Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Films / series / nieuws kijken in de taal die je wilt leren.
Inmiddels al 2 weken kunnen 'genieten' van de vakantie, maar ik heb echt niets te doen (en heb vandaag de nauwkeurigheidstest voor orderpicker ook niet behaald; geen werk dus). En ik ben niet van plan om de resterende 7 weken op dezelfde manier mijn tijd te verdoen.. Dus weet er iemand goede boeken voor onderwerpen als: assertiviteit / zelfvertrouwen, keuzes maken, succes..??
Prachtig topic btw!
een ongewoon gesprek van Neal d walsch ... echt iets dat je kan gebruiken denk ik
Begin maar bij 'The power of now' van Eckhart Tolle
Heb je hier echt wat aan gehad? Heb ooit eens een poging gewaagd met lezen, maar werd mij veel te 'zweverig'. In theorie allemaal leuk en aardig, maar in de praktijk lastig lijkt me.
.Ben eerlijk gezegd nog maar op de helft van het boek dus kan nog geen volledig oordeel geven. Was al wel bekend met het concept waarover hij schrijft; 'Leven in het nu' (present zijn) etc.
Imo kan je hier zeker heel wat van opsteken. Het geeft je net een andere kijk op de wereld dan je eerst had. Ik dacht dat ik redelijk wist hoe bepaald (denk) gedrag van mensen in elkaar zat, maar de theorieën die hij aanhaalt zijn soms geheel nieuw voor mij en daarbij ook weer heel herkenbaar in het dagelijks leven.
Het komt wat zweverig over soms idd, hier moet je een beetje doorheen prikken, is puur de manier van beschrijven van hem. Het is ook gewoon lastig denkpatronen te omschrijven.
Zoals bij eigenlijk elk boek zul je de theorie wel in de praktijk toe moeten passen voor je pas echt effect zit. Bij dit boek is het denk ik vooral doordacht nadenken over de stof die hij beschrijft en dit proberen te identificeren bij jezelf en anderen. Zorg dat je de praktische voorbeelden kent die bij de theorie horen. Daarna kun je het echt bij jezelf gaan toepassen.
Voordelen die het bij mij tot nu toe op heeft geleverd:
A) Analyseer minder het verleden en de toekomst.
B) Minder negatieve gedachten omdat ik veel minder oordeel.
C) Ben meer geconcentreerd bezig met taken die ik uitvoer, omdat m'n gedachten minder afdwalen.
D) Merk dat m'n ego vermindert is, door meer acceptatie te hebben.
Ik merk ook dat negatieve denkpatronen verbroken worden (heb minder gedachten die uitmonden in een vicieuze cirkel, in negatieve zin).
Dit gebeurd nog wel bij vlagen, ben niet volledig veranderd hoor. Dit kost tijd. Eerst was dit soort denkgedrag ook wel aanwezig als ik er nu op terugkijk, enkel had ik er toen gewaarwording van. Dit is nou net de taak van de power of now, identificatie van je gedachten zodat je negatieve en onzinnige denkpatronen herkent en deze "opruimt". Naarmate je dit steeds meer doet zal je in de praktijk steeds vaker "present" worden. Tot je als het ware volledig in het nu leeft, alleen lukt dat naar mijn mening niemand helemaal of je nu het boek gelezen hebt of niet. In ieder geval kost het veel moeite.

Ik vraag me af aan de lezers, of jullie allemaal de boeken bestellen of gewoon in de bieb lezen? Echt 90% wat in die lijst voorkomt in OP zijn ook te lenen bij de bieb. Ik weet alleen niet wat fijner / beter is. Ik doe namelijk best lang over een boek van bijv. 200 blz.
Ik heb pas Liever Slordig Gelukkig Dan Perfect Gestrest gelezen
leuk en makkelijk leesbaar, iedereen die continue hoge eisen aan zichzelf stelt zult hier wat aan hebben.
Echt eye-opener
Lang leve de boekenbeurs! Slechts voor 4 euro gekocht, ipv 42,95
Nu zoek ik nog een boek dat me gaat helpen boosheid en frustraties te laten varen, alleen de gym helpt niet.
iemand tips?
Ik vraag me af aan de lezers, of jullie allemaal de boeken bestellen of gewoon in de bieb lezen? Echt 90% wat in die lijst voorkomt in OP zijn ook te lenen bij de bieb. Ik weet alleen niet wat fijner / beter is. Ik doe namelijk best lang over een boek van bijv. 200 blz.
Ff checken welke boeken hier worden aangeraden waar ik geïnteresseerd in ben. Ben zelf iig benieuwe naar psychologische boeken waar je in de praktijk wat aan hebt. Personen lezen, beïnvloeden, weten wanneer je zelf beinvloed wordt etc.
Ff checken welke boeken hier worden aangeraden waar ik geïnteresseerd in ben. Ben zelf iig benieuwe naar psychologische boeken waar je in de praktijk wat aan hebt. Personen lezen, beïnvloeden, weten wanneer je zelf beinvloed wordt etc.