MuscleMeat

Uitdaging tot zelfontwikkeling

Nu bezig met 'in Europa' van Geert Mak. Wel interessant boek. geschiedenis is sowieso wel interessant, alleen dat politiek geneuzel interesseert me niet zo. In dit tempo heb ik hem voor 2015 gelezen.

Nu bezig met 'in Europa' van Geert Mak. Wel interessant boek. geschiedenis is sowieso wel interessant, alleen dat politiek geneuzel interesseert me niet zo. In dit tempo heb ik hem voor 2015 gelezen.

De TV-serie dat van dat boek is afgeleid vond ik altijd wel leuk om te kijken. Boek heb ik zelf ook maar na 1960 vond ik het niet meer interessant.

De TV-serie dat van dat boek is afgeleid vond ik altijd wel leuk om te kijken. Boek heb ik zelf ook maar na 1960 vond ik het niet meer interessant.

Wist niet dat er een tv serie van was.
Lees het boek zelf vooral voor de eerste Wereldoorlog, wat een gruwelijke t*ring t*fus ellende moet dat geweest zijn.

Ik vraag me met dat soort boeken altijd af of je het zelf niet kan bedenken...

Mooi topic.

Net geprobeerd via spreeder.com vind het vreselijk lezen.

T punt is schijnbaar dat ze bij spritz het focuspunt van het woord in het midden zetten zodat je je ogen niet hoeft te bewegen. Ik vind de demo op spritz website beter werken dan spreeder.

Zie nu een aantal keer The 7 habits ...... van Covey langskomen.

Op mijn opleiding (Hogere Hotelschool) is er een verplichte workshop van 2 maanden, over dit boek. Heb dus die workshop gedaan, maar het boek zelf niet gelezen.

Alles wat er in het boek verteld wordt klinkt inderdaad logisch, maar zoals al eerder gezegd kom je er niet altijd zelf op.

Denk wel dat het beter was blijven hangen als ik het boek zelf ook helemaal had gelezen.

Al die chizzel klinkt mooi op papier, maar het toepassen is nog iets heel anders. The 48 Laws of Power is daar een goed voorbeeld van.

"think win-win", "be pro-active", alleen al die tenenkrommende Amerikaanse corporate talk is voor mij al voldoende om zo'n boek nooit al te serieus te nemen.

Dat is t dus totaal niet. Dat wordt al in de eerste bladzijden duidelijk gemaakt.

Laatst bewerkt:
Heeft iemand een positieve ervaring met zo'n cursus van Coursera? Ben nu wat aan het volgen maar vind het niveau belachelijk laag. Ook geen fan dat je elkaars papers moet gaan lezen.

Terug
Naar boven