S.A.

de dollar is nog steeds gunstig.

ga voor kwaliteit niet de goedkoopste.

Ik zou niet een merk innemen waar ikniet zeker van ben.
Ik heb bij op de fitness crash 3000 whey al eens gekocht.
Die was 5kg voor 30 euro.
Hij proefde lekker maar het was gwn rommel.
Ik kwam er niets van bij.

Whey koop je niet echt om kg's bij te komen, whey dient eerder voor een sneller herstel te bekomen na een training, maar 4-5kg spiermassawinst na een pot whey heb ik nog nooit gehoord, hiervoor gebruik je beter een weightgainer.

Terug
Naar boven